logo
zamknij zamknij

Pomóżcie mi schudnąć prosze!!!

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3475

0 5 0
napisał(a)
Trueneo
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 424 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3657
Mam 18 lat, 187 wzrostu, 107 wagi. Ćwicze 4 razy w tygodniu teraz na siłe. Moim celem jest schudnięcie. Byłem 2 tygodnie na diecie tłuszczowej schudłem 5 kg ale gdy po dniu ładowania przytyłem 2kg to sie załamałem iteraz zaprzestałem tej diety. Kompletnie nie wiem co mam teraz jeść. Moje zapotzrebowanie na kalorie wyszło mi 4500 kcal. Gdy sam starałem sobie ułozyć diete to wyszło mi 215g białka, 428 wegli i 206 tłuszczy, to chyba za dużo tłuszczy. Mam teraz straszny metlik w głowie nie wiem jak mam się odżywiać. Postanowiłem że codziennie będe przez 1 godz. jeździł na rowerku lub robił trening interwałowy. Acha chodze na siłownie z full osprzetem, na trening moge poświecić od 2 do 3 godz dziennie. Rozpiszcie mi jakąs diete która pomogłaby mi schudnąć.

Oczekiwanie na śmierć jest gorsze od niej samej.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Marcinecki
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 44966
ZACZNIJ OD WYPELNIENIA PROFILU.

Ćwicze 4 razy w tygodniu teraz na siłe. /JAK CWICZYSZ?
Byłem 2 tygodnie na diecie tłuszczowej schudłem 5 kg ale gdy po dniu ładowania przytyłem 2kg to sie załamałem iteraz zaprzestałem tej diety. /ROZCZARUJE CIE. NIE SCHUDLES 5KG, STRACILES 2-3KG WODY A RESZTA TO MOZE TLUSZCZ. WODA PO LADOWANIU WROCILA, TAK TO DZIALA PRZY DIETACH OPARTYCH NA TLUSZCZACH.
Moje zapotzrebowanie na kalorie wyszło mi 4500 kcal. /WYBACZ ALE TO BZDURA JAKAS. PRZY MASIE TA ILOSC KALORII TO BYLOBY DUZO A TY CHCESZ REDUKOWAC WAGE.
Gdy sam starałem sobie ułozyć diete to wyszło mi 215g białka, 428 wegli i 206 tłuszczy, to chyba za dużo tłuszczy. /OPROCZ BIALKA TO WSZYSTKIEGO ZA DUZO.

PROPONUJE ZACZAC OD OKRESLENIA ZAPOTRZEBOWANIA KALORYCZNEGO. WYDAJE MI SIE, ZE DLA CIEBIE POWINNO ONO OSCYLOWAC W GRANICACH 2300-2500 KCAL. ZDECYDUJ JAKIE GLOWNE ZRODLO MA DOSTARCZAC ENERGII (WEGLOWODANY CZY TLUSZCZE), OKRESL ILOSC MAKROSKLADNIKOO I SPROBUJ ROZPISAC DIETE.
TU MASZ POMOCNE LINKI:
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=50408 by Kain
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=29058 by Si2uiel
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657 by Tyka i Verona
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=64687 wskazowki na diecie na rzezbe

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

napisał(a)
Trueneo
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 424 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3657
Nawiązując do tego co powiedziałes przyjmijmy ,że moje zapotzrebowanie przy 4 treningach w tygodniu po 2 godz treningu siłowego i 40min aerobowego wynosi 2500 kcal. Makroskładniki wyszły mi tak 2g białka na kg czyli 215g, 3g wegli na kg 321g i tłuszczy 40g. Czy możesz mi powiedzieć co by było najlepszym źródłem wegli dla mnie??? I czy przy diecie redukcyjnej moge brać aminokwasy i Bcaa??

Oczekiwanie na śmierć jest gorsze od niej samej.

napisał(a)
Marcinecki
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 44966
Nawiązując do tego co powiedziałes przyjmijmy ,że moje zapotzrebowanie wynosi 2500 kcal. /JA JE OSZACOWALEM.
Makroskładniki wyszły mi tak 2g białka na kg czyli 215g, /160-200G W ZUPELNOSCI WYSTARCZY
3g wegli na kg 321g /250-300
i tłuszczy 40g. /ZA MALO, OK 80G
Czy możesz mi powiedzieć co by było najlepszym źródłem wegli dla mnie??? /PLATKI OWSIANE, KASZE, CIEMNE RYZE, PIECZYWO Z PELNEGO PRZEMIALU, WARZYWA
I czy przy diecie redukcyjnej moge brać aminokwasy i Bcaa?? /TAK. A W JAKIM CELU?

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

napisał(a)
Beny_S
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 696 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4785
Ja już poraz drugi zrzuciłem z siebie ponad 10kg w 2 miesiące (bo to pakowanie mi za bardzo nie wychodzi i jedyne co mi rośnie to brzuch)

Na dzień dzisiejszy tak myśle:
Jak sie chce schudnąć to nie można patrzeć na mięśnie, nie można sie łudzić że brzuch spadnie a mięśnie pozostaną, wszystko leci w dół i koniec.
Jest jedna podstawowa dieta MZ czyli mniej jeść Po prostu jak nie jesteś głodny nie jesz, jak jesteś głodny nie jesz, jak jesteś bardzo głodny to wtedy można coś zjeść (ale w małych ilościach najlepiej samo białko)
Wszyscy się obrzerają! Kiedyś na obiad nałożyłem sobie połowe tego co normalnie bym jadł, zjadłem to i byłem głodny (normalnie zjadłbym drugie tyle) położyłem się i po około 20 minutch głód przeszedł.
A co do ćwićeń na siłowni typowy (masowy)trening jest bez sensu, lepiej sobie pobiegać albo zrobić trening typu AKT (czy ACT)

Może ktoś nie uzna mojej wypowiedzi za herezje
napisał(a)
Marcinecki
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 44966
Troche herezji w tym jest.
Na przyszlosc odchudzaj sie Z GLOWA!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

napisał(a)
Beny_S
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 696 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4785
Mam nadzieje że nie będzie następnego razu
napisał(a)
Khaine
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 2765 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14266
Typowy masowy trening na silowni pomoże Ci ochronić swoje mięśnie przed spadkami mimo niedoboru kalorycznego dzięki wzmożonym działaniu hormonów anabolicznych.
napisał(a)
Danny_V
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 187 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3221
Ja bym polecil jak juz ustawisz sobie dobre diete "Fat Burnera" Meta-Burn EF i do tego guggulsteron SAN T3. Tylko pamietaj ze jaki kolwiek Fat Burner to tylko dodatek bez diety to sie nawet nie oplaca tego kupowac. Ja spadlem 12kg w ciagu 3 miesiecy. 3 Razy tygodniowo po 1 godzinie aeroby na silce w zabespieczeniu BCAA. Wyglondalo to tak 30min bieznia, 20 minut rower i 10 minut stepper. Mozesz tez sobie wypic mocna kawe przed treningiem jak masz mocne serducho.(W dni nie treningowe jazda na roweze).Pozniej trening silowy ktory nie byl najlepszy bo go sam ukladalem, nie majac zadnego pojecia. Dzieki Sfd odmienilem swoje zycie. Rob aeroby trzymaj diete a tluszcz splynie z ciebie nawet nie bedziesz wiedzial kiedy. Musisz byc mocny a efekty sa gwarantowane.

Zmieniony przez - Danny_V w dniu 2004-02-05 12:49:15

There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sprawdzcie mi diete

Następny temat

8 minute abs

Jak zacząć trening, by się za szybko „nie wypalić”?

Metanabol dla nastolatków, czyli kłopoty na życzenie

Ferrero Rafaello vs. Allnutrition Protein Coconut Dream - porównanie okiem dietetyka

Śmiertelne akrobacje kulturysty

Nie żyje Dallas McCarver

Błędy początkującego: kopiowanie planów treningowych zawodników

Front squat, back squat, sumo squat czy bulgarian - jaki rodzaj przysiadu wybrać?

Gorzkie czekolady - porównanie okiem dietetyka