Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Pomoc w ułożeniu diety i ćwiczeń w celu zgubienia fatu :)

Zebra85r

Wysłana - 07 maja 2008 12:27    Edytuj Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam!
Ostatnimi czasy zaniedbałem ćwiczenia...od 3miesięcy nie było siłki...za to był alko 2razy w tygodniu i domowe i fast foodowe odżywianie...efekt--> bęben piwny i tłuszczyk tu i tam :/ chce się ostro wziąć za siebie :) pracuję jako kierowca w ochronie. Pracuję przeważnie na nocki od 18-6, więc mam czas i możliwości, aby zacząć przestrzegać diety. Swojego czasu ćwiczyłem przez rok, ale to też mało profesjonalnie no i bez diety... Brałem kreatynkę i hmbolon...Efekty--> za szybki przyrost i rozstępy :/ Chciałbym żeby ktoś z forumowiczów pomógł mi ułożyć dietkę i trening. Zacząłem na nowo ćwiczyć 3razy dziennie, odstawiłem alko. W planach zakup rowerka i dojazd do pracy ( 14km )...plus bieganie po siłowni. Cel to masa mięśniowa, zrzucenie fatu, lepsze samopoczucie na wakacje :) z góry wielkie dzięki :)

Waga: 88

Wzrost: 180

Obwód klatki: 107

Obwód ramienia: 35

Obwód talii: 96

Obwód uda: 62

Obwód łydki: 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ok. 27%

Aktywność w ciągu dnia: na nowo siłownia, będzie rower i bieganie...

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: kiedyś piłka nożna i siatkówka, teraz nic :/

Odżywianie: wcześniej to co było w lodówce, rano jakieś bułki z czymś tam, zupa, ziemniaki ze schabowym, czy udkiem...od 3tyg. rano ciemne pieczywo z plastrem żółtego sera i pomidorem, obiad ryż z kurczakiem, jakiś owoc, dużo wody, zielona herbata bez cukru 2razy dziennie, zero słodyczy, alko zredukowane, a będzie odstawione. No i nie jadłem po 18stej.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowie ok.

Preferowane formy aktywności fizycznej: 3, 4 razy siłka ( domowa ), dojazd do pracy rowerem, bieganie po siłce.