SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc dla początkującego ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 364

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 161
Hejka, jestem początkujący tutaj. Mam do Was, ekspertów, kilka pytań. Liczę na Waszą pomoc.
Pokrótce przedstawię Wam na początek może co nie co o mnie.
Otóż tak, mierzę 182 cm, ważę 103 kg. Mam nadwagę. Od piątku (tj 04.09.2015r.) mam zamiar zacząć swoją "przygodę" na siłowni. W czwartek po pracy, mam zamiar udać się do sklepu o nazwie "Kuźnia mocy" by kupić tam spalacz tłuszczu (THERMO FAT BURNER MAX).
Mój plan wygląda tak
pon: klatka + barki + bieżnia/rowerek
sro: plecy + biceps + bieżnia/rowerek
pt: brzuch + triceps + bieżnia/rowerek
sobota (co jakieś 2 tyg.) nogi
Oczywiście dieta (ujemna w kcal)
Teraz kilka pytań.

1. Czy ten spalacz jest dobry?
2. Dokupić coś jeszcze, czy sam burner wystarczy?
3. Jak wygląda według Was plan ?
4. Czy zmienić coś w planie?
5. Czy macie dla mnie jakieś ogólne rady ? :)

Z góry wszystkim Wam, dziękuję za okazaną mi pomoc i wsparcie ! :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15557
1.Najważniejsza w odchudzaniu jest dieta, jak nie będzie ujemnego bilansu kalorycznego to nie schudniesz ani kg.
2. Spalacz na początku sobie daruj, sama dieta wystarczy, ewentualnie na końcówke redukcji.
3.Zacznij od planu FBW.
http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10197
5) Ćwicz z głową i nie szalej. Pamiętaj, że więcej nie znaczy lepiej. Organizm potrzebuje też czasu na regeneracje Powodzenia !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 161
Tomaso
5) Ćwicz z głową i nie szalej. Pamiętaj, że więcej nie znaczy lepiej. Organizm potrzebuje też czasu na regeneracje Powodzenia !


Organizm potrzebuje czasu na regenerację, wiem o tym. Dlatego treningi 3x w tygodniu.


PS co myślisz o treningu FBW ? Byłby lepszy, czy zostawić ten, który mam ?

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s - 10 10 8
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s - 10 8
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s - 8 8
Plecy:
- Martwy ciąg 2s - 10 8
- Podciąganie hantli w podporze tułowia 2s -10-8
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s - 10 10
- Uginanie nóg w leżeniu 2s - 10 10
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s - 10 8
Brzuch:
- Unoszenie nóg w podporze: 3s - 15 15 15
Łydki:
- wspięcia na palce 3s - 10 10 10

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s - 10 10 8
Barki:
- Military press 2s - 10 8
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s - 8 8
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s - 10 8
- Unoszenie z opadu 2s - 8 8
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s - 10 10
- Przysiady wykroczne 2s - 10 10
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s - 10 8
Brzuch:
- Brzuszki ze skrętem 3s - 15 15 15
Łydki:
- Wspinanie się na palce 3s - 10 10 10

PON A
SRODA B
PT A
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 10197
Na początku, moim zdaniem, fbw jest lepsze. Dlatego odsyłam Cię tutaj - http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html. Poczytaj, dowiesz się co i jak, i już coś ułożysz
napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15557
ten trening może być, fbw na początek jest najlepszy, a w tym treningu co napisałeś na samym początku są i tak źle partie dobrane.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebny plan treningowy :)

Następny temat

Początki poczatkującego

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!