logo
zamknij zamknij

Pomoc przy ocenie rozpiski diety redukcyjnej

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 723

0 5 0

Ankieta

napisał(a)
Marta199128
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 125
Witam czy mółby ktoś ocenic rozpiske z jednego dnia diety redukcyjnej nie jestem pewna czy dobrze rozkładam biała wegle i tłuszcze dołaczam zrzut k

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14747 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170659
Marta odpowiedź brzmi NIE WIEM i bez złośliwości, po prostu nic o Tobie nie wiemy. Uzupełnij ankietę, dodaj zdjęcia. Wydaje mi się, że za mało kalorii, ale nie wiem czy masz 175 wzrostu czy 145 w kapeluszu, czy ważysz 90kg czy 50, czy w ciągu dnia tylko leżysz i przełączasz kanały w tv czy robisz treningi 5x w tygodniu a w pracy zasuwasz jak mrówka
Produktowo ujdzie, choć można się przyczepić do paru rzeczy no i w niektórych posiłkach brakuje makroskładnika.
napisał(a)
Marta199128
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 125
Nie moge dodac tej ankiety , a więc mam 172 cm wzrostu waże 83 kg niesty przez ostani rok 10 kg :0 przybrałam na wadzę . Pracuje fizycznie zamierzam zaczać cwiczyć w domu na steperze oraz z cięzarkami ( 4 dni w tygodniu ) nie mam narazie żadnych zdjęc swojej sylwetki ale przede wszytkim mam problem z brzuchem cały tłuszcz gromadzi sie przede wszytkim w tej częsci ciała :/ . A jeśli chodzi o makroskładdniki to może głupie pytanie ale co to jest bo wstyd sie przyznac ,a ale nie wiem . I mam jeszcze jedno pytanie czy to dobry pomysł żeby siegnąc po jakis spalacz ?
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14747 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170659
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14747 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170659
napisał(a)
Marta199128
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 125
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Marta199128
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
Trenowałam rok temu na siłowni przez okres 4 miesiecy

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 83
WZROST: 172
OBWÓD RAMIENIA: 33
OBWÓD ŁYDKI: 42
OBWÓD UDA: 63
OBWÓD BIODER: 107
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI 109
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Schudnąć oraz wyrzeźbic pośladki oraz zrzucic przede wszytkim brzuch

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: Brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Jeszcze nie planuje spalacz clenburexin
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Tak rok temu diety "cud" kapuściana oraz kopenhadzka :/

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl?
Brak diety niesystematyczne odzywianie dlatego planuje to zmienić
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Tyje

****SPRZĘT**********************************************
Steper
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
Narazie nie mam możliwości
****TRENING**********************************
steper 4 razy w tygodniu na poczatek po 20 minut taki mam plan chce tez zacząc ćwiczyc z cięzarami .

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Narazie próbuj rozpisać sobie diete i treningi
napisał(a)
Marta199128
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 125
Dlatego proszę o pomoc jak sie do tego z głowa zabrac nie wiem czy dobrze rozpisuje tą diete czy steper mi wystarczy na początek. W następym miesiącu planuje sie zapisać na siłownie wcześniej próbowałam tych smiesznych diet wiem że to głupie i przez to tylko sie dorooiłam efektu jojo .
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 884 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22626
steper to kiepski pomysł, nic nim nie zyskasz plus możesz sobie rozwalić kolana. szkoda prądu. lepszym rozwiazaniem jest trening siłowy. na forum jest sporo gotowców - nie musisz rozpisywać sama (np. http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html lub http://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html) Co do diety ktorą wstawiłąs w pierwszym poście - to 1500 kcal dla osoby któa ma 172 cm wzrostu to zdecydowanie za mało. wylicz sobie zapotrzebowanie jakimś kalkulatorem (np. na po treningu), ale na oko to z 1900 lub 2000 kcal bym obstawiała. no i staraj się bilansować posiłki - czyli żeby w każdym byly bialka, tuszcze, weglowodany. w diecie warto tez sięgać tez po inne mięsa - zwłaszcza tłustsze (np. wieprzowina, wołowina) a nie tylko kurczaka. no i z nabiałem też nie warto przesadzać bo niektórym nie służy. tyle zauważyłam.
napisał(a)
Paatik
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 702 Wiek 47 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 54175
Sztuczny miód i wafle ryżowe - najlepiej by było ich nie używać. W zapotrzebowaniu w dzienniku żywieniowym ustaw sobie makro np. 100 g białka, 60-70 g tłuszczy i reszta węgle. To oczywiście taki przykładowy rozkład, który Ci nie zaszkodzi - ale też może wcale nie być najlepszym dla Ciebie. Na zasadzie,że od czegoś musisz zacząć...
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14747 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170659
Jak wyżej - steper nie jest za bardzo polecany dla stawów. Jest ładna pogoda wyjdź na rower, marszobiegi, w domu się porozciągaj. Jeśli uda Ci się chodzić na siłownię to super, bo więcej ruchu będziesz miała a treningiem więcej zdziałasz. Na początek jak mało się ruszasz dałabym 100-110 białka 70 tłuszczy i reszta węgli do 1800 kcal. później przy siłowni więcej, bo będziesz potrzebować energii. Posiłki zbilansowane - w każdym węgle, białko, tłuszcz. Zróżnicowane i dobrej jakości - tak jak dziewczyny wyżej pisały
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING REDUKCJA

Następny temat

Ocena diety na redukcji

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Dieta redukcyjna a poziom testosteronu

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!