SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prawdziwy trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 533

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Wzrost

180

Cel treningowy

Poprawa wyglądu mięśni

Staż treningowy na siłowni

0

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztangietki , worek treningowy 180cm , skakanka , ławeczka skośna

Dieta

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

A6W - 2 tygodnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 43
Witam ,
trenuje nieregularnie od kilku lat .

Co 2 - 4 dni trenuje w domu (ławeczka , sztangietki , skakanka ) .

Robiłem ostatnio A6W ale przerwałem ,
teraz gdy zbliża się lato chce trochę poprawić wygląd moich mięśni .

Chce poprawić:
wygląd brzucha , aby dolne partie były lepiej widoczne i górne oczywiście też ,
klatkę piersiową , aby była bardziej rozbudowana
i oczywiście mięśnie rąk.

Nie mam żadnej diety , dosyć mało jem , jestem bardzo szczupły .

Raz w tygodniu gram w nogę , a na lato planuje codziennie biegać 10-20km .

Proszę o jakiś plan treningowy na brzuch , klatkę , bicepsy i ewentualnie łydki.

Przydały by się również jakieś porady aby zwiększyć masę czyli np. jakieś białko .


Zdjęcia :
http://desmond.imageshack.us/Himg14/scaled.php?server=14&filename=28928382.jpg&res=landing

http://desmond.imageshack.us/Himg843/scaled.php?server=843&filename=41040562.jpg&res=landing

Zmieniony przez - silent96 w dniu 2012-04-26 15:46:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 573 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14334
Na robienie masy to chyba trochę za późno się zabrałeś, jeśli chcesz coś zrobić na wakacje :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 43
Muszę zrobić masę aby później poprawić wygląd mięśni ?
Jestem w tym zielony ,
a co muszę jeść aby przybrać na wadze ?

Mam szybki metabolizm i trudno mi przytyć .

Zmieniony przez - silent96 w dniu 2012-04-26 15:53:09
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 573 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14334
Chodzi o to żebyś miał co poprawić, czyli musi być najpierw mięso, żeby później je ładnie "ukształtować"
Masa to przede wszystkim odpowiednia dieta. Musisz także zadbać o regenerację bo nie rośnie się na siłowni. Po drugie odpowiedni treningi, systematyczność. Poczytaj sobie tematy które są na forum, a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania:)
Co jeść? Zapraszamy do działu odżywianie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 43
O to chodzi że przeglądałem te diety itd. ale nie potrafię się do nich dostosować . Mógłbym podać kilka przykładowych produktów spożywczych od których zwiększę masę ?

Lub jakieś odzywki , białko czy coś takiego ?


Zmieniony przez - silent96 w dniu 2012-04-26 16:08:09
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 573 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14334
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 983
Są takie produkty np mięso i ryż. Jak szukasz jakiś cudownych środków, od których za miesiąc będziesz wyglądał jak Pudzian to lepiej znajdź sobie inne zajęcie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 266 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4958
Jesteś szczupły, chcesz robić masę i planujesz biegać 10-20 km. Jeśli będziesz codziennie biegał to masy nie zrobisz a jeszcze bardziej schudniesz. A po za tym biegałeś kiedyś regularnie? Planujesz biegać 10-20 km a ciekawe czy przebiegniesz 3 km? Intensywność biegania zwiększa się z czasem. Najpierw biegniesz 10 min 2-3 razy w tygodniu. Z każdym tygodniu dokładasz sobie po kilka minut w zależności od tego jak twój organizm sobie radzi. Dochodzisz do 40 min ciągłego biegu. Później możesz robić interwały, żeby jeszcze bardziej zwiększyć wydolność.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból mięśni naramiennych, trening barków

Następny temat

plan do oceny na mase.

Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch