SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prawidłowa technika przysiadów - czy to juz nie zagrozenei kontuzją

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1712

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 571
Cześć
Ćwiczę samo HST od pół roku.
Jestem przy 5-tkach, jak robię przysiady już z dla mnie dużym ciężarem (85 kg na sztandze przy mojej wadze 74) to przy wstawianiu "chodzą" mi na boki biodra, nogi nie idą prosto.
Przysiady robię pełne - głębokie, to jest siadam do końca, staram sie nie wychodzić kolanami przed stopy i miec lekko na boki drogę kolan . Czuje że do maksów brakuje mi z 10 - 15 kg.

Czy to już niebezpieczeństwo kontuzji i lepiej się nie siłować tylko jeszcze bardziej poprawić technikę kosztem cieżarów czy się nie przejmować?

Przy okazji jak można urozmaicić przysiady, tak jak np inny rozstaw dłoni przy wyciskaniach

Zmieniony przez - wojtek__ w dniu 2012-06-28 11:25:31

Żeby cieszyć się życiem potrzebne są dwie rzeczy:
trzeba żyć i trzeba się cieszyć.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 11401 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44884
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7541 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45102
technika kosztem ciezaru!

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 136 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 433
metakreta ma racje lepiej dopracowac technike na mniejszym ciezarze niz nabawic sie kontuzji na duzym!!! PZD

Pomoglem zajzyj na moja stronke... SuperTrening.com.pl Nie ma LIPY...

...