Temat został odczytany 344207 razy

Porusz swoje bicepsy !!!

zgłoś naruszenie
  • Mawashi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17146
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 15 lat
  • LPA: 85754
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 16
czesto do trenigow bicepsow podchodzimy zbyt ambicjonalnie, uzywajac zbyt duzych ciezarow i zbyt duzej ilosci cwiczen. Zobaczcie co jakis czas temu polecilem jednemu uzytkownikowi SFD w zwiazku z zastojem bicepsow. Milej lektury :

- Czas odpoczynku miedzy seriami max 1 min, zakres ruchu 12-15.
Wykonuj dwa ćwiczenia, jedno na ogólny rozwój bicepsa i drugie na głowę krótką.
Sztangielki stojąc 3 razy 12-15 (minimalnie 12 max 15 tak dobrany ciężar by wykonać akurat tyle powtórzeń)
Sztanga na modlitewniku jako drugie ćwiczenie, też 3 x 12-15.
Ważne by trzymać się bezwzględnie czasu odpoczynku między seriami. Po takim treningu gwarantuję ci zakwasy po każdym treningu przez 6 tyg, tylko nie możesz zmniejszać ciężaru podczas kolejnych serii. Lepiej chwilę odpocząć przed kolejnym powtórzeniem ale wykonać te 15 powt.

Po 6 tyg zmieniasz na zakres ruchu 6-8 i odpoczynki 1,5 min. Zobaczysz jak wiele daje 30 sek odpoczynku więcej
I tu ćwiczenia :
Sztanga prosta 4 x 6-8
Sztangielki chwytem młotkowym 3 x 6-8 ( przy tym ćwiczeniu oprzyj się plecami o coś stabilnego i wykonaj założoną ilość powtórzeń. )
Naprawdę nie potrzeba wielu wykombinowanych ćwiczeń by rósł biceps, ale potrzebna jest pewna metodyka kiedy wpadamy w stagnację.

Po kolejnych 6 tyg, robisz jedno ćwiczenie na bic, mianowicie modlitewnik ze sztangą lub z uchwytem wyciągu po treningu pleców 4 x 10 i 2 min. odpoczynkami.

Po 3,4 tyg znowu wracasz do większej ilości powtórzeń.
Efekty będą i po 4 tyg cyklach ale lepiej działa w 6 tyg.

Cykl sprawdzony na opornych bicepsach min. moich.
Jeszcze jedna rada - zaciskaj zęby, a nie przerywaj serii ( 12-15 powt) to daje ogomne efekty. Na kolejnym treningu staraj się troszeczkę dołożyć. Nie będzie to trudne, zobaczysz.


Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**
"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
5
1032791408000
zgłoś naruszenie
  • TomQ-MAG Fizjoterapeuta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 127427
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 525947
  • Trenuje: 10
Kontakt
tomq-mag@o2.pl
[https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/]

NOWY dziennik treningowy:
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_TomQ_&_Marian_czyli_króciaki_mogą_iśc_na_ryby!_Powered_by_Activlab!-t1134786.html]

1477863681000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • gokuson DESIGNER
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8887
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 74690
dziekujem

..And JUSTICE for ALL
[http://sklep.sfd.pl]
[http://sfd.pl]
[http://fight24.pl]

and justice for all...
1
1032792709000
zgłoś naruszenie
  • kilop
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3058
  • Wiek: 48 lat
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 36772
  • Trenuje: 6
Mawashi - nie ma to jak porady z własnej praktyki , dobra robota


Pozdrawiam

Kilop

Doradca w dziale Trening
Pozdrawiam
Kilop

Doradca w dziale Trening

3
1032848614000
zgłoś naruszenie
  • Ćiastuś_
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1688
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 15962
Ty Mawashi mowicie ze powinno sie zmieniac plan co 2 miesiace a tymczasem ja cwicze juz ok roku i nie zmienilem od tamtego ani rodzaju cwiczen ani powtorzen ani nic.Czyli krotko mowiac cwicze caly czs tak samo rok i kurde cos mi sie wydaje ze sie jakis maly zroboilem .Czy to moze byc od tego? Czy wystarczy zminic tylko kolejnosc cwiczen by pokonac stagnacje??

Misiek
nadzieja jest zatapialna
2
1032876106000
zgłoś naruszenie
  • Mawashi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17146
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 15 lat
  • LPA: 85754
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 16
Zmiana planu i jego zalorzen co jakies 2 miesiace to PODSTAWA rozwoju muskulatury.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**
"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
1
1032877233000
zgłoś naruszenie
  • KOBE22
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1199
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 10642
Mawashi szanuje to co piszesz w tym dziale , ale nie wydaje mi sie zebym po takim treingu mial zakwasy , za bardzo wyrobione mam bicepsy , nawet po serii 3x3 zakresy ruchu X 8 powt. nie mam zakwasow. Widocznie taka juz genetyka moich rak , musze bardzo cudowac zeby mnie choc troche bolaly , sam miesien mnie nigdy nie boli co najwyzej okolice zgięć (stawu). Najwazniejsze jednak , ze dobrze sie pompuja.

1032886715000
zgłoś naruszenie
  • sizeXL
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5468
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 30196
  • Trenuje: 12
Pamietam ten post. Powiem jednak cos o sobie- cwiczylem 'lekko' w sensie doboru obciazenia- nic z tego mi nie przyszlo- zmienilem ciezary na takie z ktorymi poj. reka robilem 3 czyste powt+ 3 faza pozytywna wymuszona- a przerwy jak czulem ze mam juz sile dalej kontunuowac- jestem zadowolony- pokazuje sie zylka i druga glowa...kazdy plan jest dobry...jesli dziala na Ciebie.
Pozdrawiam.

"Kogut tylko na własnym gnojowisku dużo może".
sizeXL na youtube:
[https://www.youtube.com/user/integer2006]
1
1032894975000
zgłoś naruszenie
  • Mawashi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17146
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 15 lat
  • LPA: 85754
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 16
Kobe - to byl pierwotnie rozpisany planik dla konkretnego uzytkownika, mianowicie Pite(r)a. Po tym jak go zrobil mial zakwasy po kazdym treningu Co do Ciebie i Twojego poziomu zaawansowania proponuje zrobic o jedno cwiczenie wiecej, ale skrocic odpoczynki w wytrzymalosciowce do 30 sek. W masowce do 1-1,5 min a w regeneracyjnym niech pozostana 2 min.
Oczywiscie jak by Cie interesowalo.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**
"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
1
1032937672000
zgłoś naruszenie
  • KOBE22
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1199
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 10642
Sorry Mawashi nie wiedzialem , nie chodzilo mi oczywiscie zeby sie przechwalac stazem poprostu mysle , ze mam podobny problem z bicepsami jak Ty , ciezko mi jest je zgrzac tak zeby byly zakwasy , w zasadzie nigdy ich nie mam. Pozdrawiam!

1032938031000
zgłoś naruszenie
  • Mawashi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17146
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 15 lat
  • LPA: 85754
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 16
No to napisz jak ciwczysz, dokladnie cwiczenia z dwoch ostatnich planow. Ilosc serii, powtorzen oraz odpoczynki miedzy seriami. Cos pomyslimy

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**
"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
1032938725000
zgłoś naruszenie
  • KOBE22
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1199
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 10642
Moj trening na bicepsy jest bardzo zroznicowany, w zasadzie co tydzien zmieniam cwiczenia , badz ich kolejnosc , ogolnie to nie uwazam zeby nie przynosil mi efektow , ale skoro chcesz cos doradzic to prosze:
1) Uginanie przedramion ze sztanga (duze ciezary) 8 powt, 2.5 min (65 kg)
2) Uginanie przedramion ze sztangielkami siedzac w skosie troche mniejszym niz przy barkach (30kg) 8 powt 2.30 min
3) Tu stosuje rozne cwiczenia uginanie w oparciu o kolano , sciaganie wyciagu gornego w lezeniu na ławce , imitowany modlitewnik. Przy tych cwiczeniach stosuje mniejsze ciezary i zakres powtorzen az do wyczerpania.
Chcialbym pokreslic , ze nie jest to moj sztywny plan , czesto cos zmieniam.

1
1032943267000