Temat został odczytany 130 razy

Powrót na siłownię po 6 miesiącach przerwy.

zgłoś naruszenie
  • Havoc90s
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17
  • Na forum: 147 dni
  • LPA: 375
Witam.
Tak jak w temacie, wróciłem do treningów na siłowni po pół roku przerwy. Nie będę się rozwodził nad tym dlaczego miałem ten przestój, chce tylko poznać waszą opinię na pewien temat. Otóż wczoraj podczas treningu, kilku moich znajomych było zdziwionych dlaczego nie podnoszę takich samych ciężarów jak ostatnio, mówię im że problemy zdrowotne, że siła spadła itp. ale oni nadal namawiali mnie, aby mimo przerwy od razu rzucić się do tego co było przed przerwą, ja jednak pomyślałem, że lepiej byłoby zrobić sobie 6 treningów wprowadzających do ponownego treningu na siłowni, to znaczy że przez 2 tygodnie, będę na siłowni ćwiczył obciążeniami po 50% tego co podnosiłem i będę robił po 2 ćwiczenia na każdą partię ciała, myślę że to pozwoli organizmowi ponownie przestawić się na tryb treningu, i łatwiej będzie mi wrócić do stanu z przed przerwy i ruszyć do przodu. I tutaj moje pytanie, czy po długiej przerwie lepiej od razu robić takie treningi jak przed przerwą, czy lepiej stopniowo i powoli wprowadzać się do trybu treningowego?

1490017385000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87619
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420820
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
Nie rzucaj się na ciężary, przygotuj organizm do ponownych przeciążeń, raz dwa możesz coś sobie zerwać jak organizm nie będzie przygotowany.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490017691000
zgłoś naruszenie
  • Lawstory
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 62
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 977
  • Trenuje: 2 lata
daj sobie 2 tygodnie na rozruch- też wróciłam po 10 miesiącach przerwy i mam plan na siłę, więc dobrze jest się wprowadzić, bo o kontuzję łatwo.
Niezadowolenie to pierwszy wymóg postępu
1
1490349959000
zgłoś naruszenie
  • Niegocin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 203
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 191 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2707
Jak koledzy wyżej. Wprowadź ogólnorozwojowe treningi, żeby przygotować ciało do większych przeciążeń. Rzucanie się po takiej przerwie na wysokie ciężary równoważy się z kontuzją.
1490351762000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228689
  • Status: Ekspert
Znajomi niech się pukną w głowę.

Zacznij spokojnie i przygotuj ciało do ciężarów. Najlepsze będzie FBW , 2-3 razy w tygodniu.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1490367632000
zgłoś naruszenie
  • Havoc90s
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17
  • Na forum: 147 dni
  • LPA: 375
Ok, dzięki.
1490379357000