SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pompki + trening na masę , możliwe ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15699

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
Mam dylemat ... czy jest możliwe wykonywanie pompek w takiej ilości serii i powtórzej by był to trening na masę ??? Jak tak to ile serii i powtórzeń trzeba wykonać ? Na dzień dzisiejszy wykonuję 9 serii po 10 pompek(na kostkach) i nie mam pewności czy to aby napewno trening na masę czy raczej na rzeźbę ? Proszę o wypowiedź kogoś pojętego bo farmazony zaraz wychwycę ...

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1574 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21175
raczej watpie zeby to na mase szlo chyba ze jestes poczatkujacy to kazdy trening spowoduje przyrost miesni...moze sprobuj robic pompki z kims na plecach...pozdro
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 147 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3993
Przez pierwsze ok 3 miesiace jest to dobre cwiczenie na miesnie klatki piersiowej. Widze ze skoro robisz w serii 10 powtorzen to zakladam ze jest to Twoje maximum lub prawie max. Jeli tak to miesnie na pewno zareaguja wzrostem.
W pozniejszym czasie bedziesz musial zwiekszyc ciezar by obserwowac przyrosty. Jesli nie masz dostepu do silki porada Wysu z powyzszego postu bedzie dobrym rozwiazaniem.

Pzdr
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
W żadnym wypadku nie jestem początkującym ... pompki robię od 4 lat z przerwami niewielkimi . hardwoker robię 10 powtórzeń bo tyle należy robić aby był to trening na masę i tyczy się to głównie wyciskaniu na ławce . Zero w tym racji co piszesz więc . Większa ilość powtórzeń spowoduje że będzie to trening na rzeźbę wiec może ty lepiej poczytaj wiecej zanim coś mi doradzisz heh .

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 5248 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15349
djcuba - nie wiem skąd pomysł, że należy robić 10 powtórzeń by szła masa ?

"Większa ilość powtórzeń spowoduje że będzie to trening na rzeźbę wiec może ty lepiej poczytaj wiecej zanim coś mi doradzisz heh"

Wybacz, ale mnie rozbroiłeś U mnie masa się nie ruszy jeśli nie zrobię 16-20 powtórzeń, pompki również czasem robię jako dopompowanie i wtedy wykonuję 3-4 serie po 30-50 powtórzeń, powolutku, maksymalnie napinając klatkę. Twierdzenie, że ćwiczenie jest "na rzeźbę" jest absurdem - niby 10 powtórzeń pobudza wzrost masy - a 11 pobudza...niby co? wzrost "rzeźby" ?
Rzeźba jest wtedy gdy nie ma tłuszczu, to głównie kwestia diety a nie treningu. Oczywiście wykonywanie dużych ilości powtórzeń z minimalnym obciążeniem pomaga spalić tłuszcz i nieco ukształtować mięsień - ale bez przesady.

Hardworker swoje wie i dobrze pisze, a ja kiedyś jak nie miałem sprzętu to naładowałem do plecaka 30 kilo terakoty i robiłem pompki z tym plecakiem. Starczyło na 2 miechy bo się potem plecak podarł

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 113 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12908
dj cuba ale p***olisz
Hardowi chodzi o to że aby pompki były na masę musisz przeciążać mięśnie.A to co ty piszesz to tak jakbyś np.mógł zrobić wyciskanie na klatkę 30 powt. z ciężarem 50kg ale ty robisz tylko 10 bo wtedy idzie na masę.Wiadomo że musisz zwiększyć ciężar aby móc zrobić tylko te 10-12 powt.Co do pompek to dorzuć ciężaru w plecak i wtedy rób te 10 powt.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
" Trening na masę ...ilość powtórzeń 6-12,przerwy pomiędzy seriami ok.2-3 minut. " np z "atlasu ćwiczeń" można tak wyczytać a tam bzdur nie piszą heh . "U mnie masa się nie ruszy jeśli nie zrobię 16-20 powtórzeń" to rób dalej te 16-20 Ja nie twierdzę że 11 powtórzeń to już trening na masę wiec nie wiem po co to napisałeś Duży22 ale ja nie mam możliwosci poki co zwiększenia ciezaru to oczywiste ze byloby najlepiej tak . Jedynie ten plecak wchodzi w gre jak wyzej ktoś napisal . Dlatego pytam o same pompki ...

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 5248 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15349
"to rób dalej te 16-20" ależ oczywiście, że robię i będę robił drogi dj

Myślę, że moje wyniki (dostępne w profilu) są wystarczającym argumentem co do słuszności mojej metody, ty się więc śmiej z mojej metody - a ja z twoich wyników

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
śmieję się bo ja pytam o coś w tym poście a ty wylatujesz co ty robisz heh jakby to kogoś tu obchodziło ... naRRa ci piszę nie chcę pyskatych odp tylko porady drogi krzychu666

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2950
Od djCuba czy jak Ci tam. Zaóważ że kazdy Ci doradzi jak on stosuje bo nikt Ci nie poda rozwiązań uniwersalnych!! Nie ma dw.óch takich samych organizmów - zrozum. Pozatym tak jak jeden z przedmówców powiedział - np mam tylko 50kg na sztndze które wypchne 60 razy, ale ja wypchnę jest w 9 seriach po 10 bo chce wieksza mase - ta sie nie da i to samo tyczy się pompek - jeśli nie wiesz jak zwiększac obcązenia podczas pompek i ogólnie to w twoim wypadku looknij w treningu domatora. A robiłeś pompki na poręczach (stołki też super się sprawdzają) zakres ruchu o wiele wiekszy i wiecej siły trzeba w to włożyć.

A na koniec Ci powiem że samymi pompkami to masy nie zrobisz - zawsze coś Ci przyjdzie ae nie spodziewaj się za dużo.

Kłade kawe na ławe,
nacisk na technikę,
wrogów na łopatki
i ch*j na krytykę...

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
kobrys czy jak Ci tam . Nitk tu nie doradził jak robi pompki (dodatkowo wykonujać trening na masę )bo nikt ich nie robi gdyż mają dostęp do ławki a jak robią pompki to tylko jako rozgrzewkę Nie musisz mi nic tłumaczyć . Robiłem pompki na stołkach lecz przestałem , przerzuciłem się na samych kostkach . Wiadomo że wiecej siły bo i większy zakres ruchu heh

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomożcie mi ułożyć plan

Następny temat

trening do porawy