SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Poprawa kondycji, wytrzymałości i dynamiki.

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1080

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2848
Witam. Chciałbym coś zmienić w swoim życiu i przychodzę z tym do was. Moje życie przez kilka miesięcy było tylko siedzeniem, chodzeniem na siłownie (od 2-3 miesięcy nie chodzę-brak motywacji), opychaniem się jedzeniem do syta, piciem piwa. Mój brzuch jest teraz mega zatłuszczony a ostatnio jak przebiegłem kilka metrów na orliku to siedziałem kilka minut aby nabrać powietrza (może przez to, że wszedłem na boisko bez żadnej rozgrzewki). Chcę po prostu być aktywnym fizycznie, ruszać się lepiej gdy boksuje w worek, być bardziej wytrzymałym.
Na początku chciałbym co drugi dzień biegać tradycyjnie bez żadnych przyspieszeniem po 30-40 minut, bądź określoną ilość kilometrów i sobie dodawać co jakiś czas. Następnie, jeżeli nie będzie sprawiało mi to problemu dodać interwały, bądź od razu je włączyć co jakiś czas. Przydałyby się jakieś ćwiczenia na dynamikę, bo co z tego, że wyciskałem po 80 kg na serie a nie przekładało się na moc uderzenia?
Może ktoś się tutaj znajdzie i poradzi coś od siebie.
PS. Tak szukałem po internecie ale chciałem was zapytać, ponieważ dużo tego i ciężko określić co by było najlepsze.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11130 Napisanych postów 227740 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1024248
Co u ciebie jest tematem przewodnim ?-boks ?
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 64 Napisanych postów 650 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75501
Idź na boks albo kick boxing do klubu. "Moc" uderzenia w małym stopniu się bierze w siły. Bardziej z techniki i szybkości. Sam z workiem niczego się nie nauczysz. Nawet jeśli Twoim celem ne jest boks sam w sobie to treningi są wymagające kondycyjnie, na bank schudniesz, no i nauczysz się prawidłowo i celowo pracować z workiem - takie okładanie go bez ładu i składu przyniesie więcej złego niż korzyści.
1

Amat victoria curam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2848
Ogólnie chce narazie sam potrenować. Jestem z małego miasta i po prostu za dużo osób chodzi na takie sztuki walki u mnie i jest to grupka ludzi którzy trenują. A co powiecie na temat tego biegania?
napisał(a)
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 64 Napisanych postów 650 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75501
Najpierw ogarnij dietę, bez tego możesz biegać do śmierci i nic z tego nie będzie. Mnóstwo ludzi robi ten błąd. Dieta + trening siłowy, bieganie i inne cardio na trzecim miejscu.
I może jednak skocz na trening do klubu, bez spinania się, zobacz czy to dla ciebie. Spróbuj, najwyżej się przekonasz że akurat tu nie chcesz, ale może będzie odwrotnie. Kiedy lata temu pierwszy raz poszedłem na boks, byłem blady ze strachu, czułem się jak rzucony między wilki, ale okazało się że te "wilki" są całkiem ok i ci pomogą!
Mnóstwo ludzi różne rzeczy "trenuje" ale tak samo siłownie są pełne, a 90% ludzi wyglada jakby tam było pierwszy raz, ze sportami walki jest podobnie...


Zmieniony przez - Mellopl w dniu 2018-05-15 09:17:14
1

Amat victoria curam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2848
Ja jestem chętny na zapisanie się ale chce zacząć biegać coś robić żeby nie zajść tam i zdychać po kilku uderzeniach. Miałem w planie za jakiś czas zapisanie się i to żeby gdzieś dojeżdżać ale na początku przyda się trochę ruchu.
napisał(a)
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 64 Napisanych postów 650 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75501
To rób raczej interwały albo tabatę. Bieganie bez większej struktury, tylko coraz dłużej, słabo Cię przygotuje.
Zacznij od 15-20 min interwałów, albo od tylu ile dasz radę.

Jeśli chcesz biegać, to nie na pałę. Poszukaj czegoś takiego jak np plan 12-tygodniowy. To sprawdzony sposób na to żeby się rozbiegać bezpiecznie od totalnego zera. Daje ci też schemat do treningu i cele - bieganie tez takiego podejścia zazwyczaj szybko się nudzi albo kończy kontuzją i przeciążeniem. Z dobrym planem nie będziesz coraz bardziej zajechany, tylko coraz lepszy!


Zmieniony przez - Mellopl w dniu 2018-05-15 13:29:02
1

Amat victoria curam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2848
http://www.magazynbieganie.pl/plan-treningowy-do-polmaratonu-bps-na-8-tygodni/ Coś takiego może być? Jak masz czas to zobacz na moment.
napisał(a)
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 64 Napisanych postów 650 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75501
FranioCenter
http://www.magazynbieganie.pl/plan-treningowy-do-polmaratonu-bps-na-8-tygodni/ Coś takiego może być? Jak masz czas to zobacz na moment.




Nie nie nie, to nie jest dla początkujących.
Lepiej: https://bieganie.pl/?cat=19&id=547&show=1 

Amat victoria curam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 191 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2848
Mellopl
FranioCenter
http://www.magazynbieganie.pl/plan-treningowy-do-polmaratonu-bps-na-8-tygodni/ Coś takiego może być? Jak masz czas to zobacz na moment.




Nie nie nie, to nie jest dla początkujących.
Lepiej: https://bieganie.pl/?cat=19&id=547&show=1


Można do tego dołożyć interwały? Jak myślisz? Bo też mi zależy na spaleniu tłuszczu w jakimś stopniu.
napisał(a)
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 64 Napisanych postów 650 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75501
Można ale nie ma ślepo. Najpierw ogarnięcie diety, potem dokładasz wysiłek tak żeby mieć odpowiedni deficyt energetyczny.

Amat victoria curam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koniec Redukcji

5 powodów, dla których nie powinno się odkładać startu w biegu survivalowym 5 powodów, dla których nie powinno się odkładać startu w biegu survivalowym 10 przykazań odchudzania - efektywne odchudzanie 10 przykazań odchudzania - efektywne odchudzanie 9 objawów świadczących o zaburzeniach hormonalnych 9 objawów świadczących o zaburzeniach hormonalnych  Julia Vins – kontrowersyjna Muscle Barbie Julia Vins – kontrowersyjna Muscle Barbie Sterydy nasilają trądzik Sterydy nasilają trądzik Czy możliwe jest budowanie mięśni za pomocą taśm oporowych? Czy możliwe jest budowanie mięśni za pomocą taśm oporowych? Kiran Bassan - od pączków do hantli Kiran Bassan - od pączków do hantli Fit naleśniki - wersja wytrawna Fit naleśniki - wersja wytrawna