logo
zamknij zamknij

Powrót na siłownię po 6 miesiącach przerwy.

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 167

0 5 0
napisał(a)
Havoc90s
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 22 Wiek 2016 lat Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 508
Witam.
Tak jak w temacie, wróciłem do treningów na siłowni po pół roku przerwy. Nie będę się rozwodził nad tym dlaczego miałem ten przestój, chce tylko poznać waszą opinię na pewien temat. Otóż wczoraj podczas treningu, kilku moich znajomych było zdziwionych dlaczego nie podnoszę takich samych ciężarów jak ostatnio, mówię im że problemy zdrowotne, że siła spadła itp. ale oni nadal namawiali mnie, aby mimo przerwy od razu rzucić się do tego co było przed przerwą, ja jednak pomyślałem, że lepiej byłoby zrobić sobie 6 treningów wprowadzających do ponownego treningu na siłowni, to znaczy że przez 2 tygodnie, będę na siłowni ćwiczył obciążeniami po 50% tego co podnosiłem i będę robił po 2 ćwiczenia na każdą partię ciała, myślę że to pozwoli organizmowi ponownie przestawić się na tryb treningu, i łatwiej będzie mi wrócić do stanu z przed przerwy i ruszyć do przodu. I tutaj moje pytanie, czy po długiej przerwie lepiej od razu robić takie treningi jak przed przerwą, czy lepiej stopniowo i powoli wprowadzać się do trybu treningowego?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3848 Napisanych postów 88865 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426979
Nie rzucaj się na ciężary, przygotuj organizm do ponownych przeciążeń, raz dwa możesz coś sobie zerwać jak organizm nie będzie przygotowany.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Lawstory
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 62 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 996
daj sobie 2 tygodnie na rozruch- też wróciłam po 10 miesiącach przerwy i mam plan na siłę, więc dobrze jest się wprowadzić, bo o kontuzję łatwo.

Niezadowolenie to pierwszy wymóg postępu

1
napisał(a)
Niegocin
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 276 Wiek 21 lat Na forum 222 dni Przeczytanych tematów 3376
Jak koledzy wyżej. Wprowadź ogólnorozwojowe treningi, żeby przygotować ciało do większych przeciążeń. Rzucanie się po takiej przerwie na wysokie ciężary równoważy się z kontuzją.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1774 Napisanych postów 33403 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230252
Znajomi niech się pukną w głowę.

Zacznij spokojnie i przygotuj ciało do ciężarów. Najlepsze będzie FBW , 2-3 razy w tygodniu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
Havoc90s
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 22 Wiek 2016 lat Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 508
Ok, dzięki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla grubasa

Następny temat

SPLIT - zmieniać plan po przejsciu na redu??