SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Powrót na siłownię i co dalej?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 680

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

21

Waga

81,5

Wzrost

175

Cel treningowy

siła

Staż treningowy na siłowni

5 lat

Uprawiane inne sporty

nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

nie

Zażywane suplementy

nie

Ostatnio przerabiany plan

góra / dół

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Ten sam wynik 95% ciężaru: 82.5kg (według kalkulatora potreningu.pl) we wszystkich trzech ćwiczeniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1256
Po wielomiesięcznej przerwie wracam na siłownię. Kontynuuje trening planem FBW. Jak na razie ćwiczyłem tylko dwa razy. Oto moje aktualne wyniki siłowe i rozkład serii i powtórzeń: screen

Jaki polecacie rozkład serii i powtórzeń, żeby jak najlepiej progresowac (cel: siła)?
Jakie są według was przyzwoite wyniki siłowe, żeby nazwać się średnio zaawansowanym,i przejść na plan FBW A/B?

tłumaczenie: Kreuzheben = Klasyczny martwy ciąg; Bankdrücken = wyciskanie na ławce poziomej; Kniebeuge = Przysiad.




Zmieniony przez - sewi700 w dniu 14.05.2018 15:15:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2937 Napisanych postów 49483 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635546
Daj sobie rampę na 10 powtórzeń i regularnie co powiedzmy 3 tygodnie obniżaj ilość powtórzeń w serii o 2 w dół.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1256
ale jak się ma jakiś osiągalny cel przed oczami to trenuje się łatwiej moim zdaniem, dlatego zależało mi na pytanie drugim :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2937 Napisanych postów 49483 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635546
Przyzwoite wyniki to w ćwiczeniach podstawowych od 1,5 co 2 krotności masy ciała. Ale siła to rzecz bardzo względna czasem wady postawy czy inne czynniki potrafią zmniejszyć siłę w pewnych ćwiczeniach.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co dalej po redukcji