SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w ułożeniu planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 404

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 87
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowym użytkownikiem chodź forum śledzę już jakiś czas. Z tego co zdążyłem się zorientować są tu osoby, które w bardzo przydatny sposób potrafią udzielić pomocy z nurtującymi sprawami. Mój problem związany jest z ułożeniem dobrego planu treningowego.
1. Wiek - 23
2. Wzrost - 180
3. Waga - ok 79/80 kg
4. Staż na siłowni - ok 8 m-cy
5. Żywienie - nie ma konkretnej diety aczkolwiek w bardzo dużym stopniu ograniczam pokarmy w szczególności rzeczy tłuste, w większym stopniu spożywam produkty, w których znajduje się dużo białka.

Chciałbym spróbować zrobić tak zwaną rzeźbę, w szczególności skupić się na górnych partiach ciała ( klatka, plecy, biceps, triceps, barki i w szczególności uwidocznić mięśnie brzucha, nogi mam dość dobrze zbudowane i chciałbym je lekko podkreślić - łydki ). Na siłowni mam dostęp praktycznie do wszystkiego tj. wolne ciężary, suwnica, bramka, ławka skośna, jedynie na nogi tylko maszyna do wyciskania, modlitewnik.

Siłownia, na którą uczęszczam znajduje się u mnie w pracy. Pracuję co drugi dzień po 12 h i tak również chodzę/zostaję na siłowni. W wolne dni biegam jeżeli pogoda na to pozwala oraz staram się wykonywać w warunkach domowych podstawowe ćwiczenia tj. pompki, przysiady, zestaw brzuszków.

Jeżeli byłoby to możliwe prosiłbym o pomoc w ułożeniu planu treningowego ( co 2 dzień - ćwiczenia na konkretną grupę mięśniową lub trening obwodowy ). Z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 644 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3336
Rzeźbi się głównie dietą. Nie bój się tłuszczy.
Możesz odwiedzić tą stronę http://www.kulturystyka.pl/atlas/ i ułożyć coś sam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6856
1 post przeczytany...
Przeczytaj posty podwieszone , tam napewno znajdziesz cos dla Siebie . Powodzenia :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 87
Tak na spokojnie postarałem się ułożyć plan wg atlasu ćwiczeń ale nie wiem czy będzie skuteczny ?

1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach / unoszenie kolan w zwisie na drążku - brzuch
2.Wypychanie ciężaru na suwnicy / przysiady ze sztangą na barkach - uda
3.Wyciskanie sztangi na płasko / na skos / wyciskanie sztangielek w leżeniu na skos - klatka
4.Wyciskanie sztangi sprzed głowy / podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - naramienne
5.Podciąganie na drążku podchwytem lub szeroki nachwytem / przyciąganie linki wyciągu dolnego / ściąganie drążka wyciągu górnego / martwy ciąg - plecy
6.Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem / modlitewnik / wyciąg dolny - biceps
7.Prostowanie ramion nachwytem na wyciągu dolnym stojąc / górnym stojąc / tyłem do wyciągu / pompki na poręczach lub w podporze tyłem - triceps
8.Uginanie nadgarstków podchwytem / nachwytem w siadzie - przedramiona
9.Wspięcia na palce w staniu / w siadzie - łydki

Jak widać na każdą partię mięśni rozpisałem min. 2 ćwiczenia ( mam nadzieję że w miarę zrozumiałe ) i stąd moje pytanie czy mogę robić na daną grupę mięśniową kilka ćwiczeń z rzędu i przechodzić do następnej partii czy lepiej pojedyncze ćwiczenia ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 644 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3336
Ten plan, który napisałeś masz zamiar robić za każdym razem na siłowni?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 87
Tak właśnie myślałem ale też nie sugeruj się do końca że na daną partię jest kilka ćwiczeń - są to alternatywy.

Zastanawiam się czy mogę robić tak, że robię na daną partię dwa ćwiczenia jedno po drugim i przechodzę do następnej partii ? Tak co drugi dzień taki zestaw.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moje FBW + Aeroby czy pomoże spalić tłuszcz?

Następny temat

Trening Brzucha

Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać?