SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w ustaleniu diety

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1154

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44155 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam, jestem nowy na forum.
Potrzebuje pomocy w ustaleniu makroskładników w diecie- białko węgle, tłuszcze.
Wypełniłem ankietę.
Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam.

WIEK:50
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:2 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:77
WZROST:166
OBWÓD RAMIENIA:40
OBWÓD ŁYDKI:37
OBWÓD UDA:57 ZA KOLANEM 47
OBWÓD BIODER:97
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:93
OBWÓD TALI 97
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:110

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

RZEŹBĘ CIAŁA
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:NIE BYŁO
PRZEBYTE KONTUZJE:NIE BYŁO
WADY POSTAWY:NIE BYŁO
ALERGIE:NIE MA
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:NIE MA

CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? NIE

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:NIE
CZY STOSOWAŁEŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
NIE
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
pierwsze śniadanie druga w nocy trzy kanapki wędlina, drugie śniadanie szósta jedna kanapka wędlina ,trzecie śniadanie o godz ósmej wędlina, o jedenastej kanapka wędlina , o godz czternastej obiad ziemniaki mięso surówka ogórek, o godz dziewiętnastej kolacja wędlina
Pracuje na dwie zmiany pierwsza zmiana jest od drugiej w nocy do godz czternastej ,druga zmiana od godz trzynastej do godz dwudziestej czwartej.


Zmieniony przez - Darekkanarek w dniu 2016-12-12 20:37:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2689 Napisanych postów 16963 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 668797
Rzeźby ciała nie osiągniesz bez ćwiczeń.
Sama dieta to za mało.
Osobiście nie mam nic przeciwko wędlinom - chociaż taniej wychodzi kupowanie mięsa i jego pieczenie lub gotowanie - w kanapce.
Musisz zaznajomić się z kalorycznością tego co jesz.
Potem dopasujesz ilości spożywanych produktów do bilansu kalorycznego.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44155 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dziękuje za odpowiedz.
Zapomniałem dopisać, obecnie trenuje co dwa dni dwie i pół godz : rozgrzewka. barki bokiem 5 seria 10 powtórzenie, barki przodem 5 Seri 10 powtórzenie ciężar 10 kg, bicepsy 5 Seri 10 powtórzeń 10 kg, tricepsy 5 Seri 10 powtórzenie 10 kg ,motyle 5 serii 10 powtórzenie ros-piętki 5 Seri 15 powtórzenie 13 kg ,biceps 5 Seri 13 kg wyciskanie sztangielek 5 Seri 15 powtórzenie 13 kg uda 5 Seri 15 powtórzenie 20 kg brzuch ławka skośna 5 Seri 15 powtórzenie.
Myślę, że zmienię to na jakiś 3 dniowy gotowy trening z forum.

Czasem potrafię jeść bardzo niewiele, a niekiedy pochłaniam pół lodówki, chciałbym wiedzieć mniej wiecej jakich wartosci się trzymac.



Zmieniony przez - Darekkanarek w dniu 2016-12-13 20:36:29

Zmieniony przez - Darekkanarek w dniu 2016-12-13 20:36:49
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2689 Napisanych postów 16963 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 668797
Wylicz zapotrzebowanie kaloryczne.
Białko miej +/- 2g/kgmc a węglowodany i tłuszcze sobie dopasuj tak aby zmieścić się w bilansie kalorycznym.
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44155 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja bym tylko dodał, że przy takim treningu nie należy uznawać iż zapotrzebowanie kaloryczne zostało powiększone.
1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44155 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Panowie dziękuje za odpowiedzi.

Ustaliłem zapotrzebowanie na 2400 kcal.
B-150, W-280, T- 80

Trzymać taki bilans w dni treningowe i nietreningowe?

Znalazłem taki trening, jest ok?

DZIEŃ 1
1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy)
2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.)
3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach),
4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.)
5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.)
6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s
6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc)
(60 sek przerwy między obwodami)

DZIEŃ 2
1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy)
2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek)
3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek)
4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach)
4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach)
5. plank (1 x max)
+
a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5
b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20


DZIEŃ 3
1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek)
2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek)
2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką)
3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. )
3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10);
4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 Niestety nie mam możliwości wykonania.
4c.jeżyki 3 x 10.
(60sek przerwy między obwodami).
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2689 Napisanych postów 16963 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 668797
Jakie wrażenia po treningach?
Zacząłeś już?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ustaleniu wartości odżywczych.

Następny temat

zbudowanie masy mięśniowej na razie jestem duży ale to tylko tłószcz

Coleus Forskohlii - pokrzywa indyjska - zastosowanie, właściwości i dawkowanie Coleus Forskohlii - pokrzywa indyjska - zastosowanie, właściwości i dawkowanie Czy mąka migdałowa jest lepsza od innych mąk? Czy mąka migdałowa jest lepsza od innych mąk? Co ważniejsze: dieta czy trening?! Co ważniejsze: dieta czy trening?! Mniej węglowodanów to lepsza pamięć? Mniej węglowodanów to lepsza pamięć? Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski  PZKFITS 2018 Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski PZKFITS 2018 Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 Terminator 6 ponownie z Arnoldem Schwarzeneggerem i Brettem Azarem! Terminator 6 ponownie z Arnoldem Schwarzeneggerem i Brettem Azarem! IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018 IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018