SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Porada dot. suplementacji.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 506

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

brak

Wiek

18 lat

Waga / wzrost

65kg/183cm

Staż treningowy

pół roku w domu (hantle/ćwiczenia typu: pompki, rożne inne na triceps/plecy) od połowy maja siłownia.

Cel cyklu

mam zamiar zbudować masę mięśniową i dobić 70kg

Stosowane już wcześniej suplementy

brak

Stosowane wcześniej spalacze

brak

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

brak

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

3200kcal 114/425/85 (z tego co pamiętam)

Przewidziane finanse na cykl

150zl/mc

Uwagi i sugestie

Trochę to wszystko chaotyczne, ale przez trzy dni tyle się o tym naczytałem, że już sam nie wiem za co się wziać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 18 lat Na forum 164 dni Przeczytanych tematów 17
1) obowiązkowa fotografia sylwetki: brak
2) wiek : 18 lat
3) waga/wzrost: 65kg/183cm
4) staż treningowy : pół roku.
5) cel cyklu - brak
6) stosowane już wcześniej suplementy - brak
7) stosowane wcześniej spalacze - brak
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od - brak
9) ilość dni wolnych od kreatyny - nie zażywałem kreatyny
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) - zapotrzebowanie u mnie z tego co pamiętam to ok. 3200kcal 114/84/455 (cel to wzrost wagi do 70kg)
11)przewidziane finanse na cykl - 150zł
12) uwagi i sugestie

Witam, mam pytanie dot. suplementacji.
Po dłuższej przerwie ( w tatym roku na czysto ) wróciłem do ćwiczeń. Od pół roku ćwiczę regularnie 3 treningi siłowe/tydzień ( w domu ) hantle + ławka (od połowy maja idę na siłownie

I tutaj mam pytanie dot. suplementów, czy opłaca mi się kupować teraz suplementy typu: kreatyna, bcaa, witaminy, na razie zażywam białko

poniedziałek - rower
wtorek - siłowy trening
sroda - rower
czwartek - silowy trening
piatek - rower
sobota - silowy trening
niedziela - rower
Rower w znaczeniu że 75km +

Ruszam na siłownię od maja i nie wiem czy np. do końca roku kupić tylko jakiś gainer, witaminy, dokupić białko do diety czy może zacząć z kreatyną...
Wiem, że trochę to wszystko chaotyczne, ale trzeci dzień czytam różne fora i już sam nie wiem dokładnie za co się zabrać, za nic czy za wszystko...
Cel to budowa masy mięśniowej i dobicie 70kg z 65 (co nie jest problemem). Ostatnimi czasy byłem bardzo 'chudy' slim fit te sprawy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7584 Napisanych postów 106728 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1235398
Zalezy jaki ten trening był w domu czy mogłeś spokojnie dokąłdać ciężaru czy już miałeś pewne ograniczenia, bo się moze okazać pójdziesz na siłownie dodasz ciężaru w ćwiczeniach i progres pójdzie.

Zoastań na białko gainer wg braków w diecie zobaczysz co zbudujesz a najwyżej po wakacjach cykl kreatynowy sobie zrobisz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 998 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6608
Jeśli idziesz na prawdziwa siłownie poczekaj z miesiąc i daj kreatynę myśle ze staż krótki ale mógłbyś już dać ale czegoś nierozumiem po co ten rower?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 140896 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1030689
jw moze byc to utrudnienie w budowaniu masy miensiowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 18 lat Na forum 164 dni Przeczytanych tematów 17
Generacja_
Jeśli idziesz na prawdziwa siłownie poczekaj z miesiąc i daj kreatynę myśle ze staż krótki ale mógłbyś już dać ale czegoś nierozumiem po co ten rower?


Rower jest rekreacyjnie, po prostu, jeździmy ze znajomymi, dużo ciekawiej niż jazda autem, w różne mniej dostępne dla aut miejsca. Nie jeżdzę na czas, czy aby spalić jak najwięcej kalorii. W te dni mam na rower najwięcej czasu, bo nie ma treningów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2907 Napisanych postów 56643 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610228
Wszystko zależy od tego, czy zalożoną ilosć kalorii jesteś w stanie dostarczyć z diety. Obserwujesz obwody ciała i wtedy będziesz wiedział czy gainer/carbo jest konieczne.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 998 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6608
Dokładnie może Ci to utrudnić zbudowanie masy,oczywiście wszystko jest możliwe tylko zależy od diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6183 Napisanych postów 140896 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1030689
wazne aby odpowiedio wszystko wkomponowac w bilansie kalorycznym
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze suple