SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poszłam po rozum do głowy - HELP!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1979

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 636
Bardzo proszę o pomoc bo się załamuję. Po wielu latach z różnymi dietami poddałam się. W 2010 roku zaczęłam dietę dukana, oczywiście z odstępstwami stosowałam ją ponad 2 lata. Schudłam pięknie, ale zjedzenie jednego ciasteczka powodowało wzrost na wadze o 2 kg. Po spadku z 64,5kg do 48kg potem nastąpiło jo-jo gdy zaczęłam jeść ludzkie produkty (nawet nie musiałam się objadać).
Poszłam po rozum do głowy i czas postawić na zdrowe odżywianie, które mnie nie wykończy. Od kilku dni już w ten sposób sobie żyję i mimo faktu, że spadki wagowe nie są oszałamiające na obwodach poleciałam już trochę.

A więc tak:

Wiek : 25
Waga : 58,6
Wzrost : 158
Obwód w biuście(1) :99
Obwód pod biustem 78
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):71,1
Obwód na wysokości pępka :79
Obwód bioder (3):89
Obwód uda w najszerszym miejscu:54
Obwód łydki :32,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz : górne partie ciała + brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biodra
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: wtorek, czwartek, sobota TRENING Z PIŁKĄ SFD, niedziela, środa: TABATA
Co lubisz jeść na śniadanie: bułka z otrębów owsianych
Co lubisz jeść na obiad : mięso
Co jako przekąskę : jogurty, owoce
Co jako deser : coś na słodko
Ograniczenia żywieniowe : ograniczenie słodyczy, owoców, jogurtów słodzonych, produktów skrobiowych
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: aktualnie tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: tak
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia w domu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : ogrom: dieta niełączenia, South Beach, Dieta dukana ( najdłużej, najwięcej wzlotów I upadków: spadek z 64,5 do 48kg, aktualnie jo-jo)


Z OBLICZEŃ ZA SFD ZAPOTRZEBOWANIE KCAL 1224

przykładowy jadłospis:


Boję się jeść ryzu, makaronów, nawet brązowych czy razowych bo Dukan mnie strasznie załatwił z metabolizmem :(

NO I TERAZ DRAMAT: zdjęcia:





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 331 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1847
Nie wygląda to zle , lecz moim zdaniem postawił bym na bardziej intensywny trening :) .. na bazie areobów , zwykłe biagnie czy to na bieżni czy swobodne pobudzi cały organizm do spalania zbędnego tłuszczu.. ;)

Sog Please.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 331 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1847
jeśli chodzi o Dietę staraj się jeść sporo warzyw i owoców..

Sog Please.

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 111971
koko...Oczywiście... daj sobie spokój z tymi radami

Po pierwsze - głodówka, znikoma ilość tłuszczów, po tym dukanie będziesz miała sporo do naprawy.
Przeczytaj Co jedzą ladies. Zero przetworzonego jedzenia (kabanosy i pasztetowa itd. ) , nabiał tylko raz dziennie, nie jemy otrębów. Wczytaj się w artykuł to będziesz wiedziała co jeść.
Jak długo już ćwiczysz z piłką? progresujesz?

Najlepiej to poczekaj na szefową z zaleceniami bo srukan pewnie ci mnóstwo namieszał, co widać po sylwetce.

Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2013-03-20 09:58:19

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10635 Napisanych postów 44016 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
niestety ale dieta bez treningów jest jak kawa bez cukru i mleka
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 6565 Wiek 38 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 58666

Przemiana Sylwetki 2014 - http://www.sfd.pl/Konkurs_/_CiociaSamoZlo_-t1015524.html
aktualny - http://www.sfd.pl/CiociaSamoZlo_/_DT_/_redukcja_rok2-t978250.html
rok I- http://www.sfd.pl/CiociaSamoZlo_na_redukcji-t892128.html

"Ten, kto idzie za tłumem, nie dojdzie dalej niż tłum. Ten, kto idzie sam, dojdzie w miejsca, do których nikt jeszcze nie dotarł" - Albert Einstein

...& silence is better than bullshit

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6693 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33233
dietuję i trenuję... ale kawy w życiu bym nie zepsuła cukrem... o mleku nawet nie wspominam
To by już nie była kawa...
sorry za spam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 636
No dukan narobił swoje :( Co do treningów to zaczęłam dopiero w niedzielę, więc bez szału :) Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 636
Jak zapatrujecie się na chleb razowy zamiast bułeczek otrębowych? DAwno nie jadłam pieczywa i strasznie się go obawiam:/

Co do aerobów to na stanie mam dość porządny stepperek, wiec może dorzucę jeszcze 30 lub 60 min na stepperku, a jak przyjdzie wiosna to spróbuję pobiegać w terenie (póki co pogoda kiepska, a jak nawdycham się zimnego powietrza to od razu mam problemy gardłowo płucne, a jako że jestem nauczycielem nie mogę sobie na to pozwolić). A i jeszcze może powiedzcie mi co sądzicie to treningu TABATA, czy ma to wszystko sens?

Jeszcze dzis postaram się ułożyć lepszy jadłospis i wrzucę go do oceny.

Bardzo wam jestem wdzięczna! :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8201
Najpierw poczytaj linki w regulaminie. Dlaczego stepper nie jest dobrym pomysłem: http://www.sfd.pl/-t843777.html 
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 111971
steppera nawet nie ruszaj jeśli nie chcesz zrobić krzywdy swoim kolanom (artykuł również w regulaminie), już lepiej jakbyś robiła sobie marsze/truchty na dworze, to jak już trenujesz to razem z poprawkami w misce wklejaj również rozpiskę z treningu z uwzględnieniem ciężaru i powtórzeń

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kilka pytań do załatwienia "hurtowo"

Następny temat

ilovedrawing/DT rekomp

Proteinowe pierogi z mięsem Proteinowe pierogi z mięsem Czy potrzebujesz białka przed snem do optymalnego rozwoju mięśni? Czy potrzebujesz białka przed snem do optymalnego rozwoju mięśni? Vinny Gough - irlandzki model fitness Vinny Gough - irlandzki model fitness Akop Szostak przerywa złą passę! Akop Szostak przerywa złą passę! Energetyczne crumble Energetyczne crumble Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Kevin Levrone zamierza pobić rekord świata! Kevin Levrone zamierza pobić rekord świata! Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu