SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc w zaczęciu treningów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 442

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 79
Witam,
mam 14 lat i chciałbym zacząć coś robić ze swoim ciałem.
Motywacja jest, niestety w kwestiach siłowni jestem zielony, ale myślę, że na razie nie jest ona ważna.
Podstawą na pewno będzie dieta niestety nie wiem kompletnie od czego zacząć.
Mam 175 cm wzrostu i ważę 60 kg.
Obwód w pasie wynosi 79, w klatce 86 na wydech a z wdechem głębokim 91.
W bicepsie mam 26-27 cm a w przedramieniu 23 cm.
Jak widać posiadam dość specyficzną budowę, mianowicie chude, długie ręce i nogi, dużą klatkę piersiową oraz
małą nadwagę w miejscach bioder i dolnej partii brzucha.
Uprawiam dużo ruchu, jazda na rowerze, sporadycznie pływanie, granie w siatkówkę i nogę na boisku, biegi itp.
Chciałbym prosić o pomoc w dobrym zaczęciu treningów oraz diety.
Wiem, że pewnie było już wiele takich tematów ale bardzo proszę o jakieś wartościowe rady, wskazówki.

Z góry dziękuje :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 21399 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 141207
Nie układaj żadnych wyliczanych diet, zacznij się zdrowo odzywiać, wskazówki znajdziesz w dziale Odzywianie. Zapraszam do działu Trening w domowych warunkach, poszukaj tam w postach podwieszonych treningu z obciązeniem własnego ciała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 475