Pomoc w ułożeniu diety i ćwiczeń w celu zgubienia fatu :)
Zebra85r
Wysłana - 07 maja 2008 12:27
Sprawdź ile procent masz tłuszczu
Witam! Ostatnimi czasy zaniedbałem ćwiczenia...od 3miesięcy nie było siłki...za to był alko 2razy w tygodniu i domowe i fast foodowe odżywianie...efekt--> bęben piwny i tłuszczyk tu i tam :/ chce się ostro wziąć za siebie :) pracuję jako kierowca w ochronie. Pracuję przeważnie na nocki od 18-6, więc mam czas i możliwości, aby zacząć przestrzegać diety. Swojego czasu ćwiczyłem przez rok, ale to też mało profesjonalnie no i bez diety... Brałem kreatynkę i hmbolon...Efekty--> za szybki przyrost i rozstępy :/ Chciałbym żeby ktoś z forumowiczów pomógł mi ułożyć dietkę i trening. Zacząłem na nowo ćwiczyć 3razy dziennie, odstawiłem alko. W planach zakup rowerka i dojazd do pracy ( 14km )...plus bieganie po siłowni. Cel to masa mięśniowa, zrzucenie fatu, lepsze samopoczucie na wakacje :) z góry wielkie dzięki :)   Płeć: Mężczyzna   Wiek: 22   Waga: 88   Wzrost: 180   Obwód klatki: 107   Obwód ramienia: 35   Obwód talii: 96   Obwód uda: 62   Obwód łydki: 40   Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ok. 27%   Aktywność w ciągu dnia: na nowo siłownia, będzie rower i bieganie...   Uprawiany sport lub inne formy aktywności: kiedyś piłka nożna i siatkówka, teraz nic :/   Odżywianie: wcześniej to co było w lodówce, rano jakieś bułki z czymś tam, zupa, ziemniaki ze schabowym, czy udkiem...od 3tyg. rano ciemne pieczywo z plastrem żółtego sera i pomidorem, obiad ryż z kurczakiem, jakiś owoc, dużo wody, zielona herbata bez cukru 2razy dziennie, zero słodyczy, alko zredukowane, a będzie odstawione. No i nie jadłem po 18stej.   Cel: szybka redukcja   Ograniczenia żywieniowe: brak   Stan zdrowia: zdrowie ok.   Preferowane formy aktywności fizycznej: 3, 4 razy siłka ( domowa ), dojazd do pracy rowerem, bieganie po siłce.   Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Kreatyna, hmbolon, therm line 2   Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: planowany scorch plus