SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc przy ulozeniu push and pull

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 721

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
potrzebuje Waszej pomocy przy ulozeniu treningu push and pull.
wiek: 24 lata
Staz: kilka (5?)lat z czego z pozadnymi planami ze 3, z dieta 2, a z pozadna dieta ok roku.

Zaliczylem ok 20 tyg. na zwyklym splicie (w tym z 4 tyg. przerwy, choroba, swieta itp), 3x w tyg i dopadla mnie mala stagnacja, zawsze jednak byl progres gdy zmienialem plan.
Chce uderzyc w ten plan, bo mimo duzej objetosci treningu, bylo mi poprostu malo, czulem ze marnuje troche czasu, bo po polowie tygodnia nie cwiczone partie spokojnie sie regenerowaly.

UWAGA: Mam chondromalacje stawu kolanowego, nie moge wykonywac przysiadow, MC tylko na prostych nogach i to ostroznie, bez hardkorow - wspiecia na palcach (do stowki zdazalo sie dojsc, ale konczylo sie bolem), za to mam zamiar wplesc

cwiczenie rehabilitacyjne zalecone przez ortopede z niewielkim obciazeniem.
To cwiczenie polega na trzymaniu nogi w poziomie, w siadzie, zwiekszajac wytrzymalosc miesni nog.
Mam lekkie dysproporcje gora - dol, ale poprostu musze to przelknac.

Mam zamiar cwiczyc A1, B1, W, A2, B2, W,w

Cwicze w domu, mam Lawke regulowana, bez skosu w dol, porecze i drazek.

Tutaj sam plan:

push A1
wyciskanie sztangielek w skosie 4s
rozpietki na plaskiej 3s
wyciskanie hantli siedzac 3s
unoszenie hantli na boki 2s
triceps na poreczach 3s
wspiecia na palcach 3s

Pull B1
podciaganie nachwytem 4s
MC na prostych nogach 3s
szrugsy sztanga 3s
uginanie ramion sztanga lamana stojac 3s
cwiczenie rehabilitacyjne 3s

Push A2
pompki na poreczach (klatka) 3s
rozpietki latwka plaska 3s
wyciskanie zolnierskie 3s
francuskie wyciskanie sztangi 3s
wspiecia na palcach 3s

Pull B2
podciaganie nachwytem 3s
MC na prostych nogach 3s
szrugsy sztangielkami 3s
podciaganie podchwytem 3s
cwiczenie rehabilitacyjne 3s

zdaje sobie sprawe, ze plan ma dziury, w B2 2x podciaganie, ale bardzo mi zalezy na tych cwiczeniach, fajnie od nich rosne, prosze o porady, lub przebudowanie planu.
Chce cwiczyc w zakresie 12 10 8, a dla nog 20, 15, 15 chyba ze macie lepsza propozycje, z gory dzieki.


Zmieniony przez - AnonimowyB w dniu 2013-03-05 15:50:06
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1217
siemja. a co to za czwiczenia rehabilitacyjne
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
Opisalem w poscie. Ktos pomocny?
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 327 Napisanych postów 37221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124775
piszesz, ze było Ci nmało na poprzednim splicie... hm... ale tutaj to jest faktycznie nie za wiele
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
malo, w sensie ze czulem sie zregenerowany w niecwiczonych partiach w polowie tygodnia. niestety jestem ograniczony przez chorobe kolana, to raz, dwa, ze takie sa zalozenia, malo izolowanych, ciezej z wielostawowymi. Moze wiecej serii na najwazniejsze cwiczenia? pomozcie ;)

Dodam, ze trening juz zaczalem wg tej rozpiski, i tak schodzi mi 1,5h na sesji treningowej, dokladnie sie rozgrzewam przed kazda seria i cos co odkrylem na ostatnim splicie, ze na mnie dobrze dziala - zjechalem z obciazeniami, ale robie cwiczenia bardzo powoli, jest mega skutecznie.

Zmieniony przez - AnonimowyB w dniu 2013-03-05 19:41:11
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 327 Napisanych postów 37221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124775
jak Ci może tych kilka seryjek schodzić półtorej godziny- to trening góra na trzydzieści mimut z rozgrzewką

szczerze mówiąc widzę, ze trzeba by Ci wiele tłumaczyć- oczywiście praca mięśni- stałe napięcie- jest b. ważne lecz nie przesadzałbym z celebracją ruchu, musi to być pewien dobrze dobrany układ; ciężar, technika, tempo...


ponadto za bardzo jakoś się kierujesz subiektywnymi odczuciami- nie wiadomo skąd wziętymi; oceniasz skuteczność treningu a na dobrą sprawę jeszce go nie zacząłeś...

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2013-03-05 19:52:32
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
w ktorym miejscu oceniam skutecznosc tego treningu?
Fajnie, ze bierzesz sie za krytyke, bo o to chodzi, ale niech bedzie konstruktywna.
Ostatnio czytalem o planie treningowym przewidujacym jedno powtorzenie trwajace 10 sekund (7 powtorzen).
Bawie w rozny sposob treningami, bo mam oporny na cokolwiek organizm, rok temu przeszedlem na jem nie jem i zaliczylem w koncu znaczace postepy, na ostatnim splicie zjechalem z tempem treningu i oprocz chudniecia, zaliczylem przyrost miesni. Gdzie robie blad? Ale konstruktywnie.
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 327 Napisanych postów 37221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124775
no dobra... zacznijmy więc od początku- od tego co istatne a pominąłeś- wypełnij więc ankietę;

http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA_ALBO_BAN_!!!-t501693.html

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2013-03-05 21:14:06
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1159
dorzucam ankiete, mam nadzieje, ze tak moze byc: http://paste.org/62199

Dodam tylko, ze ta noga bardzo mi ciazy, ale mam to tak wyczute, ze cwicze sobie tym co moge, bez niszczenia stawu. Ostatnio probowalem zrobic 1 przysiad, definitwynie nie moge, bol jest duzy i oznacza niszczenie stawu.
Druga sprawa, co do diety, jem nie jem stosuje od roku i czuje sie dzieki tej diecie bardzo dobrze. Powod? Mam stwierdzonego guza na przysadce mozgowej, jednak jest on on w fazie zaleczenia, generalnie nie szkodzi mi, ale mam spaprany metabolizm.
Odkad jestem na tej diecie zaczalem chudnac i mimo niskiej podazy w/w (zwlaszcza pod dodaniu tych wolniejszych powtorzen ;) ), zaczalem tez rosnac, przyslowiowa stowka na klate jest, gdzie lekarz powiedzial mi, ze cos takiego powinno byc dla mnie srednio osiagalne.

Takze kazda pomoc bedzie mega przydatna, czekam na dalsze wypowiedzi, pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia + box

Następny temat

Wypukły brzuch przy malym tluszczu , niskiej wadze

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?!