Temat został odczytany 144 razy

Pomoc przy redukcji

zgłoś naruszenie
  • Zamojski
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 8 dni
  • LPA: 18
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): https://scr.hu/0DlWmr
Wiek : 22 lata
Waga : 85 kg( Aktualny BF +/- 17%)
Wzrost : 184 cm
Staż treningowy: 18 miesięcy ( teraz 7 miesięcy przerwy)
Obwód pasa 92 cm
Obwód klaty: 100 cm
Obwód uda: 63 cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): od 2 miesięcy codziennie biegam od 3 do 5 km i jeżdżę rowerem od 10km do 30km (średnio, aktualny środek transportu)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: Bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Bieganie, rower, wszelkie sporty (koszykówka, piłka nożna, siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Kiedyś brałem kreatynę, gainer mutant mass, BCAA, białko, carbo, beta alanina, Witaminy z Olimpu (budowałem mase). Aktualnie zażywam BCAA, witaminy z Olimpu oraz białko. Od czasu do czasu Carbo, zależy od intensywności dnia.
Stosowane wcześniej diety/rozkład b/w/t: Wcześniej dieta na mase prze około roku na rozkładzie [2,5g/kgmc białko]/ [1,2g/kgmc tłuszcze] reszta w węglę.
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwości finansowe: 700 zł w miesiącu na dietę + suplementy
Cel/problem/opis: Chciałbym zredukować 10kg do września, ale na początek postawił bym nawet poprzeczkę niżej i zredukował nawet 6 kg. Aktualnie jem mniej więcej 3000-3200 Kcal. Czy dieta 2800 Kcal bedzie wystarczająca rozkładając to na 100g tłuszczy 200 białka i reszta w węgle ( 270g). Dali byście jakieś wskazówki co do dań i rozłożenia kaloryki na 4 posiłki. Mam lekką siedzącą prace, co do treningów też jak pisałem codzienny bieg 3-5kg. i co będzie do tego lepsze FBW czy jakieś aeroby? I ktoś był by w stanie mi powiedzieć w jakim tempie był bym w stanie zredukować te 10 kg? (statystycznie bo wiem ze każdy organizm jest inny i inaczej pracuje).
Podsumowując, chciałbym wskazówki lub propozycje czy do biegania/.roweru dołożyć FBW czy aeroby bo split raczej nie pasuje?
I lekkie wskazówki co do diety jak to dobrze rozłożyć i czy dobrze to przeliczyłem.


Zmieniony przez - Zamojski w dniu 2017-03-17 23:50:57
1489790752000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • FiQus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6000
  • Wiek: 82 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 79347
2800 będzie ok, tak samo rozkład.
Napisz jak dzień wygląda, kiedy bieg, praca, trening?

Trening siłowy to podstawa, możesz dorzucić 3x FBW i stopniowo dodawać bieg, rower, aeroby w sensie zwiększać ich ilość

Nikt nie przewidzi kiedy dokładnie, ale na pewno troszkę będzie schodziło myślę że bez tragedii jak się zepniesz.
1489844231000
zgłoś naruszenie
  • BPL-G Fizjoterapeuta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40330
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 361467
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: kilka
Zapoznaj się z linkiem poniżej, masz tam wszystko fajnie opisane jeśli chodzi o redukcje

http://www.sfd.pl/_Redukcja_dla_Juniora,_jak_się_do_tego_zabrać_-t916418.html 



osobiście polecam interwały
FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia [http://www.fizjosteo.pl/]
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa
[https://www.facebook.com/FizjoOsteo]
1489848673000