SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Potrzebuje Pomocy.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 382

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 119
Witam Chciałbym się was podpytać i usłyszeć opinie na temat zestawienia moich treningów.Czy one są dobrze dobrane i zbilansowane co można by było zmienić bądź zostawić.Dziękuję za wszystkie wyrażone opinie. :)

PLAN TRENINGOWY
Poniedziałek

Plecy:
1. Podciąganie na maszynie: 12 x 40, 12 x 35, 10 x 30, 8 x 25
2. Przyciąganie drążka wyciągu górnego: 12 x 30, 12 x 35, 10 x 40, 8 x 45
3. Wiosłowanie na maszynie, siedząc: 12 x 40, 12 x 35, 10 x 30, 8 x 25
4. Wiosłowanie hantlą w opadzie: 12 x 16, 12 x 18, 10 x 20, 8 x 22
5. Wiosłowanie sztangą: 12 x 30, 12 x 35, 10 x 40, 8 x 60
6. Unoszenie tułowia na ławce rzymskiej: 4 x 15
Kaptury:
1. Szrugsy, unoszenie barków z hantlami: 12 x 16, 12 x 18, 10 x 20, 8 x 22

Środa

Barki:
1. Unoszenie rąk na maszynie: 12 x 25, 12 x 30, 10 x 35, 8 x 40
2. Wznosy ramion bokiem na maszynie: 12 x 20, 12 x 25, 10 x 30, 8 x 40
3. Unoszenie ramion w przód z hantlami: 12 x 8/10, 12 x 10/12, 10 x 12/14, 8 x 14/16
4. Podciąganie sztangi pod brodę: 12 x 25, 12 x 30, 10 x 35, 8 x 40
Triceps:
1. Prostowanie przedramion tyłem, z wyciągu górnego: 12 x 30, 12 x 40, 10 x 50, 8 x 60
2. Prostowanie przedramienia z hantlą: 12 x 8, 12 x 10, 10 x 12, 8 x 14
3. Prostowanie przedramion z linką wyciągu górnego: 12 x 40, 12 x 50, 10 x 60, 8 x 70


Czwartek

Klata:
1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej: 12 x 40, 12 x 50, 10 x 60, 8 x 70
2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej: 12 x 12, 12 x 14, 10 x 16, 8 x 18
3. Wyciskanie sztangi na ławce ujemnej: 12 x 30, 12 x 40, 10 x 50, 8 x 60
4. Ściąganie linek w przód wyciągu górnego: 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50
Ściąganie linek w przód wyciągu dolnego: 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50
5. Rozpiętki na maszynie butterfly: 12 x 30, 12 x 35, 10 x 40, 8 x 45
Biceps:
1. Naprzemienne zginanie przedramion stojąc: 12 x 10, 12 x 12, 10 x 14, 8 x 16
2. Modlitewnik na maszynie: 12 x 20, 12 x 25, 10 x 30, 8 x 35
3. Zginanie przedramion wyciągu górnego: 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50
Zginanie przedramion wyciągu dolnego: 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50

Sobota

Nogi:
1. Przysiady na maszynie Smitha: 12 x 40, 12 x 50, 10 x 60, 8 x 70
2. Wypychanie nogami na suwnicy: 12 x 50, 12 x 60, 10 x 70, 8 x 80
3. Wyprosty kolan na maszynie siedząc: 12 x 20, 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50
4. Zginanie nóg na maszynie siedząc: 12 x 20, 12 x 30, 10 x 40, 8 x 50
5. Wspięcia na palcach na maszynie siedząc: 12 x 20, 12 x 25, 10 x 30, 8 x 35
Brzuch:
1. Spięcia brzucha z unoszeniem ud: 20 powt.
2. Allahy z linką wyciągu: 20 powt.
3. Wypychanie nóg ku górze: 20 powt.
4. Rowerek: 20 powt. na strone
5. Spięcia z wyprostem rąk i nóg: 20 powt
6. Boczny mostek: 20 powt.
7. Unoszenie nóg bokiem: 20 powt.
8. Roller
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243062
A coś o sobie byś moze napisał, dał ankietę działu bo nie wiemy nic o Tobie ani czemu taki trening ma służyć

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 119
Trening ma służyć na poprawę sylwetki,ćwiczę od Października i jestem na redukcji.Interesuje mnie czy ten plan se sobą współgra.Jeżeli potrzebujesz jeszcze jakiś informacji to jakich?Chętnie udzielę.


Zmieniony przez - Mariusz0910 w dniu 2018-02-25 14:20:41
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3211 Napisanych postów 41793 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321973
Na redukcji taki przeładowany plan ? Bez sensu, zajedziesz mięsnie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 119
Podpowiesz co mógłbym odpuścić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3211 Napisanych postów 41793 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321973
Klatka, zostaw 3-4 ćwiczenia
Barki , 3 ćwiczenia
Plecy, tu mogą być 4
Nogi , 4-5 conajmniej
Biceps i triceps po 2 ćwiczenia.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaglane monte low fat