SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Powrót - redukcja pod okiem Obliques

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8730

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Witam i proszę o przyjęcie mnie z powrotem do Waszego grona.

Jest mi bardzo wstyd i głupio, że nie dałam rady ostatnim razem, ale powracam po 2 latach biegania po forum i czytania poszczególnych dzienników. Ale niestety od czytania kilosy nie zginą.

Przez te 2 lata praktycznie nic się nie zmieniło oprócz dodatkowych centymetrów w pasie.
Ostatnie 6 tygodni trening dla początkujących wg Obli A,B



Ostatnio zauważyłam, że Obli jest Trenerem Personalnym, skontaktowałam się z nią i zaczynam od nowa !!!

Tydzień 1-4

Rozkład B/W/T - 120/150g/60g - 1600 kcal

Nie posiadam tarczycy - jestem po operacji i jodzie radioaktywnym dlatego też codziennie biorę hormony tarczycy plus Vit d3, vit c 100 2xdziennie i Omega 3.

A teraz rozpiska michy z wczoraj 12.03.2013 - dzień 1




Trening dzien 1 -11.03.2013

Rozgrzewka 5 minut bieżnia plus schoulders mobilisation

1. wyciskanie na płaskiej 5x 6-8 powt.
8x16 kg, 8x20, 6x 20kg, 4x 20 i powrót do 16kg w ostatniej serii
x 8 powtórzeń,
2. wyciskanie sztangielek na skosie 4x8-10 powt.
8x 8kg, 8x9, 8x9, 8x 10kg
3. Rozpiętki 3x 10 -12 powt.
12x 4kg, 12x4kg, 12x4kg

1. Przyciąganie drążka dolnego V chwyt 5x 6-8 powt.
8x35kg, 8x35, 8x37, 8x40, 6x43kg
2. Ściąganie drążka górnego 4x10 - 12 powt.
12x 35, 12x35, 12x 37kg, 8x40kg
3. Wiosło sztangielka w oparciu o ławkę 4x 8-10 powt.
10x6kg, 10x8kg, 10x8, 10x8kg

Dzień 2 12.03 - dzień beztreningowy

Dzień 3 - 13.03.2013

Miska










Zmieniony przez - anik123 w dniu 2013-03-13 21:28:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Ania, orzeszki arachidowe, lepiej zamien na laskowe, włoskie migdały .. masz napisane które
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Te orzeszki to tak wpadły w zapomnieniu siedziałam u fryzjerki a one leżały przede mną i wsadziłam do papy!!!
Ale to pierwszy i ostatni raz.
Trening dzisiejszy wykonany, ale rozpiskę wrzucę jutro bo rodzina patrzy na mnie krzywym okiem.
W każdym bądź razie było super. Czuję tyłek na właściwym miejscu.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
No własniechciałam zapytac sie czy trening ok?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Trening jest ok. 30 -35 minut zajmuje mi siłowy i jak do tej pory zamiast aerobów mam spinning, ale jutro po siłowym 30 minut aero.
Mam takie pytanie w rozpisce jest dzień 1, dzien 2 , przerwa, dzień 3, przerwa dzien 4. Mogę zrobić dzien 1, dzien 2 przerwa dzień 3, 4 przerwa?
Trenowała bym poniedziałek, wtorek, środa przerwa, czwartek i piątek trening, sobota niedziela jakieś zajęcia w terenie np. biegówki albo bieganie może trochę siłowego? Mogę tak zmienić?
A jak wygląda micha nie jest źle?
Jutro jadę do Szwecji na zakupy to pokupuje wołowinke, wątróbeczkę i takie tam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3730 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 43927
Powodzenia , z Izą napewno się uda tylko nie uciekaj już

If it doesn't challenge You
It doesn't change You ...
http://www.sfd.pl/DT_Kajtek_84_-t895857-s20.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Absolutnie już nie ucieknę.
Juz dawno chciałam zacząć pisać ale było mi strasznie wstyd i głupio, ale Iza mnie namówiła za co jej bardzo dziękuje. Dzięki za wsparcie.
A, że z Izą się uda to jestem pewna na 999%.
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
tzn jak by to wygladalo? chodzi ci o silowe i aero/spinning?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Poniedziałek - dzień pierwszy i spinning zamiast aero, wtorek dzień 2 i aero , dzień 3 przerwa z siłowym ale spinning 45 min i aerobik - środa, dzień czwarty - czwartek - siłowy + 30 minut aero , dzien piaty trening siłowy + aero 30 min. Wygląda to tak PON, WTR trening z rozpiski, ŚRD - wolne bez silowego, CZWT/PT trening z rozpiskiczyli siłowy plus aeroby. Sobota , niedziela treningi aerobowe na wolnym powietrzu np. narty biegówki, biegi w terenie. Tak to widzę. Może być?
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
za duzo tego, a gdzie będziesz pózniej ruch dodawać? tylko sie zajedziesz na dzień dobry bez mozliwości progresu w ilości ruchu, ja bym tam wywaliła co nieco tych aero
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5041
Dobra to gdzie te aero wywalić? Jak Ty to widzisz Iza?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Magwi / dziennik

Następny temat

Początki

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!