SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3322

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 261
witam mam problem ponieważ ćwiczę już od 6 miesięcy po 3 4 razy w tygodniu a efektów brak biorę dekstroza + kreatynę i nic do tego robie po 400 brzuszków dziennie od pół roku i 6 weidera a w bicu przyrósł mi 1 marny centymetr a po ukształtowanym brzuchu już wogle nic ;/ pomóżcie czy to jakaś choroba ?? zapewniam was że na treningach daje z siebie wszystko. Jeżeli chodzi o mój trening jak juz mówiłem trenuje 3 4 razy w tygodniu od godziny do półtorej godziny dietę oczywiście posiadam co mam jeszcze napisać hmm niewiem no jak ktoś jest w tym zaawansowany to prosze o jakąś pomoc (mam chęci warunki itp ale co mam zrobic skoro to mi nic niedaje niechciałbym skończyć z siłownią ale jeżeli dalej tak to będzie wyglądało :( ) Czekam na jakąś odpowiedz z góry dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 81617
Nie to nie tak.

Cynk to witamina. Sprawdź w aptece ile trzeszczy.

A od samego cynku Ci nie przejdzi. To tylko nakieruje organizm na drogę. Z tym, że tu potrzeba cierpliwości. Rozumiem, że Ci to doskwiera. Że źle się z tym czujesz. Ale z dnia na dzień nie będzie poprawy. Ani z tygodnia na tydzień.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1526 Napisanych postów 4154 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 73856