SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w treningu.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1010

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19825
Chciałbym poradzić się was w sprawie treningu bicepsu, w pażdzierniku miałem 35, dzisiaj jest jedyne 1,5 cm więcej .. bardzo wolno mi rośnie, może macie jakiś pomysł na niego? Oraz jakieś dodatkowe uwagi dotyczące treningu tego mięśnia, oczywiście zdaje sobie sprawę z tego że obwód ramienia to także bardzo duża zasługa tricepsa, dlatego chciałbym prosić o jakiś dobry trening. Dodam jeszcze że robiłem przez jakiś czas super serie bic/tric, przez jakieś 3-4 tygodnie, ale efektów poza pompą nie zauważyłem.

EDIT. Będe ćwiczyć 2 razy w tygodniu każdą grupę.
Poniedziałek: klatka, barki, triceps
Wtorek: plecy, nogi(w tym łydki), biceps
Środa: Free
Czwartek: klatka, barki, triceps
Piątek: plecy, nogi(w tym łydki), biceps

W tym na klate jeden dzień będzie tak jak poradził mi Michaił czyli :
1. Wyciskanie sztangą skos 30-35 stopni 12<9<6
2. Wyciskanie sztangielkami poziomo 9<7=7
Serie łączone:(polegają na tym, że między serią ćwiczenia A i serią ćwiczenia B nie robisz przerwy tylko traktujesz je jako jedną serię)
3A. Wyciskanie wąsko sztangą - chwyt 30cm ławka pozioma 7=7=7
3B. Rozpiętki ze sztangielkami ławka pozioma 7=7=7

Jak powinien wyglądać drugi trening. Dodam że mięśnie szybko mi się regenerują, i doszedłem do wniosku że trenowanie raz w tygodniu każdej grupy mija się z celem, jakim w moim przypadku jest masa. Proszę o odpowiedzi

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..
Jeden nic nie chce mieć,a drugi chce mieć więcej "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24373
Łączenie klatki, barków i trica w jeden dzień to nie jest najlepszy pomysł, trenowanie nóg i pleców w jeden dzień również mi się nie podoba ponieważ prostowniki dostaną za duży wycisk i trenowanie pleców 2x w tyg trochę mija się z celem
Ja tak bym połaczył:
PN - nogi(w tym łydki)barki, czworoboczny
WT - klatka, triceps
SR - wolne
CZW - nogi(w tym łydki)barki, czworoboczny
PT - klatka, triceps
SB - plecy, biceps, przedramiona
NDZ - wolne
I wedle uznania brzuch dorzucić

Zmieniony przez - _ANIMAL_ w dniu 2008-03-01 21:57:06
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19825
Wypowie się ktoś jeszcze?

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..
Jeden nic nie chce mieć,a drugi chce mieć więcej "

napisał(a)
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 716 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12530
Nic nie napisałeś czy stosowałeś jakąś diete lub odżywki. Może poprzednie plany miałeś niedorobione,dlatego nie skutkowały. Wg.mnie to ułożenie jest dobre skoro chcesz eksperymntować choć sam bym łączył plecy+klatka+triceps i nogi+barki+biceps. Również warto pomyśleć czy nie lepiej dla Ciebie jak będziesz ćwiczył co drugi dzień, wtedy mięśnie odpoczywały by przez te 48 godzin i np.barki i nie były zmęczone treningiem klatki itd. Nie zapominaj o przedramionach i brzuchu.

....::::I CaN ReaD YouR MinD::::....
....::::OpeN YouR MinD AnD DrEaM WitH Me....YoU MusT FiGhT FoR YouR FrEeDoM iF YoU WanT Be FreE....

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14576
Moim zdaniem rozklad, ktory podal autor na poczatku jest najlepszy - klasyczne polaczenie.
Przysiady i martwy nie musza byc na jednym treningu, wszystko inne da sie spokojnie pogodzic

Pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19825
A ten trening klatki który napisał dla mnie Michaił mogę użyć w dwóch treningach? Chyba za ciężko będzie?

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..
Jeden nic nie chce mieć,a drugi chce mieć więcej "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19825
Ok ułożyłem coś, lecz pewnie wielu z was będzie krytykować plan że się nim zajadę itp, proszę nie pisać mi o przetrenowaniu nim etc ponieważ każdy z nas jest inny i ja akurat jestem pewny że będzie OK, najwyżej po paru treningach ewentualnie zmienie ilość serii ale to okaże się podczas realizowania planu. Was tylko proszę o sprawdzenie, czy nie zamienić jakiś ćwiczeń na innych. Odrazu dodam że nie mam żadnych wyciągów ani maszyn, tylko ławka ze skosami, sztanga łamana, sztanga prosta, 2 hantle i trzepak .

Poniedziałek: klatka, barki, triceps
Wtorek: plecy, nogi(w tym łydki), biceps
Środa: Free
Czwartek: klatka, barki, triceps
Piątek: plecy, nogi(w tym łydki), biceps

TRENING A

Klata
1. Wyciskanie sztangą skos 30-35 stopni 12<9<6
2. Wyciskanie sztangielkami poziomo 9<7=7
Serie łączone:(polegają na tym, że między serią ćwiczenia A i serią ćwiczenia B nie robisz przerwy tylko traktujesz je jako jedną serię)
3A. Wyciskanie wąsko sztangą - chwyt 30cm ławka pozioma 7=7=7
3B. Rozpiętki ze sztangielkami ławka pozioma 7=7=7

Barki
Wyciskanie sztangi zza pleców 12,10,8,8
Hantle na boki 3x10

Triceps
Francuz 3x10
Pompki odwrotne 3x12-15

TRENING B

Plecy
Martwy ciąg 12,10,8,8
Podciąganie się na drążku 2xmax

Biceps
Uginanie ramion sztangielkami 4x8-10
Uginanie ramion ze sztangą 3x8-10

Nogi
Przysiady ze sztangą: 12,10,8,8
Przysiady wykroczne 12,10,8,6
Wspięcia na palce 3xmax

TRENING A2

Klatka
Wyciskanie sztangi płasko 3x10
Rozpiętki 3x12
Wyciskanie sztangielek na skosie 3x10

Barki
Wyciskanie hantli 3x10
Sztangielki na boki w opadzie tułowia 3x10

Triceps
Jednorącz sztangielką 3x10
Pompki odwrotne 3x10-12

TRENING B2

Plecy
Wiosłowanie sztangą 3x10
Wiosłowanie sztangielką 3x10
Podciąganie się na drążku 3xmax

Biceps
Uginanie ramion ze sztangą 4x8-10
Uginanie ramion na modlitewniku 3x8-10
Młotki 3x10

Nogi
Przysiady 4x10
Przysiady wykroczne 3x10
Wspięcia na palce 3x15

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..
Jeden nic nie chce mieć,a drugi chce mieć więcej "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14576
***owo z ta klatą. Michail za pewne ulozyl Ci ten plan z mysla o treningu kazdej partii raz w tyg.
Nawet liczba seri na klatke nieproporcjonalnie wyglada do reszty.
Jesli chcesz aby klatka rozsla max na tydz. 12-15 seri, w tym przypadku podzielone na dwa treningi.
Pomysl o tym.

Pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19825
A oprócz klaty?

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..
Jeden nic nie chce mieć,a drugi chce mieć więcej "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 854 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14576
Troche sporo na biceps i triceps - staraj sie nie przekraczac lacznie 10 seri.
Na plecy tez moim zdaniem za duzo, po co dwa wiosla w B2?
Nog tez nie oszczedzasz, w B1 zrezygnuj z cw. na dwuglowy bo masz juz MC. Z przysiadami w ten dzien takze nie przesadzaj.

Pozdrawiam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188
Na początku napisałes o bicepsie:moim zdaniem nie należy go zbytnio przemęczać poniewaz jest zaangażowany równiez w treningu pleców.Jeżeli chcesz zwiększyc ich mase pamiętaj o rozciąganiu i odpowiedniej diecie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW, cel - masa, do oceny

Następny temat

Trening obwodowy

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć?