SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w dopracowaniu diety;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 417

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1609
Witam, ćwiczę od stycznia raczej starając się jeść sporo białka ale bez szczególnej diety. Chciałbym teraz zastosować dietę. Podam tutaj taki jakby szkic diety i prosił bym, żebyście uzupełnili moje posiłki. I poradzili co jeść w jakiś godzinach, przed treningiem a co po.

Tak więc oto rozpiska:

POSIŁEK 1.
Godzina 12.00
4 jajka
200ml mleka
100g płatki owsiane

POSIŁEK 2.
Godzina 15.00
200g mięsa (przeważnie pierś z kurczaka)

POSIŁEK 3.
Godzina 18.00
150g mięsa (przeważnie pierś z kurczaka)
paczuszka ryżu.

POSIŁEK 4.
Godzina 21.00
Makrela wędzona 100/150g? albo jakiś tuńczyk czy coś w puszcze tyle samo gram.

POSIŁEK 5.
Godzina 24.00
Twarożek 200g

Nie mam pojęcia jak i gdzie dodać takie składniki jak owoce, warzywa, chleb (w ogóle nie wiem jaki chleb) czy jakaś szynka.
Nie znam się na tym ile ma być kalorii i składników.
W tej diecie jest jakoś wystarczająco tego białka (ważę niecałe 90kg) tak więc myślę, że jakąś podstawę ułożyłem.
Chodzę spać około godziny trzeciej w nocy i wstaje około 12.00 tak więc snu jest wystarczająco choć w nietypowych porach. Zastanawiam się też kiedy, i przed/po jakich posiłkach ćwiczyć. Najlepiej by mi ćwiczyć w granicach 17-19 chyba, że zaleca się inne pory.
Bardzo proszę o uzupełnienie tego planu. Nie mam zamiaru też kupować drogich produktów bo aktualnie lipa z sianem jak i dostępnością produktów (mieszkam na wsi). Tak więc dobrze było by, żeby wyszło możliwie jak najtaniej. Dodam, że nie stosuję żadnych suplementów.
Oczywiście wiem, że jest to tylko szkic diety;)
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1275 Napisanych postów 24332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 354951
Oblicz swoje zapotrzebowanie.
Podaj wiek, wagę, wzrost, cel.

Przeczytaj
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Wszelkie typu wędliny nie bierz pod uwagę. Chleb czym ciemniejszy tym zdrowszy.
Czytaj skład na opakowaniu. Może być żytni razowy. Nie istotne kiedy będziesz trenował, ważne żebyś dostarczył odpowiednie składniki odżywcze przed i po treningu.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
dietę wstawiamy w takiej formie:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ.-t922822.html

Zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych .

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1609
Czy nie mogę jakoś na zasadzie uzupełniania tego co napisałem dostać porad jak zrobić dietę? Nie potrafię za bardzo tego ogarnąć dlatego piszę post. Jeśli nie potrzebował bym pomocy to bym tutaj nie pisał. Ciężko będzie mi ogarnąć siano na produkty i jeszcze mam płacić za plan od eksperta itd. Raczej nie ma to sensu.
@dudee dużo tego i kompletnie się w tym gubię. Nie potrafię tego wszystkiego obliczyć. Czy taka dokładność przy początkujących jest bardzo ważna? Mam 183cm i 88kg. Chce spalić trochę tłuszczu na rowerku stacjonarnym i cały czas robić masę mając jakąś dietę, która będzie "działać". Czy nie ma opcji, żebym tutaj z pomocą dopracował to co rozpisałem w pierwszym poście? Czy muszę to ułożyć zupełnie sam?
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1275 Napisanych postów 24332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 354951
To jest reklama informacyjna.

Oblicz swoje zapotrzebowanie kcal, zależnie od Twojego celu ustaw bilans kcal.
Nie wiemy jak wyglądasz, bo sama waga nie definiuje sylwetki, ale redukcja w tym przypadku odpada.

Możesz ustawić bilans na 0 i obserwować organizm albo lekko na plusie około 100-150 kca.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1609
Oblicz zapotrzebowanie, bilans na 0, na plusie 100-150 kca. To jest dla mnie czarna magia. Mam tłuszcz w okolicach brzucha, im wyżej tym mniej. Góra raczej bez większego tłuszczu. Wyglądam w sumie dobrze, tzn. nie jestem gruby. Grałem w piłkę bardzo intensywnie więc w sumie miałem mocna widoczne mięśnie na brzuchu lecz teraz sporo tłuszczu ale bez przesady. Tłuszczu mam na bank poniżej 20% lecz chce go spalić na rowerku. Tak wiec interesuje mnie dieta, która pozwoli mi robić skutecznie masę. To co podałem to około te 2 gramy białka na kilogram masy ciała. Nie wiem jakie jeszcze są ważne posiłki/produkty. Jeśli to nie problem to może dopisz w mojej "diecie" w posiłkach co by się jeszcze przydało. Co do celu, to ogólnie masa ale też w tym czasie będę jeździł na rowerku nawet codziennie. Mam raczej zamiar ćwiczyć masę i jednocześnie spalać tłuszcz na rowerku. Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KCAL

Następny temat

Co sadzicie o mojej diecie ?

Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać