SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o radę w sprawie odchudzania ale z problemami zdrowotnymi

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

Kobieta

Waga

76

Wzrost

175

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Wstaje 5,37 w tygodniu, pracuje od 7 do 15, dużo chodze między innymi pieszo do pracy 2 km w jedną strone, po pracy zwykłe zajęcia domowe, czasem basen, rowerek stacjonarny.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Rowerek stacjonarny, orbitek na stanie, ale malo używane:)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta kopenhaska - 5 kg i 4 spowrotem

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Ogólny stan dobry, lekka anemia ( leki: hemofer), niedoczynność tarczycy ( leki euthyroks, selen) plus tabsy anty

Stosowana lub planowana suplementacja

?
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24
Witam, mam dość skomplikowany problem, mianowicie moja waga mocno skoczyła w góre i teraz mam problem z pozbyciem się zbędnych kilogramów.
Troszeczkę danych
mam 26 lat
175 wzrostu
do skończnia 23 lat ważyłam 64 kg i zawsze byłam zadowolona z figury
potem zaczęły siękłopoty ze zrdowiem senność zmęcznie tyce bez powodu i okazało się po badaniach, że mam niedoczynność tarczycy co tłumaczyło zwolniony metabolizm. od 2 lat biore leki wszytsko się unormowało to znaczy przestałóam tyć, jednak kompletnie nie mogę się pozbyć tych kilogramów które uzbierałam jeszcze nie biorąc leków, obecnie moja waga to 76 kg, ze względu na swój wzrost nie wyglądam grubo, jednak mam duży brzuch i masywne uda, reszta czyli ramiona plecy łydki nie są otłuszczone. Takie typowe jabłuszko. Dużo pracuje w zasadzie ciągle w biegu, ale nie mogę wykonywać ćwiczeń siłowych ponieważ rozwarstwia się mi siatkówka, i taraz moje pytanka ile kalorii na dzień powinnam spożywać, żeby zrzucić zbędne kilogramy, jak długo i często powinnam ćwiczyć i jakie ćwiczenia wybrać żeby skutecznie odchudzić brzuch i uda ale nie zaciskać zębów z wysiłku, a więc nie narażać siatkówki.
Będe bardzo wdzięczna za porady
Pozdrawiam
klopocik
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52179
Dział Ladies
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
Masz problemy z ciśnieniem? A takie sporty jak bieganie, treningi io zmiennej intensywności, czy z obiazeniem ciała mozesz?
I na pewno możesz pokusić sie o robienie callanetics. Co do chudnięcia z określonych miejsc od razu mówie zapomnij nie ma takich cudów, nasze predyspozycje genetyczne tym kierują ale chudnąc na pewno schudniesz i z tych problematycznych miejsc.
Dieta przy tarczycy generalnie jak przy zaleceniach Co jedzą Ladies z naszego posta (znajdziesz go w regulaminie) z ograniczeniami:
Rozkład dla ciebie 1800kcal 120g bialka/130g weglowodanów/reszta tłuszczy by dobic kalorie

Poniższe warzywa tylko i wyłącznie gotowane i w bardzo ograniczonych ilościach:
kapusta
brokuły
Rzepa
Brukiew
Kalarepa
Szpinak
Brukselka
Rzodkiewki
Kalafior

Kup olej kokosowy i jedz 1 łyżkę dziennie. Ma dobry wpływ na tarczycę
omega-3 jako suplementacja bardzo sie przyda

I jeszcze taka mieszanka ziołowa. Wspomagająca pracę tarczycy i pobudzająca metabolizm:

Ziel rdestu ptasiego (Hb. Polygoni avic.)
Owoc dzikiej róży (Fruct. Rosae)
Owoc jarzębiny (Fruct. Sorbi)
Kora dębu (Cort. Quercus)
Liść pokrzywy (Fol. Urticae)
Liść orzecha włoskiego (Fol. Juglandis)
Korzeń kozłka (Rad. Valerianae)
Korzeń lukrecji (Rad. Glycyrrhizae)
Porost islandzki (Lichen. islandic.)

Wszystkich ziół po 50g.

Łyżkę czubatą ziół zalewaj szklanką wody, pij 3x dziennie, pół godziny przed posiłkiem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Shake your ass with TREC Nutrition! Akcja PUPA 2012 :-D

Następny temat

dieta atkinsa stillmana ckd? oporny tłuszcz w trudnych miejscach... pomocy