SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o analizę i doradzenie suplementacji

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 489

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 60
Witajcie. Jestem nową osobą na forum. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu suplementacji. Moim problemem jest zrzucenie tłuszczu z górnych partii ciała (szybko chudnę w udach, ramionach i w pupie, plecy, biodra i brzuch to największa bolączka). Do tej pory nie stosowałam suplementacji diety. Pilnuję diety o niskim indeksie glikemicznym (insulinooporność, zażywam codziennie glucophage w dawce 1000mg - po 500mg rano i wieczorem).

ANKIETA
Wiek : 29 lat
Waga : 72kg
Wzrost : 1,70m
Staż treningowy: 3 lata
Obwód pasa : 80
Obwód klatki piersiowej: 95
Obwód bioder: 96
Obwód uda: 50
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): codzienne ćwiczenia (Skalpel 1 i 2 Ewy Chodakowskiej, ćwiczenia na wybrane partie ciała Mel B)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : insulinooporność, ograniczenie cukrów prostych i pilnowanie indeksu glikemicznego posiłków
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia w domu (mam małe dziecko i siłownia nie wchodzi w grę)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Dieta Montignaca
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe: dobre
Cel/problem/opis: Moim celem jest zrzucenie tkanki tłuszczowej z górnych partii ciała. Zazwyczaj bez problemu chudnę w udach, ramionach i pupie, największym problemem jest brzuch i biodrach. Czuję że są mięśnie ale przykryte warstwą tłuszczu. Trzy lata temu udało mi się zejść do wagi 62kg, ale mimo wszystko tłuszcz na brzuchu i plecach pozostał.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34069 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242975
Witaj
na start przedstaw nam jakiś dzień Twojego odzywiania wg tego schematu
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 60
Witaj, wrzucam przykładowy jadłospis.

napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1246 Napisanych postów 42862 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410402
zdecydowanie za mało tłuszczy w diecie, dla kobiet jest to szczególnie istotne

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34069 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242975
jw, należy dorzucić 'zdrowe' tluszcze
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 491 Napisanych postów 6360 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110450
Zamień lekkie na półtłuste, bardziej zbliżone do rzeczywistych a tak czy siak masz problem z tłuszczami. Długo redukujesz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 60
16go stycznia urodziłam. Po dwóch tygodniach zaczęłam dietę. Moim problemem zawsze są plecy I brzuch. Dlatego zastanawiam się nad dorzuceniem do diety białka i spalacza. Trzymam dietę, cwiczę, z nóg leci ekspresem z ramion też, a brzuch dalej niefajny :/ (I nie wynika to z pozostalosci po ciazy _ po prostu zawsze tak bylo)
Staram sie nie łączyć tlustego nabialu z weglami (rozregulowuje to prace trzustki), ale pokombinuje z posilkami na bazie poltlustego twarogu. Dorzucilam olej lniany do diety tez.


Zmieniony przez - Adora w dniu 2017-03-27 17:00:37
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34069 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242975
białko jeśli dostarczasz z pozywienia ok 140g to dodatek w proszku jest zbędny
mozesz dopijać jeśli nie każdego dnia jesteś w stanie dostarczyć wymaganą ilość
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1246 Napisanych postów 42862 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410402
Z opornych miejsc zawsze najpóźniej leci , także jeśli schodzi to trzeba to kontynuować

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa

Następny temat

cel treningowy, suplementacja, plan

Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Trening redukcyjny - intensywność