Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Temat został odczytany 374 razy
słowa kluczowe: pomoc 
Autor

Pomoc.

.Magiczny.

Wysłana - 06 października 2008 17:28    Edytuj Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

jakiś czas temu zacząłem szperac po tym forum i wprowadziłem kilka modyfikajci w planie zywieniowym, chce wziąść się teraz za suplementację, kupiłem juz białko (eas, firma ze stanów, miałem okazyjna ceną) i myslę też o kreatynie, jaką mozecie mi polecić na pierwszy raz ?I czy polecacie mi do tetgo jakąś dextroze albo witaminki, słyszałem coś o witaminkach z olimpu....

To będzie moja pierwsza kreatyna, a od wszystkich słyszałem, że na początek najlepszy jest monohydrat....

Słyszałem tez że dobrym transporterem krety jest carbo,Czy moge po treningu wsunąć banana zamiast carbo i łyknąc kretę ?

Bardzo prosze o podanie nazw tej krety,dextrozy i ewentualnie tych witamin bo jestem dosyc zielony w tym temacie

z góry dzięki

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 06 października 2008 17:43 
W większości przypadków polecamy:

Z pozostalych firm... - USA Labs Cutting Edge

CENA: 64.00zł
Gaspari Nutrition - MyoFusion

CENA: 149.00zł
Olimp - Gain Bolic 6000

CENA: 122.40zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Leon_pro

Wysłana - 06 października 2008 17:43    Edytuj Cytuj
witaminki to masz duzo do wyboru... olimpa.. treca- multi pack 36 badz Animal paka..
co do kreatynki to tez masz duzo opcji.. olimpa mega capsy.. zielona vitalmaxa...
do kreatynki dexo odpusc.. po tren krea popij carbem np z BX

ananas888

Wysłana - 06 października 2008 18:04    Edytuj Cytuj
co do kreatyny to kup sobie creatine mega caps olimpa, albo creatine micronozed treca do tego vita-min multiple sport olimpa i to na pierwszy cykl styknie, ewentualnie jak masz braki w diecie to białko/gainer
Znawca -

faftaq

Wysłana - 06 października 2008 18:14    Edytuj Cytuj