SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc przy planie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 395

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 469
Witam, chciałbym wypróbować trening Arnolda. I właśnie mam problem ze zrozumieniem tego wpisu:

Superseria (x5)
- wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głową do góry) (10,8,8,6,4 powt.)
- wiosłowanie sztangą/sztangielką (10,8,8,6,4 powt.)

I tu mam problem co oznacza to x5 przy superserii ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36393 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296902
5 serii

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 469
czyli mam robic 5 serii kazdego cwiczenia po 10,8,8,6,4 powt., czy 10,8,8,6,4 x 5 ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36393 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296902
Pierwsza seria:

- wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głową do góry) 10 powtórzeń
i od razu bez przerwy
- wiosłowanie sztangą/sztangielką 10 powtórzeń

Druga seria

- wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głową do góry) 8 powtórzeń
i od razu bez przerwy
- wiosłowanie sztangą/sztangielką 8 powtórzeń

itd. do pięciu serii, potem będzie znowu 8 powtórzeń, potem 6 i w ostatniej serii 4

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-06-04 13:57:16

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 19 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 469
ok, wielkie dzięki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Duża ilość odżywek

Następny temat

Sprawdzenie planu SPLIT

CT Fletcher - testament legendy CT Fletcher - testament legendy Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów