SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Praca fizyczna i siłownia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3791

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 965
Siema
Założyłem ten temat aby sie poradzic w sprawie treningu,odzywiania i suplementacji.
Zmieniłem ostatni swój tryb zycia i nie moge cwiczyc tak jak zawsze,czyli 4 razy w tygodniu po południami.
Zmiany zwiazane sa z praca.Pracuje fizyczni (przy sortowaniu przesyłek,żaden trening na siłowni nie da takiego czadu jakiego tam dostaje,po pracyt bicepsy sa tak napompowane ze szok a zakwasy sa zawsze!!! cały tydzien!)
Zauważyłem ze podczas pracy najbardziej intensywnie wykorzystuje bicepsy i kaptury troche barki no i plecy tez sporo pracuja.

Teraz jak przebywa mój tydzień robnoczy od poniedziałku do piatku:
wstaje o godzinie 11 i tu pierwszy posiłek,drugi posiłek zjadam o godzinie 14 i to ostatni posiłek przed praca.W pacy natomiast od godziny 16 do 23(czasem dłuzej) nie moge jeśc nic innego oprócz kanapek bądz bułek(i to jeszcze w biegu gdyz o przerwe tam cięzko)ale zjadam około 4 bulek . kolejnym posiłekim jest posiłek o godzinie 24 i to mój ostani posiłek konkretny.Kłade sie spac przed 2 i zawsze przed snem moge tez cos jeszcze zjesc.
Natomiast braki w diecie bede chciał nadrobic w weekend,zjadajac 6 konkretnych posiłków.

Teraz jeśli chodzi o trening.
Postanowiłem ze bede cwiczył
w sobote klate, nogi(głównie łydki) i triceps
w niedziele natomiast pełen odpoczynek i regeneracja(ewentualnie basen)
chciałbym jeszcze jakos w tygodniu roboczym delikatnie potrenowac przed praca,barki troche plecy i zastanawiam sie czy biceps trenowac bo jest bardzo nadwyręzony w pracy.

Jesli chodzi o suplementacje to od soboty zamierzam ruszyc na cyklu z kreatyna. Mam już (createston,cp,mono,glutamine magnuma) sa to resztki po nieudanym cykklu w lutym który musiałem przerwac z powodu choroby ale to co mi zostało starczy na conajmniej miesiac.

Moje pytanie jest takie co jescze spożywac na regeneracje???? bo przy moim trybie zycia jest bardzo potrzebna zeby nie "spalić" mięśni.

Piszcie i radzcie.Czekam na odpowiedzi.

Pozdro

Betzuś

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 388 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5856
braki w diecie chcesz nadrobić w weekend ;] troche to dziwne :D mam pytanie :D możesz do pracy wziaść mleko ewentualnie wode ?? i poświęcić 2 minuty na wymieszanie w shakerze wody/mleka z białkiem/geinerem/carbo ?? to sa rzeczy którymi Uzupełnia się Braki w diecie :D czy może się mylę ?? pozdro

Tylko Ciężka Praca Da Efekty

Siłownia u Walusia
http://www.sfd.pl/Siłownia_u_Walusia_-t726065.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12211
A nie możesz szamać w pracy jogurty czy bananów? I co Ty robisz od 24 do 2 w nocy Przychodzisz jesz i lula
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 965
no to w weekendy napisałem z przekasem:)
w sumie to moge pic gainera w pracy i chyba tak bede robił,nawet moge sobie gotowego w domu wczesniej zrobic iprzelac do butelki i z butelki pic:)
jak wracam o 24 to jeszcze posiedze sobie troche na kompie bo tez chce miec cos z zycia:) a nie praca sen praca sen:)

Betzuś

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 709 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12211
Gainera spożywaj zaraz po zrobieniu! A nie możesz zrobić sobie kanapki z chlebem razowym i piersią kurczaka? Do tego jogurt banan? Dajcie spokój z tymi odżywkami ludzie Nie dość że pożywne to zdrowe!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki powrót?

Następny temat

Początkujący - trening na masę!

Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską