SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc przy układaniu planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 338

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

50

Wzrost

174

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

---

Uprawiane inne sporty

Bieganie,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt

Dieta

Raz na jakiś czas uda mi sie uzupelnic prawidlowa diete.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

----

Ostatnio przerabiany plan

obwodowy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 260
Siemanko. Tak na początek to sory za stworzenie tego typu tematu, nastepnego.. Przechodząc do tematu.. Mam do was prośbę, taką najbardziej skierowana do zaawansowanych ale dla tych tez co sie mniej znaja, oczywiscie bez obrazy. Potrzebuje planu treningowego na mase. Mam dostęp do siłowni pełny osprzęt i wgl. Jestem chudy, mam 174cm wzrostu i 50kg wagi. Robiłem na poczatku pompki jak to kazdy pewnie zaczynal, ale w tym problem ,że wykonywalem je źle i nie technicznie, no i wyszło mam nie równą klate. Jedna pierś bardziej wycwiczona od drugiej i chce to w jakis sposob wyrównac. Nie wiem czy to bedzie trudne i przypadkiem nie długotrwale. Teraz pytanie a zarazem prośba. Czy da sie ta klate wyrównać, jakie ćwiczenia na tą partie mieśni no i prosze o napisanie planu na 3 dni treningowe ( chce w pewnym sensie ta klate spompowac bo jak kazdy wie chudemu "wszystko" widac). Szczególnie w jednym dniu ta nieszczesna klate, cwiczenia na wyrownanie. bede bardzo wdzieczny. Z góry dzieki. POzdro ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1281 Napisanych postów 24366 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 357129
Człowiek z natury jest po prostu nie symetryczny.

Jako świeżak, powinieneś rozpocząć swoją przygodę jedynie z 3/4 podstawowymi ćwiczeniami złożonymi, przy których angażujesz cały układ mięśniowy do pracy/nie skupiając się na ruchach pojedyńczego stawu. ( ćwiczeń izolacyjnych)

http://www.sfd.pl/Pierwszy_rok_treningów.Odświeżona_wersja!-t906985.html

Co najważniejsze upewnij się, że Twój organizm dostarcza wystarczającą ilość pożywienia, przyłóż się do Odżywiania, bo to fundament całości tego procesu. W Twoim przypadku jest skrajnie chudo.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2014-05-02 21:17:18

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę

Następny temat

Pomoc w układaniu planu + kilka pytań

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!