SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o ocenę postępów

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4082

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 5 dni Na forum 4 dni Przeczytanych tematów 843
Witam serdecznie to mój pierwszy post na forum.

Trenuję różne sztuki walki od 7 roku życia, wypracowałem swój własny unikalny styl, i chciałbym prosić bardziej doświadczonych kolegów o ocenę moich postępów i techniki.

Od pewnego czasu mam uczucie że stanąłem w miejscu i nie ma progresu, w związku z tym chciałbym prosić kolegów żeby ocenili to co sobą prezentuję i wskazali mi moje braki oraz drogę do polepszenia moich umiejętności.

Poniżej zamieszczam dwa filmy, jeden z pracy na worku, drugi formy z bronią.

class="link" target="_blank" rel="nofollow">Praca na worku

class="link" target="_blank" rel="nofollow">Formy z bronią

Z góry dziękuję za poświęcony czas i cenne rady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 174 Napisanych postów 576 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 47047
Srogo
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 482 Napisanych postów 1483 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 196449
Jestes samoukiem ? Jeśli tak to moze pora wybrać jakiś prestiżowy klub aby sie dalej rozwijać ?

P.S taki trochę chaos przy tych uderzeniach na worku ...

Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-07-13 00:23:47
3

"Zasady..." - To one czynią nas ludzmi...

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 153 Na forum 332 dni Przeczytanych tematów 6607