SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poszerzenie obręczy barkowej domowym sposobem.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10157

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1065 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7186
Jest mnostwo swietnych artykulow dotyczacych rozszerzenia obreczy barkowej.
Niektorzy sa zdania ze z koscmi (w przeciwienstwie do miesni) nic nie da rady zrobic. Wiec osoba genetycznie "waska" bedzie mogla tylko nieznacznie sie poszerzyc dodajac te pare centymetrow poprzez miesnie.
Jednak wiele osob wierzy ze poprzez odpowiedni trening mozna zmusic kosci do rozrostu (szczegolnie w mlodym wieku).
http://www.sfd.pl/Jak_poszerzyć_barki_-_czyli_zrób_z_siebie_godzillę-t262068.html
Swietny artykul Krzycha666. Jednak opiera sie on na żmudnej pracy w silowni.
A mi chodzi o sposoby cwiczenia, ktore dadza podobny efekt, ale z mozliwoscia wykonania w domu badz biurze???

"The important thing is not to stop questioning."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1065 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7186
I prosze o nie umieszczanie postow w stylu:
"Zamontuj sobie drazek w biurze i gdy szef nie patrzy to sie podciagaj"

Pozdrawiam
1

"The important thing is not to stop questioning."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 293 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6899
POdciagainie w szerokim uchwycie, ale to rowniez samo z siebie nie przychodzi^^ pewnie to wiesz, kazdy by wolal bez pracy rosnac:P pzdr
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2343 Napisanych postów 61838 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512065
....a najlepiej to żeby wogóle nie trzeba było nic robić...
szkoda że jeszcze tego nie dopisałeś
życie to nie bajka ....
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 112 Napisanych postów 5248 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15349
W celu zmuszenia ciała do adaptacji, czyli przyrostu - musimy dać mu odpowiedni bodziec.

Odpowiedz sobie na pytanie, czy w warunkach "biurowych" jesteś w stanie dać swojemu ciału bodziec, na tyle przekraczający obecne możliwości organizmu - by zmusić ciało do rozbudowy ?

Pozostają co najwyżej rozciągania i ćwiczenia izometryczne - ale to też "żmudna praca"

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2007-05-17 19:29:57

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Możesz niefajnie wyglądać siedząc bez ruchu przy biurku z siną od wysiłku izometrycznego twarzą

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1065 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7186
Szanuje sobie bardzo stare powiedzenie, ze bez pracy nie ma...
Ale wiele osob nie ma mozliwosci wypadu na silke lub sale wiec musi jakos kombinowac.
Faktycznie z biurem to moze lekko przefantazjowalem
ale np. Domowy trening na bary? Dlaczego nie.
W gre moga przeciez wchodzic sztangielki, sprezyny i moze nawet meble.
Trzeba po prostu puscic wodze fantazji
pozdrawiam.

Zmieniony przez - WWJD w dniu 2007-05-17 21:52:48

"The important thing is not to stop questioning."

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 112 Napisanych postów 5248 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15349
Pisałeś o "żmudnym treningu". W domu można oczywiście robić to samo co na siłce, ale systematyczność i czas pozostają bez zmian. Te same ćwiczenia możesz zresztą zrobić wszędzie, ja ćwiczę w domu i sobie chwalę

Jak ktoś nie ma w domu drążka, to może sobie powisieć nawet na trzepaku.

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2007-05-18 16:39:38

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2935 Wiek 89 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14118
Jest mnostwo swietnych artykulow dotyczacych rozszerzenia obreczy barkowej.
Niektorzy sa zdania ze z koscmi (w przeciwienstwie do miesni) nic nie da rady zrobic.
nie moge sie z tym zgodzic. Jak robie plecy to jak podciagam sie na drazku to na drugi dzien czuje bol kosci w obrebie kosci obojczykowych i wogole.
Zreszta nie wiem czy tak ma byc
pzdr.

Pomogłem, wyraź swoją wdzięczność za mój poświęcony czas

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1065 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7186
Tez jestem zdania ze kosci moga sie rozrosnac.
Szczegolnie w mlodym wieku, pod warunkiem ze bedziemy na nie odpowiednio oddzialywac.
Kumpel z druzyny pokazywal mi cwiczenie na barki (wykonywal je po treningu). Problem w tym ze za cholere nie wiem jak mam je opisac.
Wygladalo to mniejwiecej tak:
pozycja stojaca z rekami wyciagnietymi na boki.
(Rece caly czas proste i na wysokosci barkow [jakby krzyz])
i z tego stanu rozpoczyna sie zataczanie kolek w malym zakresie (dla utrudnienia mozna trzymac w reku sztangielke).
Cwiczenie po pewnym czasie bardzo wyczerpujace i silne pieczenie uniemozliwia dalsze ruchy.
Nie wiem czy ktokolwiek wywnioskowal cos z zamieszczonego przeze mnie opisu, ale jezeli jestescie na tyle kreatywni zeby sobie to wyobrazic to tylko pogratulowac!
Cwiczenie bardzo fajne. Goraco polecam!
pozdrawiam.

Zmieniony przez - WWJD w dniu 2007-05-18 20:21:05

"The important thing is not to stop questioning."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 147 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2654
WWJD też praktykuję to ćwiczenie zastanawiam się tylko jak można pogrubić nadgarstki, bo przedramie i dłoń są nieźle rozbudowane a łączy je takie cienki "patyczek"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening - masa, jakosc miesni ( do oceny )

Następny temat

trening na przedramiona

Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Trening funkcjonalny Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?