jakiś czas temu zacząłem szperac po tym forum i wprowadziłem kilka modyfikajci w planie zywieniowym, chce wziąść się teraz za suplementację, kupiłem juz białko (eas, firma ze stanów, miałem okazyjna ceną) i myslę też o kreatynie, jaką mozecie mi polecić na pierwszy raz ?I czy polecacie mi do tetgo jakąś dextroze albo witaminki, słyszałem coś o witaminkach z olimpu....
To będzie moja pierwsza kreatyna, a od wszystkich słyszałem, że na początek najlepszy jest monohydrat....
Słyszałem tez że dobrym transporterem krety jest carbo,Czy moge po treningu wsunąć banana zamiast carbo i łyknąc kretę ?
Bardzo prosze o podanie nazw tej krety,dextrozy i ewentualnie tych witamin bo jestem dosyc zielony w tym temacie
witaminki to masz duzo do wyboru... olimpa.. treca- multi pack 36 badz Animal paka.. co do kreatynki to tez masz duzo opcji.. olimpa mega capsy.. zielona vitalmaxa... do kreatynki dexo odpusc.. po tren krea popij carbem np z BX
1223307800000
ananas888
Wysłana - 06 października 2008 18:04
co do kreatyny to kup sobie creatine mega caps olimpa, albo creatine micronozed treca do tego vita-min multiple sport olimpa i to na pierwszy cykl styknie, ewentualnie jak masz braki w diecie to białko/gainer
Znawca -
1223309074000
faftaq
Wysłana - 06 października 2008 18:14
Jesli jadlospis masz urozmaicony (a nie tylko piers + ryz i plaster pomidora na okrągło), to zestaw witaminowy nie jest konieczny. Z racji tego, ze jest okres wzmozonego ryzyka infekcji wirusowych - warto dorzucic witC, a z drugiej strony do kreatyny - moze przydac sie b1. W wiec cerutin+bkompleks wystarczą w zupelnosci.
Wszelkiego rodzaju carbo, dextrop itp - do kreatyny jest zbedne. Banan to dobra opcja. Monohydrat kreatyny rowniez, choc na pierwszy raz mozna tak samo wziac mono, jak i - jak masz wiecej kasy - np magnezowy chelat, czy orotan itp...