logo
zamknij zamknij

Próba masowania przy niesamowitych tendencjach do zalewania...

Ilość wyświetleń tematu: 509

0 5 0
napisał(a)
defxdefx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 540 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11841
Witajcie!

Czy możecie zerknąć na moją dietkę? Mam niesamowitą tendencje do tycia na brzuchu... Ćwiczę brzuch po każdym treningu. Ćwiczę FBW.

Dietkę trzymam od ponad roku i bardzo delikatnie staram się przybierać na masie bo na prawdę momentalnie mnie potrafi zalać. Obecnie około 74 KG z 69 w lipcu)

Ogólnie jestem po redukcji z 110kg (ale to już prawie dwa lata temu i sama dieta bez ćwiczeń czego bardzo żałuję... Na szczęście na Was trafiłem w porę)

Chciałbym jeszcze oczywiście przymasować ale nie wiem jak z proporcjami w moim papu :) Kazdy dzień wygląda w sumie podobnie. W nietreningowe zamiast potreningowego jest twaróg około 200g z oliwą.

Warzywa oczywiście w każdym posiłku tylko nie wliczam do bilansu. kura, ryba oczywiście zamiennie tuńczyk max 1 w tyg. czasem łosoś, pstrąg, makrelka itp.

Dietka w załączniku. Dzięki za sprawdzenie i porady...

Mój wzrost 182cm, waga obecnie 74kg

Zapotrzebowanie na "zero" 2700kal






Zmieniony przez - defxdefx w dniu 2012-11-28 22:08:47

Still in progress..

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomekZ88
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348499
Masło orzechowe wywal, urozmaicaj źródła tłuszczów (orzechy, byle nie ziemne, olej lniany, tłuste ryby). Białko możesz trochę ograniczyć na rzecz węgli, bo go masz 3g/kg masy ciała.
napisał(a)
defxdefx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 540 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11841
Raz jest masło, raz orzechy, raz migdały. Nie jem masła codziennie :) ale jak zwiększe węgle zaraz sadło się zwiększa :(

Still in progress..

napisał(a)
fizyczny
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3775
Bardzo ladnie to wyglada, tylko "czepil" bym sie do tego bialka rano. Nie dasz rady to zastapic jedzeniem ? jaja, twarog ? I staraj sie nie jesc ryzu 3 razy dziennie. Przyladuj czasami razowy makaron, ziemniaki, kasze. ;]

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
defxdefx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 540 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11841
Oczywiście że dam radę zastąpić normalnym jedzeniem :) a do do ryżu to oczywiście że jem go zamiennie z kaszą, ziemniakami czy makaronem pełne ziarno, razowym... Jest to przykładowy dzień. Rano po prostu jest mi wygodnie dać do owsianki w pracy, ale zawsze moge zjeść normalnie. W nietreningowe wieczorem nie ma prochu tylko twaróg, więc wcale tego "prochu" tak dużo nie bedzie :) Dzięki

Still in progress..

napisał(a)
fizyczny
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3775
Nieno ogolnie jest bardzo dobrze. Wytrwalosci zycze !

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
defxdefx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 540 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11841
Dzięki :)

Still in progress..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ostatni posiłek 60g kazeiny czy 30g wpc + 30g kazeiny?

Następny temat

Dieta na masę do oceny - waga 62-63 kg

Rich Piana nie żyje?

Alina Pettke - ocena sylwetki

Trening w weekendy, czy to ma sens?

Suplementy dla nastolatka

Kulturyści na plaży - galeria gwiazd

Jakie buty wybrać do treningu?

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce