SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Priorytet BARKI+LAPY (4-5Tyg)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 298

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 146 Wiek 18 lat Na forum 302 dni Przeczytanych tematów 34798
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Mv8Ao3CI_TMsrScMkIe8eb7clUUWmwrDn2jWAGS6ex0/edit#gid=0

Witam oto to co wymyslilem.
Chce poprawic Cale barki i lapy .
Oczywiscie Plus kaloryczny bedzie :)
Ma to sens?
Trwalo by to 4-5tyg :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 146 Wiek 18 lat Na forum 302 dni Przeczytanych tematów 34798
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
PŁEĆ: M
WIEK: 18
WZROST: 184
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3Lata

PRZYSIAD TYLNI: 150x1
MARTWY CIĄG: 170x5
WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: 130x1
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ : Nwm :)
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : 80x1

Mezocykl :4-5tyg Poprawa Barkow i Lap

STAN ZDROWIA :Wszystko ok :)

Dieta:Rotacja
LC -Nie treningowy
Pozostale 2x HC/3xMC

LC 250B/150W/30TL
MC200B/250WW/30TL
HC200B/350WW/30TL

(HC I MC Napewno podniose ww na czas trwania mezocyklu :)

Waga 87kg :)
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2273 Napisanych postów 37082 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272916
Wystarczy dwa treningi barków w skali tygodnia oparte na składankach i seriach łączonych. Ramiona podobnie .

Najlepiej ugryźć to w podziale push/pull na 4 dni.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-04-03 15:25:40

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zapytanie o redukcje

Następny temat

Trening biceps-triceps

Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów