SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o analizę i doradzenie suplementacji

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 503

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 60
Witajcie. Jestem nową osobą na forum. Bardzo proszę o pomoc w dobraniu suplementacji. Moim problemem jest zrzucenie tłuszczu z górnych partii ciała (szybko chudnę w udach, ramionach i w pupie, plecy, biodra i brzuch to największa bolączka). Do tej pory nie stosowałam suplementacji diety. Pilnuję diety o niskim indeksie glikemicznym (insulinooporność, zażywam codziennie glucophage w dawce 1000mg - po 500mg rano i wieczorem).

ANKIETA
Wiek : 29 lat
Waga : 72kg
Wzrost : 1,70m
Staż treningowy: 3 lata
Obwód pasa : 80
Obwód klatki piersiowej: 95
Obwód bioder: 96
Obwód uda: 50
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): codzienne ćwiczenia (Skalpel 1 i 2 Ewy Chodakowskiej, ćwiczenia na wybrane partie ciała Mel B)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : insulinooporność, ograniczenie cukrów prostych i pilnowanie indeksu glikemicznego posiłków
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia w domu (mam małe dziecko i siłownia nie wchodzi w grę)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Dieta Montignaca
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe: dobre
Cel/problem/opis: Moim celem jest zrzucenie tkanki tłuszczowej z górnych partii ciała. Zazwyczaj bez problemu chudnę w udach, ramionach i pupie, największym problemem jest brzuch i biodrach. Czuję że są mięśnie ale przykryte warstwą tłuszczu. Trzy lata temu udało mi się zejść do wagi 62kg, ale mimo wszystko tłuszcz na brzuchu i plecach pozostał.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34394 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248387
Witaj
na start przedstaw nam jakiś dzień Twojego odzywiania wg tego schematu
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 60
Witaj, wrzucam przykładowy jadłospis.

napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 43532 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420164
zdecydowanie za mało tłuszczy w diecie, dla kobiet jest to szczególnie istotne

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34394 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248387
jw, należy dorzucić 'zdrowe' tluszcze
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 497 Napisanych postów 6367 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115256
Zamień lekkie na półtłuste, bardziej zbliżone do rzeczywistych a tak czy siak masz problem z tłuszczami. Długo redukujesz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 60
16go stycznia urodziłam. Po dwóch tygodniach zaczęłam dietę. Moim problemem zawsze są plecy I brzuch. Dlatego zastanawiam się nad dorzuceniem do diety białka i spalacza. Trzymam dietę, cwiczę, z nóg leci ekspresem z ramion też, a brzuch dalej niefajny :/ (I nie wynika to z pozostalosci po ciazy _ po prostu zawsze tak bylo)
Staram sie nie łączyć tlustego nabialu z weglami (rozregulowuje to prace trzustki), ale pokombinuje z posilkami na bazie poltlustego twarogu. Dorzucilam olej lniany do diety tez.


Zmieniony przez - Adora w dniu 2017-03-27 17:00:37
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34394 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248387
białko jeśli dostarczasz z pozywienia ok 140g to dodatek w proszku jest zbędny
mozesz dopijać jeśli nie każdego dnia jesteś w stanie dostarczyć wymaganą ilość
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 43532 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420164
Z opornych miejsc zawsze najpóźniej leci , także jeśli schodzi to trzeba to kontynuować

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa

Następny temat

cel treningowy, suplementacja, plan

Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony?