SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Potrzebna porada - dieta, ćwiczenia, masa - trzydziestka na karku

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 484

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 21
Proszę o poradę...

Mam trzydziestkę na karku. Ostatnie regularne ćwiczenia na siłowni odbyłem 5 lat temu – nigdy nie było to wyczynowe chodzenie – tylko po to by się lepiej czuć/wyglądać. Potem przyszedł czas na Żonę, dziecko i jakoś tak człowiek się zapuścił…
Podejmowałem parę prób żeby się odbudować i poprawić wszystko w sobie, ale nie było motywacji…

Mam 195 cm wzrostu i 100 kg wagi ale uważam, że powinienem nabrać masy.

Odbyłem w grudniu cykl kreatynowy z glukozą ale oprócz większej siły w łapkach nic więcej to nie dało. Dodam że przez miesiąc byłem 4 razy na siłce – ćwiczę zawsze w domu co drugi dzień domowymi sposobami z hantlami. Nie mam dużo czasu dla siebie, bo dziecko wypełnia go w 90%.
Kreatyny już brać nie będę ( a brałem w przeszłości kilka razy). Nie będę brał bo chociaż w czasie brania ładnie pompowało wodą mięśnie to ostatnio zaczęła mi dokuczać nerka (miałem kiedyś kamienie w nerce i jest wrażliwa na zatrzymanie wody w organizmie). Stad przez bóle nie wezmę już jej więcej.

Od miesiąca zmieniłem dietę na ryż, makaron i piersi z kurczaka – jednak tylko 3 razy w tyg. mam posiłek złożony z tych składników – reszta to normalne jedzenie włączając w to kanapki w pracy (siedząca praca przy komputerze). Zatem zapewne żeby zwiększyć masę musiałbym więcej jeść (jem dużo – oczywiście przypadkowych rzeczy), mniej alkoholu (częste piwko wieczorem – nie odmawiam) oraz usystematyzować dietę.

Od stycznia też jem gainera TRECa MASS XXL – 4800 kg który właśnie się kończy. Oprócz pary w łapach znów nic więcej nie widzę. Czuję jednak że powinienem ciągnąć go dalej bo tak jakby trochę ruszyło się budową ciała – ale minimalnie. Przybyło w sumie 2 kg.

Brzucha nie mam (nie jest to maciek) ale dopiero po napięciu widać dawny kaloryfer poprzez sporą warstwę tłuszczu. Musiałbym porzeźbić ale jeśli nie zwiększę masy mogę stać się zbyt szczupły – proporcje ciała nie będą wtedy zachowane przy takim wzroście. Zależy mi na poprawieniu sylwetki – nie chcę pakować bo nie mam chyba do tego motywacji a już na pewno czasu. Być może jeśli wejdę w jakiś stabilny plan odżywiania i treningów (siłownię mam pod nosem która aż prosi się żeby zacząć tam chodzić). Na razie chcę rozbudować klatkę, przywrócić brzuch do porządku i zwiększyć bica bo ten jest tragicznie mały (36 cm w obwodzie !). Jeżdżę od 2 miesięcy na rowerze codziennie po 5 km ale będę to zwiększał systematycznie (brak czasu).

Czy zacne grono mogło by mi jakoś pomóc w realizacji moich planów? Sam nie daję rady, nawet czytając wiele art. i porad stoję właśnie w tym miejscu , jakie opisałem. Jeśli w domu trochę bym się poprawił to nie byłoby mi wstyd iść na siłownię poćwiczyć – nie jestem małym chłopcem tylko postawnym kolesiem – ale masy mięśniowej to mam na lekarstwo nie mówiąc już o jakiejkolwiek rzeźbie – po prostu ulana sylwetka z zarysem dawnej poprawnej i wyćwiczonej postury . W innym przypadku pewnie polegnę bo już nie mam pomysłów co robić dalej. ..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1651 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11016
Od miesiąca zmieniłem dietę na ryż, makaron i piersi z kurczaka – jednak tylko 3 razy w tyg.
Takie jedzenie powinienes jeść 5razy dziennie, a nie 3x w tyg.
Jeżeli tak będziesz się odżywiać to nigdy nic nie zmienisz w swojej sylwetce.
Do tego kupujesz nie bazy ,, diety '' beznadziejną odżywkę która ma wiecej węglów niż białka.
Mowisz że czytasz, tak więc czytaj jak najwiecej
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
Po przeczytaniu każdego artukułu 2-3 razy, myśle że twoja mentalność jak i wiedza ulegną znacznej poprawie.

Sporo ma gorzej, większość ma lepiej do tego dążę.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny bilans zerowy

Następny temat

Pytanie odnośnie wagi produktów

Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness! Kolejne sukcesy Polaków na scenie kulturystyki i fitness!