SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o ocene treningu i ewentualne podpowiedzi.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 335

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Cześć ,
Chciałbym Wam przedstawić mój trening i prosić o fachowe porady .
Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze moim celem jest zrzucenie tłuszczu a poźniej zabranie sie za rzeźbe (choć do tego długa droga )

22 lata
180
Początkowa waga 87
Waga na 29.11.2013 82.5

Jestem aktywny od dluzszego czasu biegam i gram w pilke , lecz od października rozpocząłem treningi na siłowni . Przed rozpoczeciem treningów przeszedłem na dietę ( wysokobiałkowa , ograniczenie węglowodanów) po czym zacząłem trening na siłowni .

Moj trening wygląda następująco :
Przed treningiem rozgrzewka 10-20 minut aeroby ( czasami interwaly)
Po treningu aeroby 25-45 min

Poniedziałek:
1 klatka + biceps
- wyciskanie sztangi leżąc 3 × 12
- wyciskanie sztangielek 3 x 12
- wyciskanie na maszynie (wąski chwyt) 3 x 15
- rozpiętki ze sztangielkami na ławce płaskiej 4 x 12
- uginanie przedramion ze sztanga łamaną podchwytem stojąc 3 x 12
- uginanie przedramion ze sztangielkami (oba jednocześnie) 3 x 12
- uginanie przedramion ze sztangielka siedzac 3 x 15

Wtorek :
2. Plecy + triceps
- martwy ciąg 4 x 12
- podciaganie sztangi w opadzie nadchwytem 3 x 12
- podciaganie pólsztangi (wąski chwyt) 3 x 12
- podciaganie sztangielki w klęku podpartym 3 x 10
- ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej 3 x 15
- uginanie przedramion do czoła ( francuskie) 3 x 12
- ściaganie drązka wyciagu górnego

Czwartek
3. Nogi

- przysiady ze sztangą 4 x 12 - 15
- wykroki ze sztangielkami lub workiem na barkach 4 x 10 na stronę
- wyciskanie na suwnicy 3 x 12
- uginanie podudzi leżąc 3 x 15
- wyprosty na maszynie 3 x 15

Piatek
4. Barki i brzuch
- wyciskanie do klatki piersiowej na suwnicy (do lini uszu) 3 x 12
- wznoszenie ramion bokiem 4 x 12
- unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12
- unoszenie tułowia na ławce skośnej 4 x 20
- unoszenie kolan na maszynie 3 x 15
- skręty tułowia na maszynie 3 x 20

Suplementacja
Białko ( gdy nie mogę zjeść posiłku) przed i po treningu.
Kreatyna rano po przebudzeniu i po treningu
Spalacz , zastosowalem spalacz po ok 2 miesiacach diety ( 30 minut przed treningiem )

Jeśli chodzi o ilość serii to wraz ze wzrostem wytrzymałości zwiększam ilosc serii. Prosiłbym o ocenę mojego treningu , chętnie przyjme jakies wskazówki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
plan przeładowany,dopiero zaczynasz ćwiczyć zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Nawet jak organizm dobrze reaguje na te obciążenia treningowe ? I widzę progres?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
tak,niewytrenowany organizm zareaguje na każdy bodziec i dlatego na początku zawsze są największe rezultaty
plan masz za duży objętościowo jeśli za 3 miechy złapie cie zastój to co zrobisz? dołożysz drugie tyle?
bierz trening z linka który ci dałem i niepotrzebnie nie kombinuj bo przedobrzysz

Zmieniony przez - strzeleccc w dniu 2013-12-02 23:23:39
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Dziękuję za odpowiedź . Kazda informacja jest przydatna . Nie jest do końca tak że organizm jest niewytrenowany bo biegam od dluzszego czasu 10 km i pół maratony . :)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
bieganie a silownia to dwie różne rzeczy nie da sie ich porównać
wysiłek tlenowy i beztlenowy

Zmieniony przez - strzeleccc w dniu 2013-12-02 23:34:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Technika wyciskania sztangi leżąc

Następny temat

Laceration-dziennik treningowy.

Boldenone i winstrol mają silny wpływ na płodność Boldenone i winstrol mają silny wpływ na płodność Jakie produkty są dobre dla naszych jelit? Jakie produkty są dobre dla naszych jelit? An Nguyen od futbolisty do kulturysty An Nguyen od futbolisty do kulturysty Big Ramy aktualna forma Big Ramy aktualna forma Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Cztery mity dotyczące słodzików Cztery mity dotyczące słodzików