SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc w diecie redukcyjnej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2725

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 1639
Waga: 74kg
Wzrost: 170cm
Wiek: 16

Cel Redukcja tkanki tłuszczowej.



Chciałbym aby ktoś mógł mi rozpisać przykładową dietę, z której mógłbym skorzystać, ciężko jest mi robić codziennie jakieś kurczaki, ryby itp. staram się ograniczać słodycze (od czasu kiedy zacząłem ćwiczyć ograniczyłem praktycznie do zera), lecz głównym problemem jest kasa, więc muszę szamać to co mam, a wiadomo nie zawsze jest to przydatne do mojego celu, zrzuce coś tam na siłowni, a więcej zjem po niej. Do tej pory jadłem, serek wiejski z mandarynkami, ziemniaki z jajkiem ew, boczkiem, jakieś jabłka... Bieda straszna, w dodatku, że na necie sprawdziłem ile przykładowo potrzebuję jeść kalorii dziennie i wychodzi 2798kcal, więc ani trochę nie dobijałem do tylu. Do dyspozycji mam, ryż brązowy i biały, jakiś makaron też będzie, ale nie mam pomysłu jak i z czym go przygotować, płatki owsiane, spróbowałem raz na zimnym mleku i kompletnie mi nie podeszły, może ktoś wie jak je przygotować lub po prostu zależy od gustu,jak wcześniej napisałem, serek wiejski, nie wiem o których porach dnia go jeść, kasza jęczmienna. Gdy jest szkoła, 3x bułki wieloziarniste z serem i kiełbasą krakowską. Poniżej mój trening, który dał mi kolega, w chwili obecnej bazuję bardziej na zwiększeniu siły, z racji krótkiego stażu na siłowni. Gdy już będę czuł się lepiej z siłą mam zamiar zmienić ten trening na coś stricte do odchudzania, jeśli ktoś by był tak uprzejmy i by mógł ułożyć też plan.



1.wyciskanie sztangi leżąc (ławka pozioma) 4x4-8
2.wyciskanie sztangi leżąc (ławka skos 30* w dół) 3x6-8
3.rozpiętki na maszynie 4x8-10
4.rozpiętki na ławce (skos do góry) 4x8-10
5.ściągnie linek wyciągu górnego 4x8-10
6.ugninanie ramion ze sztangą, stojąc lub na modlitewniku 4x6-8
7.uginanie ramion ze sztngielkami, naprzemiennie, siedziąc 3x8-10
8.uginanie ramienia ze sztangielką, w podporze o kolano 3x8-10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2367 Napisanych postów 49271 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 309023
Planów tu nie rozpisujemy, jedynie poprawiamy.
Wspomóc możesz się tymi tematami:
http://www.sfd.pl/-t1057692.html - ekonomiczne produkty
http://www.sfd.pl/-t276436.html - Wzór na zapotrzebowanie kaloryczne. 
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie. 

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 1639
A pomoc w diecie? Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, co i kiedy jeść, w jakich ilościach..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Układaj posiłki tak, by były zbilansowane, czyli, żeby w każdym było białko (min 20 g), ww i tłuszcze.

Nie ma czegoś takiego, że rano trzeba jeść np. jajka, a wieczorem twaróg. Komponujesz posiłki tak, żeby Ci smakowały i pasowały do rytmu dnia.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 1639
Ja rozumiem, ale chcę wiedzieć czy z tych produktów, które wymieniłem mógłbym coś zdziałać, czy coś dorzucić, coś wywalić. Na necie wyszło, że potrzebuje takie zapotrzebowanie:
420 kcal = 105g
1539 kcal = 385g
840 kcal = 94g
Bazować na tym, czy czegoś jest za mało, za wiele? I czy z moich produktów chociaż trochę się nadają?


Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-06 19:39:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67934 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550666
Produkty ze źródeł jn
Koniu151
Planów tu nie rozpisujemy, jedynie poprawiamy.
Wspomóc możesz się tymi tematami:
http://www.sfd.pl/-t1057692.html - ekonomiczne produkty
http://www.sfd.pl/-t276436.html - Wzór na zapotrzebowanie kaloryczne. 
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie. 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7378 Napisanych postów 105836 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189614
Jakiś makaron, ale jaki, te jajeczne to tak słabo się nadają, serek wiejski moze być, nie ma pory na jedzenie serka, masz posiłek o 10 to wtedy mozesz sobie zjeść, masz o 18 też możesz. Nie dziwie się jak płatki wsypałes do zimnego mleka że nie dało się tego zjeść, jak już to namoczp łatki na noc i etdy daj do mleka, mozesz trochę podgrzać.
kiełbasa krakowska nie bardzo.

planów nie trzeba układać jak zaczynasz, bierz gotowce http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 1639
Co w takim razie z resztą, kasza, ryż biały/brązowy? Właśnie mam zamiar na śniadanie jeść płatki owsiane, ale nie wiem jak je przygotować, a na koniec dnia jakiś serek wiejski z jakimś jabłkiem.. Czym mógłbym zastąpić tę kiełbasę?



Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-06 22:10:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7378 Napisanych postów 105836 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189614
Kiełbasę wszytskim innym masz do wyboru tyle rodzajów mięs, jaja, już lepiej burgera sobie zrobić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 166 dni Przeczytanych tematów 1639
Może być takie coś? Obliczone za pomocą fitatu:
Śniadanie: Płatki owsiane na mleku 8x łyżeczek - 57kcal
Lunch: Bułka wieloziarnista 3x, Ser gouda 3x plastry, Kiełbasa krakowska 6x plaserków - 707kcal
Obiad: Ryż brązowy 2x szklanka, Jabłko 2x - 1393kcal
Kolacja: Serek wiejski 200g, Mandarynki 2x - 253 kcal

Razem wychodzi 2410kcal z czego B-86, T-41, W- 443, jest dobrze? Za ryż brązowy mogę dać, biały lub kaszę jęczmienną.



Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-07 18:12:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-04-07 19:48:59

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy ta dieta jest dobra na mase?