logo
zamknij zamknij

Posiłek po poznym treningu ,trening, redukcja

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 482

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

21

Wzrost

84

Staż treningowy

184

Obwód pasa

1 mies

Obwód klatki piersiowej

87

Obwód uda

104

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

57

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

4-5 razy/tydz

Stan zdrowia

brak

Preferowane formy aktywności fizycznej

bardzo dobry

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

siłownia, basen

Wrażliwość na stymulanty

130/320/85

Możliwosci finansowe

brak

Cel/problem/opis

dobre ale bez przesadzania :D
napisał(a)
damiain
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 258
Witam wszystkich jestem tu nowy i szukam odpowiedzi na pare nurtujacych mnie pytań.

Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć ze pytania zadałem na samym końcu wiec nie musicie przechodzić przez wszystkie moje wypociny i sprawdzić czy w ogole jesteście zainteresowani / w stanie odpowiedzieć na nie

Przedstawię swoja sylwetkę ,wiek, proporcje ciała itp

Płeć : Mezczyzna
Wiek: 21 lat
waga 84 kg
wzrost 184cm
poziom tkanki tłuszczowej 11,7%
Masa miesniowa 69,8kg
BMI 24,6
wiek metaboliczny 12

Postawiłem przed sobą dwa cele:
1. Redukcja tkanki tłuszczowej do osiagniecia wagi 80 kg. Czas jaki chciałbym poswięcić to około 5 tygodni
2. Rozbudowa masy mięśniowej (jeszcze szczegóły nie ustalone )

Przez miniony miesiąc ćwiczyłem 4-5 razy w tygodniu na treningu FBW oraz basenie

Poniedziałek -basen ( od 21:00- do 22:00)
Wtorek -siłownia (od 21:30- do 23:00)
Sroda -basen (-|
Czwartek -siłownia ()
Piatek -basen/wolne ()
sobota -wolne
niedziela -wolne

Trening FBW :

1.Martwy ciąg 50/60/70/80 (10 razy w serii)
2.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 20/25/30/32 (10 razy w serii)
3.Wyciskanie na ławeczce skośnej góra||dół 40/50 || 40/50 (10 razy w serii)
4.wiosłowanie hantelką 14/14/16/16 (10 razy w serii)
5.suwnica 100/100/100
6.brzuszki klasyczne/skos 20/20/20
(ćwiczenie 5 i 6 w super serii)

Dieta (2400kcal) Założenie: spadek masy ciała o ok 0,7kg/tydz . Liczona przy pomocy programu Fitatu

białko / tłuszcze / weglowodany

Śniadanie( 7:00) 26/14/83
2 Śniadanie (10:30) 16/27/46
Obiad (14:30) 65/18/119
Przekąska (18:00) 18/4/28
Kolacja (19:30- 20:30) 21/8/26


Pytania odnośnie diety:
-Czy Waszym zdaniem ustalony próg 2400 kcal dla mojej osoby jest odpowiedni ?( Oczywiście przy osiąganiu Celu Nr 1 REDUKCJA )
-Czy jeśli założymy ze 2400 kcal jest odpowiednim progiem kalorycznym to czy jeśli na siłowni spalam ok 400 kcal a na basenie 500 kcal to mam te spalone kalorie uzupełnić ? Np Jesli miałbym w danym dniu siłownie to powinienem zjeść 2800 kcal a w dzien kiedy mam basen 2900 kcal ?
- Jak zaznaczyłem wcześniej na siłownie oraz basen chodzę dosyć pózną porą (ok 21/22). Jako ze jestem na redukcji chyba nie wskazane jeść o tak poznej porze . W sumie to nawet przed samym snem. Jak powinienem dobrać ten ważny potreningowy posiłek ? Mozę jakieś suplementy /biało czy coś w tą stronę ? I jak to zgrać z dietą ?
- Ostatnie pytanie odnośnie treningu. Czy warto by było przejść po tym miesiacu ćwiczeń na trening dzielony ?


Z góry dzięki za wszystkie porady

najważniejsze że walczysz nie czy wygrasz !

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 33525 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234456
Czy Waszym zdaniem ustalony próg 2400 kcal dla mojej osoby jest odpowiedni ?( Oczywiście przy osiąganiu Celu Nr 1 REDUKCJA )
jakie masz obecnie zapotrzebowanie kaloryczne aby utrzymywać wagę?
-Czy jeśli założymy ze 2400 kcal jest odpowiednim progiem kalorycznym to czy jeśli na siłowni spalam ok 400 kcal a na basenie 500 kcal to mam te spalone kalorie uzupełnić ? Np Jesli miałbym w danym dniu siłownie to powinienem zjeść 2800 kcal a w dzien kiedy mam basen 2900 kcal ? Możesz robić rotację kaloryczne, w dt dorzucać kalorie z węglowodanów, w dnt odejmować
- Jak zaznaczyłem wcześniej na siłownie oraz basen chodzę dosyć pózną porą (ok 21/22). Jako ze jestem na redukcji chyba nie wskazane jeść o tak poznej porze . W sumie to nawet przed samym snem. Jak powinienem dobrać ten ważny potreningowy posiłek ?
Śmialo możesz zjeść posiłek potreningowy, nawet trzeba Mozę jakieś suplementy /biało czy coś w tą stronę ? I jak to zgrać z dietą ?
na sam start możesz się wstrzymać z suplementacją
- Ostatnie pytanie odnośnie treningu. Czy warto by było przejść po tym miesiacu ćwiczeń na trening dzielony ?
to już Twój wybór czy chcesz zmienić obecny trening fbw na dzielony


ogólnie zauwazyłem też że spożywasz 130g białka? myślę że ok 160g byłoby ok
napisał(a)
damiain
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 258
Ile kalorii do utrzymania wagi ?
Na utrzymanie wagi wyliczylem 3031 kcal.

Rotacja w diecie

W dni treningowe 2900kcal
W dni nietreningowe 2400kcal
Zgadza sie ,taka rotacje miales na mysli ?

Suplementy/ bialko

Radzisz zebym nic nie bral ? Czy nie byloby lepiej gdybym pil jakies BCAA albo wlasnie na ostatni posilek zamiast jesc przed snem pil jakies bialko ? Co o tym myslisz ?


Zmieniony przez - damiain w dniu 2017-04-05 16:17:27

najważniejsze że walczysz nie czy wygrasz !

napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 362 Napisanych postów 5292 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107925
Ja sie odniose o Twoje obawy o posilek potreningowy...jest on wazny o kazdej porze dnia po treningu czy to popoludnie czy pozny wieczor i jezeli to co zjesz masz wliczone w bilans to wszystko jest ok...sam jestem na redukcji i z silowni czesto wracam po 23 a moj ostatni posilek to 350gr miesa i np 150gr ryzu plus warzywka i wszystko jest ok a redukcja idzie dobrze
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 464 Napisanych postów 6285 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 92778
Mocna rotacja, raczej chodziło mu o węglowodany. W dnt obcinasz a podbijasz fat i wtedy kalorie wychodzą podobne jak w dt ale myślę że na początku będzie to zbędne

Potreningu posiłek jest obowiązkowy, nie ważne czy skończysz go o 19 czy 23
BCAA można zawsze wrzucić jak masz fundusze nie zaszkodzi tym bardziej na deficycie, białko również jeśli nie dajesz rady uzupełnić go z pożywienia, jednak lepiej bazuj na jedzeniu
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1092 Napisanych postów 41532 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 371756
Dokładnie potreningowy bardzo wazny posiłek, nic się nie bój niezależnie od pory

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy te wymiary sa dobre ??

Następny temat

Okreslic BF

Jajka z chorizo, czerwoną fasolą i papryką

Dlaczego kobiety ciągle narzekają na swoje ciała?

Trening na czczo?

Czy wliczać kalorie z warzyw?

Małgorzata Mączyńska na wakacjach!

Domowa czekolada z dodatkami

Złota Para znów na scenie!

Mistrzyni na zwolnieniu!