SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pompki+drążek, jak ćwiczyć??

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13600

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 48
Witam serdecznie,

potrzebuje porady w sprawie treningu,
zależy mi na zwiększeniu siły i masy klatki piersiowej, grzbietu oraz przedramion;

nie wiem czy to dobrze trenuje, dlatego proszę o pomoc, jak trenować i jak często

ćwiczę co 2-3dni, głównie pompki klasyczne w piramidzie 5-10-15-20-25-20-15-15-15, przerwy pomiędzy poszczególnymi seriami to 2 minuty, 5minut przerwy po piramidzie i pompki z nogami wyżej położonymi 20-15-15, 5minut przerwy i znowu pompki z nogami wyżej położonymi 20-15-15;
czy taki trening jest dobry? co radzilibyście?
chciałbym do tego dodać podciąganie na drążku, ale jak na razie 4powtórzenia to max, jak ćwiczyć na drążku

czy mogę wykonywać pompki i podciąganie w jednym dniu, jedno ćwiczenie po drugim czy lepiej w osobne dni,
jak najlepiej rozłożyć plan treningowy?

sprzęt jaki posiadam to tylko drążek i krzesła do ćwiczenia pompek, nie mam żadnych hantli, ławeczek itp. interesuje mnie tylko trening w domowych warunkach

co nas nie zabije
to nas wzmocni...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 560 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8082
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 48
mam 24 lata, 183cm, 84kg dlatego nie bez powodu zadałem pytanie,
ale dziękuje za podpowiedź

co nas nie zabije
to nas wzmocni...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 560 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8082
Aaa.. to inna sprawa Napisz sobie w profilu nie nikt nie będzie zgadywał

A więc tak, jeżeli nie masz stażu treningowego to musisz swoje mięśnie pobudzać stopniowo. Nie możesz od razu rzucać się na głęboką wodę.Jeżeli chcesz trenować to trenuj całe ciało!. Jeżeli nie masz żadnych przyrządów do ćwiczeń (oprócz siebie i bupereli) to musisz sobie je zrobić bo na pompkach nic nie zrobisz. Musisz ćwiczyć partię od największych do najmniejszych. Możesz dać tak: brzuch, nogi, plecy, klata, bic, tric, przedramię, łydki. est dużo ćwiczeń aby trenować je bez żadnych przyrządów.

brzuch: spięcia brzucha
nogi: przysiady z obciążeniem w rękach np baniak z wodą
plecy: jak nie masz drążka to możesz dać np wiosłowanie baniakiem w opadzie
bic: wyciskanie baniaków z wodą siedząc
tric: francuskie wyciskanie np baniaka z wodą
przedramię: nawijanie ciężarka na sznurek
łydki: wspęcia na palce jednej nogi

To jest moja propozycja treningu.

Ćwicz 3 razy w tygodniu. Pon, śr, pt. Przed i po treningu rozciąganie i pamiętaj, żeby były widoczne efekty zdrowo się odżywiaj.

Zmieniony przez - WzT w dniu 2008-08-25 02:01:07
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 17146 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85776
Trening z linka nadaje się i dla 50-cio latka. To tak dla ścisłości.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 48
dziękuje za rady,
jednak zastanawiam się nad kupnem hantli, wtedy będzie chyba więcej możliwość ćwiczeń,
nie chciałbym Was specjalnie męczyć pytaniami co do tego jak trenować, dlatego pytam czy warto jest zamówić trening do ułożenia z SFD??

co nas nie zabije
to nas wzmocni...

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 17146 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85776
Warto.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 368 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1399
hahah, trening kupowac, ludzie nie maja chyba z pieniedzmi co robic, co drugi post jest o tym jak ulozyc trening a ty chcesz kupowac, daruj sobie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 17146 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85776
Prostuję:
1. Warto kupić hantle.
2. Jeśli lubisz płacić za coś co możesz mieć za darmo, to też warto

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 368 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1399
i wszystko jasne
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 48
dzięki serdeczne

w takim ra...
jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

ale co do treningu to mam problem

co nas nie zabije
to nas wzmocni...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hantle

Następny temat

Małe ciężary ( artykuł koniu )

Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy? Trójbój - czym jest? Urodziny Kasi Dmochewicz Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać?