SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc i doradzenie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2546

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
Witam, jestem tu nowa i nwm czy pisze w odpowiednim miejscu☺
Chciałam się dowiedzieć czy jak bym dała zdjęcie swojej sylwetki, to byłaby możliwość poradzenia mi czy mam redukować czy mase robić.?
Byłam już na redukcji i chciałam zacząć jadę tak jak mi poradzimy ale mam dylemat bo wydaje mi się za mam jeszcze tego tluszcz u.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 281 Napisanych postów 1301 Wiek 34 lat Na forum 197 dni Przeczytanych tematów 98572
Myslę, że jeśli wypełnisz ankietę i dodasz zdjęcia, to pomoc się znajdzie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
W takim razie zrobię tak...a mogłabym wiedzieć o jaką ankietę chodzi?
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 281 Napisanych postów 1301 Wiek 34 lat Na forum 197 dni Przeczytanych tematów 98572
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228646
czekamy na informacje, zdjecia - zobaczymy co mozna podpowiedziec :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
Dobrze spróbuję jak najszybciej wstawić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
WIEK: 17
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1rok

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: -
WZROST: 1.60
OBWÓD RAMIENIA: 26cm
OBWÓD ŁYDKI: 31
OBWÓD UDA: 49(miałam 47-48, nwm czemu ale mi się powiększyły w tym miejscu)
OBWÓD BIODER: 81
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 69
OBWÓD TALI 65
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 80

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Ujędrnić ciało, nadać lepszego kształtu, mocniejsze zarys mięśni.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY:krzywy kręgosłup (moje obserwacje,więc nie jestem pewna)
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? straciłam miesiączkę na początku odchudzania
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? -
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? -

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: -
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) dieta redukcyjna, ograniczenie kcl i dużo treningów, około rok

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuje, spożywam ok 2400kcl

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE .....nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
ćwiczenia w domu z yt. Ćwiczenia cardio,hitt, siłowe z ciężarem własnego ciała.




Z dziennikiem żywieniowym będzie trochę ciężko bo jem różnie i różne, jeśli będzie taka konieczność to mogę dołożyć w innym dniu albo napisać mniej więcej jak wygląda mój jadłospis.
Co do tematu, nie wiem czy redukować coś czy zrobić leciutką masę? myślę aby na siłownie się zapisać plus jakieś zajęcia spalające typu trampoliny,zumba itp.
czekam tylko na podpowiedź co robić :)...........Mam jeszcze parę pytań ale poczekam najpierwna odp:)







napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 407 Napisanych postów 1363 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 116469
Co byś chciała redukować? Mało mięśnia masz, trzeba budować,z redukcji to zaczniesz palić pozostałości mięśni, więc odpada. JEDZ DOBRZE I ĆWICZ
2

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...


http://www.sfd.pl/DT_Nene87_2_lata_z_siłowym_str._55,_forma_lato_str._87-t1159713-s87.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
Dziękuje, cieszę się że nie musze nic redukować :) jem dobrze, cały czas zdrowo, tylko chciałam sie zapytać czy mogę raz w tygodniu zrobić może nie cheat ale zjeść coś mniej zdrowego wliczając to w kcl i makro?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 38 Wiek 17 lat Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 588
jeśli dobrze zrozumiałam mam zrobic mase? czyli siłowe i lekki bilans kaloryczny?
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 407 Napisanych postów 1363 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 116469
pokaż co jesz, a prawdę Ci powiemy

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...


http://www.sfd.pl/DT_Nene87_2_lata_z_siłowym_str._55,_forma_lato_str._87-t1159713-s87.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

I can be a hero - trening - rok stazu - walka o lepsza wersje siebie

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt