SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o ocene treningu i ewentualne podpowiedzi.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 331

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Cześć ,
Chciałbym Wam przedstawić mój trening i prosić o fachowe porady .
Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze moim celem jest zrzucenie tłuszczu a poźniej zabranie sie za rzeźbe (choć do tego długa droga )

22 lata
180
Początkowa waga 87
Waga na 29.11.2013 82.5

Jestem aktywny od dluzszego czasu biegam i gram w pilke , lecz od października rozpocząłem treningi na siłowni . Przed rozpoczeciem treningów przeszedłem na dietę ( wysokobiałkowa , ograniczenie węglowodanów) po czym zacząłem trening na siłowni .

Moj trening wygląda następująco :
Przed treningiem rozgrzewka 10-20 minut aeroby ( czasami interwaly)
Po treningu aeroby 25-45 min

Poniedziałek:
1 klatka + biceps
- wyciskanie sztangi leżąc 3 × 12
- wyciskanie sztangielek 3 x 12
- wyciskanie na maszynie (wąski chwyt) 3 x 15
- rozpiętki ze sztangielkami na ławce płaskiej 4 x 12
- uginanie przedramion ze sztanga łamaną podchwytem stojąc 3 x 12
- uginanie przedramion ze sztangielkami (oba jednocześnie) 3 x 12
- uginanie przedramion ze sztangielka siedzac 3 x 15

Wtorek :
2. Plecy + triceps
- martwy ciąg 4 x 12
- podciaganie sztangi w opadzie nadchwytem 3 x 12
- podciaganie pólsztangi (wąski chwyt) 3 x 12
- podciaganie sztangielki w klęku podpartym 3 x 10
- ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej 3 x 15
- uginanie przedramion do czoła ( francuskie) 3 x 12
- ściaganie drązka wyciagu górnego

Czwartek
3. Nogi

- przysiady ze sztangą 4 x 12 - 15
- wykroki ze sztangielkami lub workiem na barkach 4 x 10 na stronę
- wyciskanie na suwnicy 3 x 12
- uginanie podudzi leżąc 3 x 15
- wyprosty na maszynie 3 x 15

Piatek
4. Barki i brzuch
- wyciskanie do klatki piersiowej na suwnicy (do lini uszu) 3 x 12
- wznoszenie ramion bokiem 4 x 12
- unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12
- unoszenie tułowia na ławce skośnej 4 x 20
- unoszenie kolan na maszynie 3 x 15
- skręty tułowia na maszynie 3 x 20

Suplementacja
Białko ( gdy nie mogę zjeść posiłku) przed i po treningu.
Kreatyna rano po przebudzeniu i po treningu
Spalacz , zastosowalem spalacz po ok 2 miesiacach diety ( 30 minut przed treningiem )

Jeśli chodzi o ilość serii to wraz ze wzrostem wytrzymałości zwiększam ilosc serii. Prosiłbym o ocenę mojego treningu , chętnie przyjme jakies wskazówki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
plan przeładowany,dopiero zaczynasz ćwiczyć zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Nawet jak organizm dobrze reaguje na te obciążenia treningowe ? I widzę progres?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
tak,niewytrenowany organizm zareaguje na każdy bodziec i dlatego na początku zawsze są największe rezultaty
plan masz za duży objętościowo jeśli za 3 miechy złapie cie zastój to co zrobisz? dołożysz drugie tyle?
bierz trening z linka który ci dałem i niepotrzebnie nie kombinuj bo przedobrzysz

Zmieniony przez - strzeleccc w dniu 2013-12-02 23:23:39
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Dziękuję za odpowiedź . Kazda informacja jest przydatna . Nie jest do końca tak że organizm jest niewytrenowany bo biegam od dluzszego czasu 10 km i pół maratony . :)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
bieganie a silownia to dwie różne rzeczy nie da sie ich porównać
wysiłek tlenowy i beztlenowy

Zmieniony przez - strzeleccc w dniu 2013-12-02 23:34:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Technika wyciskania sztangi leżąc

Następny temat

Laceration-dziennik treningowy.

Cała prawda na temat cardio i spalania tkanki tłuszczowej Cała prawda na temat cardio i spalania tkanki tłuszczowej Ojciec kulturystyki Eugen Sandow wideo z 1894 roku! Ojciec kulturystyki Eugen Sandow wideo z 1894 roku! Jaglane Monte low fat Jaglane Monte low fat Od aktorki porno do gwiazdy fitness Od aktorki porno do gwiazdy fitness Była mistrzyni organizacji UFC zadebiutuje w Wrestlingu Była mistrzyni organizacji UFC zadebiutuje w Wrestlingu 8 sposobów na podniesienie intensywności treningu 8 sposobów na podniesienie intensywności treningu 9 kłamstw dotyczących węglowodanów 9 kłamstw dotyczących węglowodanów Testosteron dla kobiet Testosteron dla kobiet