SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc,ocena diety i treningu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 205

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 160 dni Przeczytanych tematów 14
Witam, chciałabym aby ktoś ocenił i powiedział czy wszystko jest dobrze z planem i dietą.
Trochę o mnie: Mam 17lat, wzrost 1.60cm jestem szczupła ale chciałabym zrzucić jeszcze trochę z ud i brzucha więc jestem na małej redukcji,zaczęłam w raz z nią trening siłowy bo do tej pory były tylko takie ćwiczenia z yt w domu.
Rozpisałam tak plan że ćwicze 4 razy FBW z przerwą między jednym a drugim,plus hitt./cardio i właśnie tu też chce się zapytać czy moge je robić po treningu siłowym na maszynie czy musi być w dzień nietreningowy? osobiscie wole po treningu bo nie chce mi sie jechac na siłownie na te 30min interwału :)
Ten plan ćwiczę już gdzieś od tygodnia..
Plan A.
1.Przysiad ze sztangą 3.8-12powt
2.wyciskanie leżąc j.w
3.hip thrust j.w
4.wiosłowanie pendlaya
5.zakroki
6.wood chopper 3 po 20 powt
7.wznosy ramion 3.8-12
8.jakieś ćwiczenia na triceps np. uginanie hantli za głowe, albo maszyna 2.8-12
9.2-3 ćwiczenia na brzuch plus plank 4serie po 1min

Trening B.
Martwy ciąg sumo 3.8-12
ohp
goblet squat
ściąganie wyciągu górnego do klatki
przysiad bułgarski
palloff press 3s 20powt
uginanie bicepsa 2s8-12
triceps j.w
2-3ćwicz na brzuch plus plank
Przerwy robie 30s, czasem troche większe i po tym chciałabym zrobić hitt czy cardio na maszynie.
(czasem ćwicze 5 razy w tyg)

Makro:
mam obliczone cpm na ok 2300kcl wiec odjęłam i jem 1950kcl zaczęłam redukcje trochę ponad tydzień temu, przedtem tez robiłam ale jednak chciałabym jeszcze schudnąć.
Makro: B;25%122g T:30%65g Ww:45%219g

Przez to że dopiero zaczynam z ciężarem i się uczę to chciałabym się zapytać o jedną rzecz, jak robię jakieś ćwiczenie i na końcu ciężko idzie tak jak teoretycznie powinno być i nie mam sił na kolejne powtórzenia to mimo wszystko później nie bolą mnie te mięśnie? dlaczego tak jest?

Byłabym wdzięczna za pomoc bo wakacje zaraz a nie chciałabym marnować czasu przez nie odpowiednie rzeczy :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
W tym dziale zajmujemy się jedynie problematyką żywieniową. Niemniej, należy zmienić plan treningowy.
Wstaw swoją dietę w zalecanej formie http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2912 Napisanych postów 56694 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611694
http://m.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Tutaj możesz dać do oceny swój trening. Po ustaleniach aktywności wróć z dietą.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tłuszcz na brzuchu u szczupłej osoby