SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poważne problemy zdrowotne uczucie "zamulenia"

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2562

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 360
Witam, na wstępie chcę zaznaczyć iż swoje problemy zdrowotne konsultuję z lekarzami, lecz chciałem zasięgnąć waszej opini.

Około rok temu bezpośrednio po wykonaniu cięzkich ćwiczeń np. przysiad zaczeła się u mnie pojawiać dziwna zadyszka i problemy z lapaniem tchu a nawet lekkie zawroty głowy, bagatelizowałem to przez dłuzszy czas, w tym czasie zacząłem też mieć inne problemy zdrowotne najczęściej dziwne uczucie "zamulenia" pojawiające się coraz częśćiej (min. kłopoty z koncentracją, rozjkoarzenie, lekkie zawroty głowy, chwilowe pogorszenie widzenia) .
Problemy te narastały przez rok i aktualnie sięgają prawie punktu krytycznego, po wykonaniu np przysiadów walczę o tlen oraz z tym żeby przysłowiwowo nie paść na zawał. Po serii najlepiej żebym usiadł i głeboko oddychał okolo 15sekund w przypadku kiedy nie próbuje złapać tchu mam wrażenie że zaraz mam omdleć. Poza siłownia, przez większość dnia jestem "zamulony" na razie jedyny co wiem na temat możliwej choroby, to że mam podwyższone TSH (wynik 7,2)i prawdopodobnie niedoczynność tarczycy czekam na wizyty u endyrologa, w przypadku niedoczynnosci tarczycy objawy mogą być az tak silne? Bardzo proszę o pomoc, możliwe że komuś uda się naprowadzić na trop co mi dolega, bo lekarze tylko spławiają a męczę się już do tego stopnia przez to "zamulenie" że nie mogę chodzić do pracy i normalnie fukncjonować..


Dodam jeszcze że dieta w 90% "czysta" od 3lat, aktywność od 5lat, nigdy nie paliłem, nie piłem alkoholu. Raczej nie mam niedoborów witamin itp.
Ciśnienie, rytm serca, cukier - wzrorowo większość podstawowych badań krwi również w normie i nic nie wykazała poza podwyższonym TCH.




Zmieniony przez - mati441 w dniu 2018-07-30 23:12:15

Zmieniony przez - mati441 w dniu 2018-07-30 23:12:43

Zmieniony przez - mati441 w dniu 2018-07-30 23:19:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7589 Napisanych postów 106768 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1236717
\Ja bym zaczął od kardiologa, zrobic testy wysilkowe, zalozyc ho;tera.
2

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 4084 Napisanych postów 68473 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560772
Tak, mogą to być objawy problemów z tarczyca . Musisz zrobić pozostałe badania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1722 Napisanych postów 46944 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475402
mati441
Witam, na wstępie chcę zaznaczyć iż swoje problemy zdrowotne konsultuję z lekarzami, lecz chciałem zasięgnąć waszej opini.



u jakich lekarzy byłeś,jakie badania miałeś wykonane i jak wyglądają ich wyniki ?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 360
wczoraj bylem u enokrynologa i zapewnil mnie ze jest to spowodowane niedoczynnoscia tarczycy, biore leki po 2 tygodniach ma byc lepiej..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1722 Napisanych postów 46944 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475402
mati441
wczoraj bylem u enokrynologa i zapewnil mnie ze jest to spowodowane niedoczynnoscia tarczycy, biore leki po 2 tygodniach ma byc lepiej..


dobrze że masz informacje bezpośrednio od lekarza Cie prowadzącego

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 843 Napisanych postów 4270 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116558
Serce: wszystkie badania, jak nie na NFZ, to prywatnie

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trener personalny-fizjoterapeuta (Wrocław, Poznań, Opole