SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pompki - jak najlepiej rozbudowac klate?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22787

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Kuro z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10635 Napisanych postów 44019 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Otoz tak: chcialbym na dniach zaczac robic pompki i mam kilka pytan:

1) Lepiej robic jak najwiecej za jednym razem (u mnie 70) czy np. kilka serii po 30 pompek?

2) jakie przerwy robic pomiedzy seriami?

3) ile razy w tygodniu moge cwiczyc pompki?

4) czy efekty beda widoczne po np. miesiacu?

5) poprosze jakies rady jak najlepiej robic jak dlugo itp..

DZIĘKUJE
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10030
1) Lepiej robic jak najwiecej za jednym razem (u mnie 70) czy np. kilka serii po 30 pompek?
Rób 4 serie po 30 pompek.
Jak będzie Ci za dobrze szło, to spróbuj z obciążeniem

2) jakie przerwy robić pomiędzy seriami?
Jakieś 15-30 sek.

3) ile razy w tygodniu mogę ćwiczyc pompki?
Według mnie najlepiej 3 razy w tygodniu

4) czy efekty beda widoczne po np. miesiacu?
Hmm, jak się do tego przyłożysz, będziesz miał dobrą dietę, to raczej tak. Coś powinno się pojawić xD

5) poprosze jakies rady jak najlepiej robic jak dlugo itp..
Ćwicz całe ciało, a nie tylko klatę! Brzuszki, przysiady, jest tak wiele ćwiczeń bez sprzętu....

Pozdro...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6019 Wiek 11 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 35589
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
Tam jest wszystko ładnie napisane, jak chcesz to szukaj na forum w postach podwieszonych i nie zakładaj nowych tematów bo nie ma potrzeby.
A tu masz jeszcze przykładowy plan z treningu domatora właśnie jakbyś się nie doczytał:
1.Pompki płasko 4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół -4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne 2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie 2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem 2-4serii x do zm.
7.Przysiady 4-6 serii x do zm.
8.Wspiecia na palce 4-6 serii x do zm.
9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm.
11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.

Moja rada: nie ćwicz tylko klatki i tricepsów tylko całe ciało.

Zmieniony przez - Alucard666 w dniu 2008-04-29 17:15:19

Zmieniony przez - Alucard666 w dniu 2008-04-29 17:16:53

"In the end, everybody bleeds the same"

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
jesli zalezy ci na wzroscie tkanki miesniowej polecałbym
pompki miedzy krzeslami z obciazeniem wlozonym np. do plecaka.

3 serie po 15-10 pompek (czyli naloz tyle ciezaru aby zrobic 15-10 ruchow)
i potem mozesz dac 2-3 serie zwyklych pompek, + 1 serie na maxa na jednej rece
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10635 Napisanych postów 44019 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzieki wielkie, na klate, biceps i triceps juz mam cwiczenia ; P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282
m pytanie.Bo nie wiem czy to ma sen.Chodzi o to , że ćwiczę trochę na siłowni tzn. jakieś 4 razy w tyg. i do tego codzienne robie jakieś 1500 brzuszków i 1000 pompek.Czy to ma sens?Chce zwiększyć masę mięśniową ale szybko tyje i dlatego robie aż tyle tego .Pomóżcie !!! Z góry thnx!!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 386 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6636
shc wrzucisz jakieś fotki? od kiedy tak robisz? ..

trening czyni mistrza..

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282


ćwiczę tak już od października.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 719
pamietaj ze miesien rosnie wtedy kiedy odpoczywa...
ale na tej fotce widze ze twoja lewa reka sporo odstaje od prawej i wygląda to dosc nie estetycznie...zwróc na to uwage!!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1033 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18821
shc przetrzenowujesz sie ...
4000 pompek w tygodniu?;d
1

Moja poezja: http://www.sfd.pl/Tomik_poezjii_kulturystycznej_refluxxxa__-t372603.html

Nie samym chlebem żyje człowiek, ale i kurczakiem, który cenne białko zawiera !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282
Właśnie wiem i nie wiem co mam zrobić reka to nie jest duzy problem gorzej z lewą cześcią klatki co zrobić ,żeby ie wyrównały!!!
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ABS II + Vibroaction

Następny temat

czy to wogule mozliwe ??

Kotlety szarpane z kurczaka Kotlety szarpane z kurczaka 10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna 10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna Trzy czy pięć posiłków dziennie? Co lepsze dla „spalania” tłuszczu?! Trzy czy pięć posiłków dziennie? Co lepsze dla „spalania” tłuszczu?! Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Trening bicepsów i tricepsów wg Krzysztofa Piekarza Trening bicepsów i tricepsów wg Krzysztofa Piekarza Kulturyści, których zabiła farmakologia? Kulturyści, których zabiła farmakologia? Wade McCrae Washington - niepełnosprawny PRO kulturysta, który spełnia marzenia! Wade McCrae Washington - niepełnosprawny PRO kulturysta, który spełnia marzenia! Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie?