SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomocy z planem ;d

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 978

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 445
Witam, pisze z nadzieja , ze ktos mi pomoze ;P mianowicie cwicze juz ponad jakies 7 miesiecy okolo 2,5 na profesjonalnej silowni i moim problemem sa plecy :P moje cwiczenia opieraja sie glownie na wyciagach :P jednak juz zapomnialem co to zakwas na plecach.xD Czy moglby ktos rozpisac mi jakis konkretny treniing z priorytetem na siłe plecow ? wydaje mnie sie ze najlepiej bedzie jak beda to cwiczenia wolnymi ciezarami , ale nie wtracam sie i pozostawiam ewentualna pomoc ekspertom :PP

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 78

Wzrost: 182

Cel treningowy: Siła

Staż treningowy na słowni: 7-8 miesiecy

Uprawiane inne sporty: kickboxing boks

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full osprzet

Dieta: staram sie trzymac :P dodatni bilans :P

Przeciwskaznania medyczne: z tego co mi wiadomo brak;d

Zażywane suplementy: narazie nic :P mam zamiar od polowy wrzesnia skusic sie na Cm3 treca

Uczymy się całe życie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 405
Martwy ciąg 3x8
Wiosłowanie sztangą nachwytem na szerokości barków 3x10
Wyciąg dolny 3x 10-12
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2613 Napisanych postów 38924 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297544
Szymek, a gdzie jakies cw na szerokosc? Myslisz, ze prostowniki wytrzymaja 9 seri ?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 405
no to daj sobie podciaganie sztangi do brody
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5490
podciąganie do brody to ćwiczenie na barki synek

co do autora to nikt Ci nic tu nie ułoży, nie chodzi przecież o to żebyśmy Cie wyręczyli tylko o to żeby Ci pomóc w ułożeniu treningu; doradzić i wytłumaczyć w taki sposób żebyś na przyszłość wiedział co jak i z czym robić
Także wklep tutaj swój plan a ja postaram się go zmodyfikować tak żeby Ci odpowiadał
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 405
sory pomylilo mi sie ;D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 405
jak na szerokosc to podciaganie. Chyba ;D
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2613 Napisanych postów 38924 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297544
Szymku jesli ci sie myla takie podstawowe rzeczy to prosze cie poczekaj jeszcze z poradami

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 363 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8584
Chcesz mieć duże plecy to weź się za porządne ćwiczenia.
Obowiązek to ciężkie złożone ćwiczenia, więc zaczynamy:
1. Martwy ciąg, sumo/klasyk w zależności od budowy ciała
2. Drążek, szeroki nachwyt
3. Wiosłowanie, różne wersję w zależności od potrzeb

Te 3 ćwiczenia nie muszą być wykonywane razem na każdej sesji treningowej, jeśli ćwiczymy 3x w tygodniu planem FBW to przykładowo możemy rozdzielić to tak:
Poniedziałek - MC + reszta partii
Środa - Drążek + reszta partii
Piątek - Wiosłowanie + reszta partii

Co do stosowania tych ćwiczeń w planach typu split wszystko wyjaśnił Wodyn:
http://www.sfd.pl/PLECY_w_splicie_wg_Wodyna-t513602.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9973 Wiek 23 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30617
Patay, nie musi być szeroki nachwyt

w moim przypadku jak trenuję siady mniej niż 2x w tygodniu to mnie kolana swędzą - VooDa

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 445
Tak wiec.xD Do tej pory Cwiczylem tak:

Wyciag gorny:
3 serie sciagania wyciagu do klatki 12/10/8
sciaganie ze kark 12/10/8

Wyciag dolny;
Sciaganie z wyprostowanymi plecami na wasko i na szeroko po 3 serie 12/10/8

Grzbiety na prostowniki do zmeczenia;d
wznosy barkow na maszynie 3x max


A teraz myslalem zeby przerzucic sie na ciezary wolne a zostawic sciaganie za kark.

Uczymy się całe życie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ocena trningu na rzeźbę

Następny temat

Zastój

Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Nick Santonastasso - bez wymówek! Nick Santonastasso - bez wymówek! 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów