SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w planie na bica

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1545

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1625
Witam !

Chciałbym Was prosić o pomoc w ułożeniu/skorygowaniu mojego planu na bica, do tej pory ćwiczyłem tylko raz w tygodniu w ten sposób, w sobote:

* Wyciąg: 3 serie po 8 powtórzeń
* Izolowany: 3 serie po 6 powtórzeń ( hantla 13 kg )
* Uginanie ramion ze sztangą łamaną: 3 serie po 12 powtózeń

Wiem, że ten plan jest pewnie do du**, ale kulturystyka to tylko moje hobby, nie zarabiam w ten sposób na życie, to sposób na odstresowanie się i na dobrą kondycję. Dziękuje za wszelkie porady i pozdrawiam !

Kempus

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 198 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6125
zamieniaj cwiczenia moja propozycja na nastepny przykladowy zestaw to:
-sztanga prosta 3 serie po 8-12 powtorzen
-hantelki chwytem "młotkowym" 3 serie po 8-12 powtorzen
- modlitewnik sztangą lamaną 3 serie po 8-12 powtorzen
jesli beda opory to opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu proponuje i polecam "dwadziescia jeden"
kombinuj z liczba cwiczen, serii, powtorzen i staraj sie zauwazyc co najlepiej na ciebie dziala
ten plan co miales nie byl zly ale moim zdaniem chyba za malo powtorzen chyba ze sie dopracowales takiej liczby jako najbardziej odpowiedniej dla Ciebie
pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15314
A co ma ci dać ten plan? (cel).

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1625
Moim planem jest jak narazie masa, staram się wykonywać każde ćwiczenie dobrze technicznie, ten plan przez pierwsze 2-3 tygodnie działał na mnie, ale stał się monotonny, trzeba wprowadzić jakieś zmiany. Na pewno wyprobuje Twoj trening. Dziękuje. Ps. mam jeszcze takie pytanie - moge ćwiczyć bica 2 razy w tygodniu ? - środa, sobota, w sobote pełby plan na bica, a w środe tylko 3 serie sztangą łamaną "na maxa".

Kempus

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15314
możesz ćwiczyć 2x w tygodniu bica byle różniły się intensywnością. Co znaczy że 3 serie na max?

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1625
Czyli do tzw. "palenia mięśniowego", po prostu tyle powtózeń ile dam radę.

Kempus

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15314
Do palenia to się robi łydki i przedramiona można też bary ale nie rób tego z bicem trzymaj się między 12-6 powtóżeń w końcu to ma być masa, możesz zrobić cały trening bica tylko że lżej.
pozdro.

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1625
Ok, wielkie dzięki pozdro. Ps. Czyli bez palenia

Kempus

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 628 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15314
12-6 powt jak coś przypali to przypali ale nie wyjeżdżaj poza granice.

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 5248 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15349
Adanio - "opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu proponuje i polecam "dwadziescia jeden""

Z całym szacunkiem - ale jeśli radzisz takie rzeczy człowiekowi, o którym nie wiadomo kompletnie nic, to raczej świadczy o tym, że twoje "doświadczenie" jest bardzo skromne.

Andrzej L - bez przesady, od kiedy 6 powtórzeń na bica jest na masę ?
ja nie polecam schodzenia poniżej 8-10 powtórzeń, a więcej niż 12 na pewno nie zaszkodzi. Natomiast jeżeli mięsień nie pali to moim skromnym zdaniem trening poszedł na marne.



Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-09-06 16:18:07

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8751 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42589
dla mnie 6 powtórzen obleci jeszcze ale to minimum juz.
Trzeba potrafić napinać mięsien maksymalnie w szczytowej fazie.
bo wg mnie lepiej zrobic 6 powolnych i dobrze technicznie powtórzen niz 12 z zarzucaniem czy szybkim tempem.

pzdr/

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase do oceny...

Następny temat

klatka, pruba poruszenia na maxa

Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała Dieta na depresję? Dieta na depresję? Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Martyna Stępień - ocena sylwetki Martyna Stępień - ocena sylwetki Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie 10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły 10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły