SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Powrót do piłki po 6 latach (wiek: 18)

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 704

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 68 dni Na forum 68 dni Przeczytanych tematów 22
Witam,

Od razu zaznaczę, że jeśli pominąłem jakiś temat, w którym pisze się takie pie*doły, to przepraszam i proszę o naprowadzenie.

W wieku 6-12 lat grałem w piłkę (od początku do końca w klubach). Albo może inaczej- miałem obsesję. Cały dzień (z przerwami ofc) potrafiłem biegać, strzelać i ćwiczyć technikę. Byłem całkiem dobry, w klubie wrzucili mnie do rocznika o rok starszego. Grałem jako prawe skrzydło (czasem prawa obrona), byłem szybki i zwinny (przez niski wzrost ;P).

Jednak ciągłe męczenie jednego tematu (jak nie grałem w piłkę, to grałem w fifę/pesa, czytałem gazety piłkarskie i oglądałem mecze... chyba byłem dość po*ebany :D) w końcu doprowadziło do znudzenia piłką. Niestety, popełniłem wtedy najgorszą decyzję w życiu. Przestałem grać, aktywność fizyczną zamieniłem na siedzenie w domu, książki, kumpli i gry. Wiadomo, jakiś wf w szkole czy jakieś bardzo okazjonalne wyjście na boisko było, ale kondycja i forma cały czas spadały. Po mniej więcej 5 latach powoli zacząłem wracać do dawnej miłości, na wfach coraz lepiej grałem, kondycja powolutku rosła, technika też.

Teraz, gdy piszę matury, jestem pewien, że chciałbym wrócić do gry. Tylko jak? Na pewno technika i kondycja są zdecydowanie w gorszym stanie niż u moich rówieśników. Miałem kiedyś talent, każdy trener mi to mówił, może coś jeszcze z tego zostało? Pod względem taktycznym nie jest źle, chociaż wiadomo że zgrania drużynowego nie mam kompletnie.

Są jeszcze jakieś szanse? Chciałbym grać z przodu albo choćby jako rozgrywający (akurat celność podań jest u mnie w zaskakująco dobrym stanie pomimo tak małej ilości gry), bo osobiście uwielbiam grę ofensywną, tym bardziej że budową ciała na obronę się nie nadaję (175c, 60kg) i nie umiem grać w obronie. Jestem gotów na kilka godzin indywidualnego treningu dziennie, w końcu czekają mnie 4 miesiące wakacji przed studiami. Co robić?

Za każdą pomoc z góry dziękuję ;)
Pozdrawiam,
Jan

@edit: tak się rozpisałem, bo uważam, że warto podać informacje o tym jak moja aktywność wyglądała kiedyś a teraz oraz jakie są możliwości. Ehhh, rozpisywanie się, syndrom maturzysty się kłania.


Zmieniony przez - janchrapust w dniu 2018-05-11 00:40:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 123 Napisanych postów 15367 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 179572
Możesz sobie przejrzeć ten temat: http://m.sfd.pl/TRENING_PIŁKARSKI__wszystko_co_Ci_potrzebne_by_się_rozwijać-t309312.html

A czy jest za późno?. Sport zna przypadki gdzie osoby które późno zaczynały a zaszły daleko.Próbuj,moze będziesz jedna z Nich (tylko nie stawiał bym wszystkiego na jedna kartę)

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dostanie sie na liceum

6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu 6 sposobów, aby podnieść intensywność treningu Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Mleko UHT lepsze dla fitness i kulturystyki? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Hormon wzrostu - broń na kontuzje? Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Sterydy anaboliczno-androgenne a mutagenność Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Prolaktyna - fakty i mity. Zaburzenia stężenia prolaktyny Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Henri-Pierre Ano - od hokeja do IFBB PRO Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Jak przytyć i przybrać na wadze? Poznaj 6 wskazówek! Kiwi – ignorowany alergen? Kiwi – ignorowany alergen?