logo
zamknij zamknij

Potrzebuje pomocy, porady-Początkujący...

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 846

0 5 0
napisał(a)
kondziutek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
Witam potrzebuje pomocy specjalisty. Mam 18 lat 190cm 107kg, kolega znalazł mi dietę(chciałbym poprawić swój wygląd i proporcje jednocześnie redukując tk.tłuszcz.)i plan treningu na forum i chciałbym sie dowiedzieć czy jest ona odpowiednia... Chciał bym się też dowiedzieć co mogę pić:)
DIETA
Posiłek 1 - 8.00, 3jajka gotowane , 100g płatków owsianych,100ml mleka 2%, 10 gram rodzynek 1 kapsułka tranu
B 26 / WW 73 / T 17 / KAL 560
Posiłek 2 -11.00, 150g piersi kurzych, 100g makaronu 100g brokułów, 5 g oliwy z oliwek
B 45 / WW 80 / T 13 / 580
Posiłek 3 - 15.00, 150g piersi kurzych, 75g kaszy gryczanej, dużo porcja brokułów i warzyw. 5g oliwa z oliwek
B 42 / WW 55 / T 13.5 / KAL 510
Posiłek 4 - 17.00, 100g Tuńczyka w oleju,100g ryżu, Banan 1 szt. 1kapsułka tranu
B 38 / WW 96 / T 12.2 / KAL 644
Posiłek 5 - 20.00, 100g piersi z kurczaka 1 bułka grachamka
ĆWICZENIA
Przykładowy trening ACT by Michail:
1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6. Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7. Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8. Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9. Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10. Pompki na poręczach-(tricepsy),
11. Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12. Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).
Proszę o opinie i poprawki jeśli są konieczne. Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 107

Wzrost: 190

Obwód klatki: 105

Obwód ramienia: 35

Obwód talii: 109

Obwód uda: 67

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: Szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Piłka nożna

Odżywianie: jadłem i jem wszystko, Niema rzeczy których nie lubię

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak chorób

Preferowane formy aktywności fizycznej: do 4 w tygodniu bez względu na długość

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jest możliwe lecz wolał bym nie

Stosowane wcześniej diety: brak dziet
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wixayo
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2235
na pierwszy rzut oka- wywalilbym bylke z ostatniego posilku. wywalilbym tluszcze z potereningowego (a masz w kazdym) i wywalilbym wegle z przedtreningowego (tez masz w kazdym).

trening moim zdaniem dziwny, ale jak ci pasuje to sprobuj. chociaz i tak zmodyfikujesz go jeszcze wiele razy jak go zaczniesz.

...Bądź skałą i rzeźbiarzem...

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2211 Napisanych postów 48307 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 266254
pomijając już poprawki - jeżeli była to dieta dla kogoś innego, to raczej nie będzie odpowiednia dla Ciebie, choćby ze względu na jej kaloryczność, proporcje BTW dla innej wagi.


Wixayo a czemu bez węgli w przedtreningowym?
kogo ja bym się czepiał jak by Cię na tym forum nie było?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
kondziutek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
To może ktoś z was pomógł by mi ułożyć jakiś trening i dietke?? POzdrawiam
napisał(a)
wixayo
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2235
bo to nie masowka, ani silowka... i nie ma miec energii, tylko ma spalac.

...Bądź skałą i rzeźbiarzem...

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2211 Napisanych postów 48307 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 266254
jesteś jeszcze bardziej za***isty nisz myślałem.


trening masz dobry,
o diecie sam poczytaj i coś złóż - posty podwieszone.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
wixayo
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2235
wiadomo troche pozno doszedles do tego wniosku, ale liczy sie efekt koncowy


ps. a kiedys kiedy juz zrozumiesz ze szydzisz sobie bezpodstawnie, to bedzie ci glupio przed samym soba

...Bądź skałą i rzeźbiarzem...

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2211 Napisanych postów 48307 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 266254
wcześniej ktoś nie wytrzyma i wlepi Ci bana za szerzenie ciemnoty.


eot.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co i jak jeść przy treningu o 7.30 rano?

Następny temat

bialko, wegle,tluszcze - proporcje

BPA - jak sami się trujemy i jak z tym walczyć?

Przysiad jednonóż na suwnicy Smith z kierowaniem nogi do środka - sposób na szybką kontuzję

Leksykon suplementacji: witamina C

Ostateczna decyzja Akopa!

TOP 10 najlepszych pośladków polskich fitnessek

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie