SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o PORADY dot. planu itp

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 870

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 230
witam wszystkich. jestem nowy na forum. choć już troszke zdążyłem poczytać waszych postów. chciałem prosić o porade a czytałem że najpierw trzeba troszke opisać siebie żebyście mieli jasność więc...

mam 23 lata. kiedyś ćwiczyłem troszke sztuki walki (ok 6 lat), troszke machałem na siłowni średnio po 2-3 miesiące potem przerwa pół roku i znowu 2-3 miechy) mam 180 cm, 76kg. mam małą oponke na brzuchu,i troche tłuszczu z przodu (jak stoje widać troszke ratke ale jak siedze to sie robią fałdki). ogólnie nie jestem źle zbudowany. troszke klate widać. w bicepsie mam 35cm, ogólnie jak napne mięśnie to widać je, ale bez napinania to średnio.

od ponad pół roku ćwiczyłem czasami ACT (tzn czasami przez miesiąc 3 razy w tyg, a czasami raz na dwa tyg, raz na miesiąc zależnie od czasu.) teraz od miesiąca ćwicze GRUPA II CYKL II( tylko 2 razy w tygodniu) i wczoraj zacząłem A6W żeby spalić tłuszcz z brzucha)

CEL: chciałbym najpierw troszke zarysować mięśnie na lato, a ogólnie chciałbym zbudować coś ala atletyczną budowę. zależy mi na sile i wytrzymałości. nie potrzebuje masy.ale chciałbym żeby mięśnie były ładnie widoczne.

czy ten trening na mase cykliczny będzie dobry (już ktoś pytał o zbudowanie silnej sylwetki i właśnie ten cykl poradziliście)

i teraz jeszcze jedna istotna sprawa. ide do bracy na budowie po ok 10 godzin dziennie (plus dojazd na rowerze ok 20 min w jedną strone). jakieś 4-5 razy w tygodniu (od PN do Czw/Pt ), czy to nie będzie zbyt duże obciążenie dla mięśni? nie będę sie zarzynał ale wiadomo troszke betonu trzeba przerzucić. chciałbym sie jeszcze porozciągać ale cholefcia nie wiem jak z czasem będzie :(
AHA i może jakieś suple, witaminki czy coś takiego???

prosze was bardzo o porady? jaki trening, czy dalej cykl na mase czy może wrócić do ACT (bo bardzo fajnie rzeźbił mi mięśnie). chciałbym dobrze zacząć więc bede bardzo wdzięczny za rady

POZDRO !!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1293 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7530
"tzn czasami przez miesiąc 3 razy w tyg, a czasami raz na dwa tyg, raz na miesiąc zależnie od czasu" - badz bardziej systematyczny

"nie potrzebuje masy.ale chciałbym żeby mięśnie były ładnie widoczne" "mam 180 cm, 76kg" - to jedank troche masy ci sie przyda
ale lato nie jest najlepsza pora dla robienia masy (na jesien bierz sie ostro do ciezarow)

"ide do bracy na budowie po ok 10 godzin dziennie (plus dojazd na rowerze ok 20 min w jedną strone" - osobiscie nie widze zadnego problemu, zeby polaczyc silownie z taka praca
ale to cie bedzie duzo kosztowalo wyrzeczen

po pierwsze - dieta
po 2 - regeneracja (bedziesz potrzebowal duzo snu)
po 3 - dieta


za suple i witaminki sie nie bierz (jeszcze, za maly masz staz, bedzie na nie staz), narazie staraj sie o dobra diete (wszystko znajdziesz w dziale odzywianie)

tymczasem jak chcesz sie podrzezbic, proponuje trening aerobowy (jazda na rowerze jest dobra)
a na silowni? poszukaj w wyszukiwarce jakiegos treningu redukcyjnego, na pewno znajdziesz cos dla siebie, bo mnustwo ludzi o to pyta (szczegulnie teraz )

www.pajacyk.pl - Kliknij w brzuszek Pajacyka,
a pomożesz nakarmić głodne dziecko.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 230
dzięki fiacik za zainteresowanie. co do systematyczności to wiem że nie bardzo...
jeśli chodzi o mase to narazie i tak nie chce - może rzeczywiście na jesień (zime).
i chyba zrobie tak jak polecasz - redukcyjny.
tylko teraz pytanko czy ten od michaila bedzie dla mnie dobry, czy szukać jakiegoś innego albo samemu coś posklejać? przyznam szczerze że ten od michaila mi sie bardzo podoba (cykliczność - grupa V )

spadam robić A6W

pozdro i czekam na odpowiedzi
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 230
aha oczywiście sog dla Ciebie!!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1293 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7530
"czy ten od michaila bedzie dla mnie dobry" - niestety neiwiem, nie orientuje sie w cyklicznosci
o to powiniens raczej spytac w poscie o swojej grupie

ja raczej bym sie sklanial ku zrobieniu wlasnej rozpiski (posty podwieszone i atlas napewno pomoga, oprocz tego wyszukiwarka)

potem dajesz taki plan tutaj do oceny
ja ci juz w tym aspekcie nie pomoge (bo nie znam sie na treningach redukcyjnych, znam tylko glowne zalozenia)
ale ktos na pewno ci to oceni i poprawi

www.pajacyk.pl - Kliknij w brzuszek Pajacyka,
a pomożesz nakarmić głodne dziecko.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 230
oki wielkie dzieki fiacik. polece tym cyklem i zobacze co z tego wyjdzie. w zasadzie to on mi bardzo odpowiada. :)

a tak przy okazji to kiedy moge wrzucić rozciąganie. bo do tej pory robiłem je w przerwach pomiędzy seriami na daną grupę. a teraz jak? bedzie lepiej rano czy po treningu?

pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1293 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7530
ja proponuje rozciaganie po treningu

ale to tez poczytaj
http://www.sfd.pl/Search.asp?wczym=tytul&search=rozciaganie
na pewno znajdziesz co potrzebujesz

www.pajacyk.pl - Kliknij w brzuszek Pajacyka,
a pomożesz nakarmić głodne dziecko.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASA A SPINNING

Następny temat

Klata 2 razy na masie

Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu 5 najgorszych ćwiczeń wszechczasów 5 najgorszych ćwiczeń wszechczasów Tamara Addis - dyrektorka szkoły, która zaraża pasją swoich uczniów Tamara Addis - dyrektorka szkoły, która zaraża pasją swoich uczniów Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Wyniki XXXII ogólopolskich zawodów w kulturystyce i fitness - Słupsk  Wyniki XXXII ogólopolskich zawodów w kulturystyce i fitness - Słupsk Probiotyki i prebiotyki w diecie sportowca Probiotyki i prebiotyki w diecie sportowca Energetyczne crumble Energetyczne crumble Witamina C, aktywność ficzyczna - funkcje, dawkowanie Witamina C, aktywność ficzyczna - funkcje, dawkowanie