SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porady dietetyczne

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3309

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 196
Cześć szukam dobrego a w przystępnej cenie dietetyka. Ćwiczę od 1,5 roku i nigdy nie miałem diety. Przez ostatni miesiąc strasznie przytyłem co prawda trening na masę ale brzuch zrobił mi się straszny (jak siedzę widzę dwie opony) aż sam nie mogę na niego patrzeć. Wzrostu mam 169cm a waga 72kg. W internecie szukałem dietetyka ale każdy jeden był strasznie drogi. Czy ktoś może polecić mi dietetyka w Lublinie?. Z góry dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3035 Napisanych postów 51764 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349824
jak konsultacje w gabinecie są dla Ciebie drogie skorzystaj z ofert online, np plany potreningu.pl są w przystępnej cenie, a konsultacje również odbywają się z dietetykami i trenerami.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 196
Jak dla mnie są drogie w lublinie ceny wynoszą 180zł tak jak mówiłem nigdy nie korzystałem z porad dietetyka więc nie wiem czy 180zł to normalna cena czy duża.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11970 Napisanych postów 160236 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1233692
wszystko zależny od zakresu usługi