logo
zamknij zamknij

Powrot do dawnej sylwetki z pomoca

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1850

0 5 0
napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
Witam serdecznie,

Po przeczytaniu kilku tematow i znakowitych odpowiedzi chlopakow, postanowilam zalozyc konto i czym predzej przejsc do tematu.

Jeszcze 1,5-2 lata temu bylam mega laska <3 Wazylam 55-56kg przy wzroscie 170cm i mialam wysportowana sylwetke z pieknie wyrzebionym brzuszkiem. Od lat trenuje karate i z wielka przyjemnoscia wykrecam grube kimono z potu 3-4 razy w tygodniu. Uslyszalam kiedys, ze wygladam przy tym jak szczur

2 lata temu zerwalam z facetem i tak oto chipsy i winko dotrzymywaly mi towarzystwa kazdego wieczoru. Obecna waga: 70kg Obzeranie sie chipsami i picie wina przeszlo mi po okolo 3-4 miesiacach rozpaczy, jak juz serduszko sie nieco zagoilo, ale juz wtedy przytylam do okolo 64-65kg. Bedac laska cale zycie bardzo zle czulam sie z nadmiarem 10 kilogramow, wowczas zaczely sie glodowki. W 2 tyg na samej wodzie potrafilam schudnac do mojej stalej wagi, a potem po zjedzeniu najmniejszego posilku kilogramy wracamy w ekspresowym tempie. Przeszlam na glodowki 500kcal, w miedzy czasie pojawila sie nietolerancja na laktoze, ktora zreszta pozostala mi do dzisiaj. Kolejne glowdowki na samej wodzie na zmiane z atakami obzarstwa. I tak oto dzisiaj waze 70kg. W styczniu skonczylam 30 lat i wraz z wiekiem wrocil mi rozum. Od lutego zaczelam normalnie jesc - normalnie czyli zdrowo. Nie jem zadnych przetworzonych produktow, glownie ze wzgledu na problemy z trawieniem, jak rowniez dlatego ze sama wole cos przyrzadzic. Uwielbiam salatki, wszystkie robie sama, sa to duze porcje i bardzo bogate w skladniki. Wedzony losos, grilowana piers z kurczaka badz owoce morza sa stalymi produktami, do tego roznego rodzaju fasolka, czasem jajko na twardo jesli akurat mam tunczyka, czesto dodaje orzechy wloskie, a przy owocach morza kawalki mango. Pokrojone warzywa sa stalym dodatkiem do kazdej salatki. Nie uzywam zadnych kupnych sosow, cala salatke skrapiam tylko oliwa z oliwek z dodatkiem chilli i swieza limonka. Nie wiem ile te moje wysmienite salatki maja kalorii... 600-800? Pracuje w biurze wyposazonym w kuchnie, w zwiazku z czym takie salatki serwuje sobie codziennie miedzy 13:00-14:00. Na sniadanie najczesniej skrajam caly grapefruit i cale jablko, bez zadnych dodatkow typu cukier czy jogurt, ktorego i tak nie trawie.

Wrocilam tez do karate i od lutego trenuje w poniedzialki, srody i piatki. W soboty i w niedziele chodze na silownie i robie tzw. circuits. Zestaw 8 cwieczen, kazde cwieczenie wykonuje po minute ze stoperem w reku, przerwa 30-45 sekund w zaleznosci od zmeczenia w danym dniu. Wykonuje 4 takie serie z 3 minutami przerwy pomiedzy. Czasem na 4 serie nie mam juz sily i jej nie robie. Caly trening zajmuje 1,5h a zestaw cwieczen zostal dla mnie ulozony przez trenera personalnego. Przed kazdym treningiem wypijam protein shake firmy Arbonne, posiadam w dwoch smakach vanilli i czekolady, miksuje z mlekiem migdalowym badz innym orzechowym, i (zawsze) dodaje calego banana i kilka mrozonych jagod. W ciagu calego dnia wypijam nie mniej niz 3 litry wody. W domu jestem o 21 i okolo 22 robie sie glodna, (albo to moj nawyk jedzenia przed snem), ale ze w lodowce mam tylko salaty, pomidory, ogorki badz marchewki to najczesciej siegam po 3 marchewki.

Waga w dalszym ciagu 70kg. Dlaczego nic jeszcze nie schudlam? Trudno mi zgadnac ile kalorii spalam w ciagu dnia, ale moje treningi na silowni, jak rowniez karate sa naprawde intensywne. Nie glodze sie i jeszcze w zyciu tak zdrowo nie jadlam jak teraz. Wiem, ze mam rozwalony metabolizm i jestem cierpliwa czekajac na efekty ale minely juz 2 pelne miesiace i wakacje coraz blizej, a ja stoje w miejscu :( Zdecydowanie popelniam gdzies bledy, nie mowmy juz o bledach z przeszlosci, bo do tych sie przyznaje, i nie wiem jak mam sobie pomoc, tak wiec postanowilam poprosic sie o pomoc madrzejszych.

Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwoscia czekam na pierwsza odpowiedz.

Kasia
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Paatik
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 319 Wiek 47 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11104
Dużo napisałaś o sobie - jednak tutaj tradycją jest ankieta plus kilka przykładowych dni jedzonka w postaci zrzutów z kalkulatora. Pewnie dokładniejszy opis tych cwiczen się by przydał....
A i zapomniałam napisać, że tutaj znakomite odpowiedzi to nie tylko chłopaki (chłopak), ale przede wszystkim dziewczyny piszą...


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-03-29 17:41:10
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 838 Napisanych postów 5758 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 129788
http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html ankietę stąd poprosimy i zrzut diety z dziennika potreningu - bo na pierwszy rzut oka dieta wygląda na głodową -z mała ilością białka i tłuszczu. W ogóle z mała ilością wszystkiego. 3 marchewki jako posiek potreningowy? Aktywnośc masz dużą może nawet za dużą, no i paytenia, czy po tych głodówkach robiłaś badania - tarczyca, hormony płciowe, glukoza, insulina ?

http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5Ddeja_vu-t1099661.html# "Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
Dzieki dziewczyny za pierwsze odpowiedzi.Deja Vu
napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
Sorki, mial byc kolejny paragraf a okazuje sie, ze Enter wysyla wiadomosc.
napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
****DANE PODSTAWOWE***************************************
NICK: Kasia
WIEK: 30
NIEPRZERWANY [CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: Intensywne treningi od poczatku lutego 2017, 6x w tygodniu.

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
WAGA CIAŁA: 70kg (budowa ciala atletyczna)
WZROST: 170cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Powrot do stalej wagi, okolo 57kg - max. 60kg

****STAN ZDROWIA*****************************************
CHOROBY PRZEWLEKŁE: Brak
PRZEBYTE KONTUZJE: Brak
WADY POSTAWY: Brak
ALERGIE: Nietolerancja laktozy
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Tak (od 10 lat nieprzerwanie te same)
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE******************************
napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Protein Shake firmy Arbonne
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Glownie glodowki przez 1,5 roku do stycznia 2017.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dzie

Sniadanie I o 9:30: 1 caly Grapefruit i 1 cale jablko, kawa bez cukru z mlekiem orzechowym – 100kcal
Sniadanie II o 11:30: Garsc orzechow wloskich lub migdalow, albo kubek zupy – okolo 150kcal
Obiad o 13:30: Salatka z lososia, badz piersi kurczaka, duza porcja gotowanej fasoli (w celu spozycia bialka) plus kawa – okolo 700-800kcal
Snack: Przykladowo 3 wafle ryzowe – 140kcal, albo orzechy – 200kcal
17:00 – Protein shake z bananem I jagodami – 300 kcal
22:00 – Surowe warzywa
napisał(a)
kasia_victoria
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 2016 lat Na forum 27 dni Przeczytanych tematów 83
Nie robilam jeszcze zadnych badan, ale mam juz termin na wyzej wymienione na za 10 dni i bede rowniez prosic o skierowanie na gastroskopie, by sprawdzic stan mojego zoladka.
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 411 Napisanych postów 2707 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 26271
Kasia, ty jestes na glodowce. To nie jest zdrowe odzywianie. Ty wez porzadnie przelicz salatke bo cos chyba zawyzasz, marchewki soli, wafle czy grejfrut to slabiutkie posilki.



Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 29/03/2017 19:10:34

Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 29/03/2017 19:12:15
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 838 Napisanych postów 5758 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 129788
zakładając nawet, że jest tu te 1500 kcal - a wątpię, bo trudno mi sobie wyobraziić sałatkę nieokraszona majonezem majaca 800 kcal - to 1500 kcal to mało, jestem niższa, starsza i na 1700 głoduję. I nie chudnę. Twój organizm przechodzi w tryb oszczędnościowy i gromadzi co może żeby przetrwac. Poza tym antykoncepcja hormonalna może redukcję utrudniać.

http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5Ddeja_vu-t1099661.html# "Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
eveline Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1139 Napisanych postów 14299 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 142215
Matko jedyna... dieta całkowicie do wymiany 1 i 2 tak naprawde powinny byc razem a i tak by bialka brakowalo. Salatka to ma moze z 300kcal... poczytaj inne dzienniki i uloz jadlospis na min. 1800 kcal

Przygotowanie do zawodów sylwetkowych (kat. bikini fitness) pod okiem Tadeusza Sowińskiego i Agnieszki Nawrockiej: http://www.sfd.pl/AGATA_BUGORSKA__Mistrzostwa_Polski_2017__Bikini_fitness-t1103905.html https://www.facebook.com/staystrongandbehappy/

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety i treningu