SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poprawka planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 491

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

17

Waga

107

Wzrost

183

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

niecałe 2 lata

Uprawiane inne sporty

basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

jest na mase

Zażywane suplementy

Mutant Mass, Green Lab,no shotgun ,bcaa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1806
Witam a więc chciałbym was prosić o poprawę mojego planu treningowego , z góry bardzo bym dziękował , jest to plan na masę .Pozdrawiam

Ćwiczenia Na Klatkę Piersiową i Bicepsy(Poniedziałek):
Wyciskanie sztangi leżąc 10/8/8/8/8
Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę 8/8/8/8
Wyciskanie sztangi na suwnicy głową w dół 8/8/8/8
Butterfly 8/8/8/8
Zginanie ramion ze sztangą stojąc 8/8/8/8
Zginanie ramion na modlitewniku 8/8/8/8
Uginanie ramion na ławce skośnej 8/8/8/8
Brzuszki

ćwiczenia na przedramiona,nogi(Wtorek):
Zginanie nadgarstków podchwytem 8/8/8/8
Zginanie nadgarstków nachwytem 8/8/8/8
Przysiady ze sztangą 4x
Prostowanie nóg na maszynie 4x 8/8/8/8
Brzuszki

Ćwiczenia Na Plecy(Czwartek):
Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 8/8/8
Podciąganie końca sztangi w opadzie 8/8/8
Wiosłowanie nachwytem 8/8/8
Ściąganie wyciągu do mostka nachwytem 8/8/8
Szrugsy – wznosy barków z gryfem z przodu 8/8/8
Brzuszki

Ćwiczenia Na Barki i Tricepsy(Piątek):
Wyciskanie sztangi w pionie 8/8/8/8
Odwodzenie ramion 8/8/8/8
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10/8/8/8
Szrugsy – wznosy barków z gryfem z przodu 8/8/8
Wyciskanie sztangi trzymanej wąsko leżąc 8/8/8
Prostowanie przedramion z hantlami leżąc 8/8/8
Prostowanie przedramion na wyciągu 8/8/8
Pompki tyłem 4 serie na maks.
Brzuszki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43014 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
No ładnie, ładnie na biceps więcej, niż na nogi...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1806
nogi delikatnie bym chciał ćwiczyć bo aż tak mi na nich nie zależy. Bardziej biceps klata plecy triceps , barki kaptury i delikatnie przedramię . Jak myślicie dobry plan czy nie ?
proszę o ewentualną poprawkę lub podpowiedzi
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43014 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jak będziesz się miział z nogami, to nic, na czym Ci zależy (tj. góra) nie będzie szło tak dobrze, jak chcesz.
Jest to kwestia gospodarki hormonalnej i układu nerwowego, bez solidnie ćwiczonych nóg jest ograniczony progres, a nawet pewien zakres dla góry.
Zobaczysz, jak zaczniesz je ćwiczyć tak, że nogi będą Ci się trzęsły na treningu, wtedy o górę możesz być spokojny.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1806
no okej , dzięki . a jak z planem ? dobry czy coś poprawić trzeba
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2498
masz 17 lat, ważysz 107 kg i realizujesz plan na masę?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1806
tak ponieważ nie doszłem jeszcze do tego co potrzeba i chce cały czas się powiększać być większym a nie rzeźbić jak narazie :) więc proszę o poprawę planu jeśli coś jest nie tak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2498
jeśli ważysz 107 kg w wieku 17 lat to wątpie żeby były to mięśnie. Pewnie przynajmniej 20 kg z tego to tłuszcz wiec zastanów się jeszcze raz co chcesz osiągnąć. jeśli chodzi o plan - za dużo serii
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43014 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Podaj wyniki siłowe
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1806
bez problemu wyciskam 110kg. Ale przy normalnych cwiczeniach zaczynam od 60kg. koncze na jakies 70kg jesli chodzi o klatke piersiową.
Przy cwiczeniach na biceps 20kg zaczynam ,na triceps zacczynam np.na wyciagu od 45kg . Plecy na wyciagu jakies 60kg. O to chodziło ? a wiec jak z tym planem
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43014 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Wyciskanie leżąc, przysiad, martwy ciąg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treningowy do oceny

Następny temat

nowy plan FBW do oceny

Jak radzić sobie z bezsennością? Wojciech Pasiut - ocena sylwetki 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie